milou1986 schreef:massam schreef:milou1986 schreef:kijk eens boven je tekst en staat dat ik idd op zoek ben naar een hond!!!!!!!!!!!!
ik geef juist teveel antwoord op sommige vreagen!!!!
Dat is jouw probleem!!!!!
je moet ff lekker verder gaan met schreeuwen!!!! je hebt nog geen 100 berichten geschreven en bent nu al verschrikkelijk irritant naar mensen die je raad willen geven maar toevallig en geheel terecht niet in je straatje passen!
ik denk dat jij beter een feestje elders kan vieren, want ik ken je niet, maar door je verhalen word ik doodziek van je een kant op redenerende manier van doen!
Ik vraag niet om raad en advies over hoe en wat ik moet doen!
ik vraag info over een ras!
gaan jullie dit toppic ook maar weer verzieken.....
dat doen jullie bij elk toppic van mij al!
vraag je je nou niet serieus af hoe dit komt?
Ga eens even rustig op je stoeltje zitten en vraag je eens af hoe het komt dat je hier geen vrienden maakt..
Zou het nou echt allemaal aan ons liggen?
Meissie, jij moet nog echt wat aan je instelling gaan veranderen want op deze manier maak je het jezelf alleen maar moeiljk.
Zowel in het echte leven als hier op het forum wordt je leven niet gemakkelijk als je zo in het leven staat als dat jij staat.
En nee...nou moet je even HEEL GOED LEZEN!
Ik zeg jou niet hoe je je leven moet leven en dat bepaal ik dus ook niet...Ik GEEF JOU een goed bedoeld advies waarmee je het weleens een stuk verder kon schoppen dan dat je nu doet.
IK DENK dat je met een andere en positievere instelling meer lol uit je leven zult halen dan dat je nu doet.
MAG ik jou als medemens niet gewoon zo'n advies geven zonder meteen afgesnotterd te worden dat ik me er niet mee moet bemoeien?
En als je nou alleen jezelf ermee hebt, maar jij sleurt in je negatieve spiraal ook je kind en straks misschien een hond mee.
DAAROM geeft iedereen hier adviezen OMDAT ZE HET BESTE MET HUN MEDEMENS VOORHEBBEN! NIET OMDAT ZE JOU GRAAG VERTELLEN HOE JIJ JE LEVEN MOET LEVEN