mijn ene hond heet randy uitsprekend met een A { van de naam randolff } wat betekend schild-wolf, machtige beschermer { en dat klopt ook, hij heeft het al goed bewezen } vroeger hete hij max

en mijn oudste hond heet ringo. kon niet zo gauw op een goed naam komen voor hem, en kwam toen op een keer iemand tegen die zijn hond dingo genoemt had, en toen dacht ik ach laat ik hem dan maar ringo noemen, het is ook een country liedje, { ik vind het wel een mooi lied dus het pas wel bij hem }
en mijn nieuwse hond hete spykey, { ook algemeen bekent } ook voor hem heb ik tig namen geprobeert hij is 18 mnd en ben zijn 4 eigenaar dus ik denk dat hij een beetje te vast geroest is in die naam, dus noem ik hem nu skype, het liefst zou ik hem een echte andere naam geven, dat is voor hem een echte nieuwe start,
net als bij randy, die bloeide ook op, op het moment dat hij een andere naam kreeg, als hij de naam MAX hoorde lag die te rillen van angst.
ook deze hond is erg onzeker, en erg bang voor meerdere dingen, ik wil graag een naam die ook begint met een R maar niet een algemene naam,
hij is bijzonder heeft langhaar is ook een DH en op zijn poten na helemaal zwart, en erg groot, maar moet nog de breedte in, dus ook deze word een forse bul,
nou zal ik dan maar niet uitwijden over mijn katten namen, want dan is het einde zoek, maar ook die hebben allemaal een betekenis.
maar als iemand met een mooie kort en krachtige naam kan komen voor mijn zachtaardige lieve LH - DH hou ik me aan bevolen. liefs iets bijzonders indiaanse stijl of anders americaans, of engels
wie kan me helpen, met een mooie naam die bij hem past ???
groetjes sacajawea