Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ff een vraagje
Moderator: moderatorteam
-
- geregistreerd lid
- Contacteer:
ff een vraagje
zou het kunnen dat als een teef gedekt is door 2 reuen dat er dan pups uitkomen die van alle 2 de reuen wel wat weg hebben?
Dit vraag ik omdat ik zoiets heb gehoord van de fokster van onze kayla....zij had dat een keer meegemaakt en met het nest van Kayla zou het ook zo kunnen zijn....
ben benieuwd!
Dit vraag ik omdat ik zoiets heb gehoord van de fokster van onze kayla....zij had dat een keer meegemaakt en met het nest van Kayla zou het ook zo kunnen zijn....
ben benieuwd!
-
- Vaste gebruiker
Ja dat kan inderdaad!!
Mijn opa heeft het ook een keer gehad. Hij heeft jaren een DH-kennel gehad en hij had een teefje... kapioen zus, kampioen zo, geweldig karakter enz.
Fantastische reu erbij gezocht, nog meer kampioen, super karakter.
Super pups dus..... tot net na de geboorte, lagen er gevlekte pups bij.... De boerenfox van mijn ouders had schijnbaar ook een kans gekregen.
Er lagen ook wel pups bij die gewoon DH leken, maar het hele nest heeft hij in laten slapen. Hij kon het zich gewoon niet veroorloven om zo'n nest voor de verkoop aan te bieden. Klinkt heel zielig (vind ik ook) maar dat leek hem het beste.
Groetjes
Mijn opa heeft het ook een keer gehad. Hij heeft jaren een DH-kennel gehad en hij had een teefje... kapioen zus, kampioen zo, geweldig karakter enz.
Fantastische reu erbij gezocht, nog meer kampioen, super karakter.
Super pups dus..... tot net na de geboorte, lagen er gevlekte pups bij.... De boerenfox van mijn ouders had schijnbaar ook een kans gekregen.
Er lagen ook wel pups bij die gewoon DH leken, maar het hele nest heeft hij in laten slapen. Hij kon het zich gewoon niet veroorloven om zo'n nest voor de verkoop aan te bieden. Klinkt heel zielig (vind ik ook) maar dat leek hem het beste.
Groetjes

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
-
- geregistreerd lid
- Contacteer:
nou,kayla haar moeder zou een kruising amerikaanse bul en argentino zijn(wat de eigenaars mij vertellen dan) en de vader een stafford,maar er zou ook een ridgeback overheen gegaan kunnen zijn.En aangezien kayla meer weg heeft van een ridgeback qua kop en ogen en huid....vroeg ik het me dus af of dat kon.Ze is zwart,maar begint nu vage strepen te krijgen....spannend dus waar ze het meest op gaat lijken!
- M@scha
- Zeer actief
-
- geregistreerd lid
- Contacteer:
http://putfile.com/pic.php?pic=12/35507152230.jpg&s=x12
als het gelukt is...dit is Kayla....en we weten niet zeker of de moeder kruising is hoor,kan net zo goed staff zijn....maar beessie heeft zichzelf niet gemaakt heh...
als het gelukt is...dit is Kayla....en we weten niet zeker of de moeder kruising is hoor,kan net zo goed staff zijn....maar beessie heeft zichzelf niet gemaakt heh...
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schapendoes
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
- stefanie
- Zeer actief
Hoe kan je nou niet weten wat de moeder is? Zit toch een aardig verschil tussen een Staff en een Amerikaanse bull of Argentino?mamsiekatje schreef:http://putfile.com/pic.php?pic=12/35507152230.jpg&s=x12

- Calenzia
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Ik kan me niet voorstellen dat een pup dna van de moeder en 2 vaders heeft. Volgens mij kan dat biologisch gezien niet. Het zou natuurlijk wel kunnen dat er pups met een andere vader, in hetzelfde nest zit. Vind het trouwens wel een beetje gemeen dat de pups uit dat nest afgemaakt zijn omdat er wat pups met een andere vader tussen zaten. Had ze ook aan mensen die gewoon een gezellige huishond willen kunnen verkopen.
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
het kan ook niet dat 1 pup uit twee vaders gemaakt is, maar wat wel kan is dat het nest uit twee vaders is voortgekomen, dus deels puppen van reu a en deels puppen van reu b....Calenzia schreef:Ik kan me niet voorstellen dat een pup dna van de moeder en 2 vaders heeft. Volgens mij kan dat biologisch gezien niet. Het zou natuurlijk wel kunnen dat er pups met een andere vader, in hetzelfde nest zit. Vind het trouwens wel een beetje gemeen dat de pups uit dat nest afgemaakt zijn omdat er wat pups met een andere vader tussen zaten. Had ze ook aan mensen die gewoon een gezellige huishond willen kunnen verkopen.
-
- geregistreerd lid
- Contacteer:
ik bedoelde ook niet dat de pup van beide vaders dna heeft....ik vroeg me gewoon af of het mogelijk was dat er 2 vaders zijn....van 1 nest.
en nee,ik weet echt niet wat de moeder is.Mij is verteld een amerikaanse bull en argentino,maar ik heb zo op internet zitten kijken en ze lijkt ook wel op een staff,alleen groter.zie foto....

