dat zullen ze allemaal ongetwijfelt doen maar ik zoek bevestiging.
Als hij nu bij de kinderen of mij in de sok bijt (rent achter je aan als je loopt) zeg ik foei en haal ik hem weg en breng hem naar zijn speeltjes zodat hij het verschil leert tussen speelgoed en niet speelgoed.
is de de manier of hebben jullie betere tips?
oh en dat haren bijten au dat is ook pijnlijk soms. maar ja daar kan hij gelukkig niet altijd bij alleen als ik op de grond lig.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
pup en sokken bijten
Moderator: moderatorteam
- Silvia
- Zeer actief
- Contacteer:
pup en sokken bijten
Groetjes Silvia en Diesel
- miek
- Actief
Auw roepen en negeren, want wat hij nu bereik met jou bijten in de sok is dat jij foei zegt en hem naar zijn speeltjes brengt en dat is weer leuk. En als het leuk is dan blijft hij het doen. Als kenzo ging bijten (of happen, echt bijten was het niet) vroeg hij gewoon om aandacht en jij bent degene die bepaald of je hond aandacht krijgt of niet en niet andersom. Het is wel moeilijk, maar negeren werktebij mij het beste (ze vinden het verschrikkelijk om geen aandacht te krijgen). Goed gedrag belonen, slecht gedrag negeren. Ik hoop dat dat bij jou ook werkt.
Groetjes Annemiek en van Kenzo een slik!
- Silvia
- Zeer actief
- Contacteer:
ja bij mij wel merk ik nu al maar de kinderen die gaan juist hoger springen en harer lopen en dat vindt diesel natuurlijk helemaal toppie.
de kidneren zeggen nu foei als de hond iets doet wat ze niet willen en loen dan ergens anders heen en dan zie je diesel echt zo kijken van"tja dit is dus niet de manier"
de kidneren zeggen nu foei als de hond iets doet wat ze niet willen en loen dan ergens anders heen en dan zie je diesel echt zo kijken van"tja dit is dus niet de manier"
Groetjes Silvia en Diesel