(heb alleen nog niet door hoe een foto erbij te plakken dus ff klikken ajb)
ik ben eerlijk gezegt niet zo'n kenner van dat soort rassen,ik vind ze allemaal op mekaar lijken.....we hebben deze pup ook gekregen van iemand uit het dorp.
Kathy
en nee,ik weet echt niet wat de moeder is.Mij is verteld een amerikaanse bull en argentino,maar ik heb zo op internet zitten kijken en ze lijkt ook wel op een staff,alleen groter.zie foto....

(heb alleen nog niet door hoe een foto erbij te plakken dus ff klikken ajb)
ik ben eerlijk gezegt niet zo'n kenner van dat soort rassen,ik vind ze allemaal op mekaar lijken.....we hebben deze pup ook gekregen van iemand uit het dorp.
Kathy
- M@scha
- Zeer actief
woon je in belgie?
zo nee, dan zou ik even lezen op www.americanstafford.nl dat geldt dan waarschijnlijk voor je pup.
doe jezelf en vooral je hond als je in nederland een plezier en herplaats hem in belgie (niet in nederland!!!) want ik vind de foto erg staffordschtig!!
ik wil je niet bang maken of verdrietig ofzo, maar dit kan het leven van je hondje kosten als hij echt op een staff gaat lijken
zo nee, dan zou ik even lezen op www.americanstafford.nl dat geldt dan waarschijnlijk voor je pup.
doe jezelf en vooral je hond als je in nederland een plezier en herplaats hem in belgie (niet in nederland!!!) want ik vind de foto erg staffordschtig!!
ik wil je niet bang maken of verdrietig ofzo, maar dit kan het leven van je hondje kosten als hij echt op een staff gaat lijken

-
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Hansel
- Actief
- Contacteer:
Er wordt zelfs diepvries KI gedaan in combinatie met een natuurlijke dekking.
Bijvoorbeeld het diepvries zaad van een reu welke al een aantal jaren dood is, in combinatie met het zaad van een springlevende reu.
Dmv van DNA kan je dan achterhalen wie de vader van de pups is.
Alles om te voorkomen dat de teef leeg blijft, want dan moeten ze weer zes maanden wachten.
Eigenlijk te gek voor woorden, maar het gebeurt.
gr,
H@nsel
Bijvoorbeeld het diepvries zaad van een reu welke al een aantal jaren dood is, in combinatie met het zaad van een springlevende reu.
Alles om te voorkomen dat de teef leeg blijft, want dan moeten ze weer zes maanden wachten.

gr,
H@nsel
New Sensation's Bullmastiffs

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat meen je niet! Dat is idd te gek voor woorden, waar gaat het dan uiteindelijk nog overHansel schreef:Er wordt zelfs diepvries KI gedaan in combinatie met een natuurlijke dekking.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gr,
H@nsel

-
- geregistreerd lid
- Contacteer:
- little-wolf
- Zeer actief
waarom geef je geen antwoord op het stuk van massam?mamsiekatje schreef:dit was de moederhond dus idd...en ze heeft idd lange tepels door ut zogen,en of dat normaal is,ik weet het niet.Weet alleen dat de eigenaars haar ergens uit rotterdam vandaan hebben gehaald,dat ze daar al 1 nestje gehad zou hebben....
je pups ziet er leuk uit, dat voorop gesteld, maar naar mijn idee een rad hondje.
en neem haar advies aan als je in nederland woont....
-
- geregistreerd lid
- Contacteer:
ja sorry,had de vraag beetje overlezen....ik woon in nederland en idd denk ik ook dat kayla onder de RAD wet valt....maar aangezien in ons dorp er meerdere rondlopen en we practisch niet met haar op straat hoeven te komen doordat we nogal veel ruimte rond het huis hebben ....
en ja,ik weet wat voor ellende ik me op mijn hals haal.....
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Je weet wat voor ellende je je op de hals haalt, maar vind het het ook eerlijk naar je hond toe? Je hond loopt namelijk het risico's op de grootste ellende......... Jij weet waar je aan begint maar je hond krijgt het over zich heen.mamsiekatje schreef:ja sorry,had de vraag beetje overlezen....ik woon in nederland en idd denk ik ook dat kayla onder de RAD wet valt....maar aangezien in ons dorp er meerdere rondlopen en we practisch niet met haar op straat hoeven te komen doordat we nogal veel ruimte rond het huis hebben ....
-
- geregistreerd lid
- Contacteer:
- little-wolf
- Zeer actief
misschien kunnen de mensen hem halen?mamsiekatje schreef:je hebt groot gelijk,maar ik ben hier niet alleen om over te beslissen....en eerlijk gezegt heb ik al meerde malen eraan gedacht een kennis van me in Begië te mailen...maar onze financiën zijn niet zo dat we ff naar belgie kunnen rijden
brr, ik hoop voor je dat er niks gebeurd. lijkt me niks om steeds op je hoede te moeten zijn. en zeg gewoon maar datie een boom heeft, zelfs tegen je buren.

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Maar je bent toch niet verplicht een kruising hond te nemen? En hoe wil je de kosten van enting en eventuele ziekte betalen als je de pup hebt?mamsiekatje schreef:je hebt groot gelijk,maar ik ben hier niet alleen om over te beslissen....en eerlijk gezegt heb ik al meerde malen eraan gedacht een kennis van me in Begië te mailen...maar onze financiën zijn niet zo dat we ff naar belgie kunnen rijden
-
- geregistreerd lid
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- geregistreerd lid
- Contacteer: