Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Voorkeur voor baasje

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Silvia
Zeer actief
Contacteer:

Voorkeur voor baasje

Ongelezen bericht door Silvia »

Diesel is het liefst de hele dag bij mij in de buurt, onde rmijn stoel als ik zit. op mijn voet als ik kook, voor de deur als ik op de wc zit. maar ja ik speel ook wel eens met de kids en dan kan diesel niet altijd mee doen en moet hij op afstandje wachten tot we klaar zijn.

als hij met mij op de bank ligt (savonds) geniet hij. maar zodra mijn vriend erbij komt tippelt hij naar hem en laat mij in de steek.
zo schattig om te zien dat hij voorkeur heeft. Overdag ben ik de leukste en savonds Roché.
Groetjes Silvia en Diesel
Belle
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Belle »

Belle is ook zo'n "vaderskind". Ik ben altijd met de honden bezig, ik train met ze, we gaan elke dag naar het bos, maar de drie keer per jaar dat Rob mee gaat wandelen, ziet ze mij niet meer. :evil:
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Angél
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Jack Russel en onbekende mix
Contacteer:

Ongelezen bericht door Angél »

Hier is het denk ik niet zozeer voorkeur overdag ben ik thuis en train haar, speel en corrigeer. Voor haar ben ik dus duidelijk de leider in dit gezin.

Als mijn man thuiskomt word er vooral met haar gespeeld en genuffeld. Merk dat ook aan Trizie ik ben de baas en mijn man is een speelkameraadje. Trixie luistert wel naar mijn man maar veel beter naar mij.
Liefs, Trixie, Jacky, Huub en Mary
jip007
Erelid
Mijn ras(sen): naakthonden .
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door jip007 »

hier hebben ze op leggy na geen voorkeur , leggy is echt mijn schaduw, ze houd me de hele dag in de gaten, en wil alleen met mij knuffen.
Afbeelding
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
sonja
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beagle en een Roemeens straatratje
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door sonja »

er word de hele dag naar mij geluisterd, en gespeeld en getraind en gewandeld en noem maar op.
alleen zit ik overdag weinig stil, dus als rob thuis komt en gaat zitten op de bank,heeft hij gelijk twee schootzitters erbij.
rob is bij ons thuis dan ook de grote zitzak :mrgreen:
maar als ik weer zonodig iets moet doen staan ze gelijk weer bij me,en rob heeft dan vrij weinig in te brengen :pffff:
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Nu we hebben gemerkt dat Luka enkel eet als ik zijn eten geef,
geven we nu om beurt zijn eten.
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
BeëlzeBubble
Zeer actief

Ongelezen bericht door BeëlzeBubble »

Ik ben het opperbaasje, zeg maar. Naar mij luisteren ze, ik ben de hele dag met ze in de weer, ik loop altijd met ze, enz enz. Mijn man is het Frolicuitdelende klimrek :roll: Daar kun je lekker wild mee stoeien en spelen. Maar hij moet ze niet in zijn eentje uitlaten. Dan doen ze gauw een plas en dan sjezen ze snel weer naar huis. Naar mij :I:
Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.

Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Raisa is helemaal op mij gericht.
Ik doe het meeste met haar, maar het komt ook omdat ze bang is voor mannen. Inmiddels heeft Chris haar vertrouwen wel gewonnen maar het is lang niet hetzelfde als bij mij. Dat vindt hij best wel jammer overigens, met Queenie had ook hij een hechte band.
Afbeelding
Sassie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sassie »

Volgens mij heeft Wolf niet echt voorkeur; hij luistert naar ons allebei even goed. Waarschijnlijk omdat door de onregelmatige diensten van mijn vriend net zoveel tijd met mij als met hem doorbrengt.
Stoeien doet ie wel het liefst met mijn vriend, hoe wilder hoe beter.
Afbeelding
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Tyson vind eiigenlijk iedereen wel geweldig maar ik ben toch als het erop aan komt de belangrijkste.
En voor Samara telt er maar 1 en dat ben ik, ze gaat nog net met mijn vriend wandelen als het moet maar dat was het wel.

Jacqueline
Afbeelding
diana25
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitseherder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door diana25 »

mylo is echt mijn hond en schaduw. ik train er ook mee dat versterkt de band wel. we hebben wel een tijdje gehad dat hij mijn vriend ging negeren bijv. als we samen thuis kwamen was hij niet bij me weg te slaan en keek na een half uur naar mijn vriend zo van he ben jij er ook. we hebben hier wel aan gewerkt, hij laat hem wat meer uit en geeft hem ook eten. nu is het al een stuk beter , maar toch word ik als eerste begroet :wink:
*Maud*
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door *Maud* »

Myra en Tizzy zijn meer op mij gericht, maar Youknow is echt een mannenhond :mrgreen: Hij vind mannen geweldig, en hij zit ook meer bij mijn vriend.

Luisteren doen ze allemaal iets beter bij mij dan bij mijn vriend, maar dat komt ook omdat ik consequenter ben :wink:
Afbeelding

De beschaving van een volk is te meten aan de mate van respect waarmee ze met hun dieren omgaan.
Ghandi.

www.sosstrays.be
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Saar is een papa's kindje en Mieppie trekt naar mij. Gelukkig, hebben we allebei wat :mrgreen:
joline
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door joline »

Hier trekken allebei de honden meer naar mij toe dan naar mijn vriend. Dat komt denk ik ook omdat ik meer thuis ben, ze eten geef, en ze het meeste uit laat. Mijn vriend is goed voor een stoeipartij, maar ze luisteren naar mijn vriend veel minder goed dan naar mij :mrgreen:
Daan

Ongelezen bericht door Daan »

Ze luisteren het best naar mij , binnen en buiten, omdat mijn echtgenoot niet zo heel consequent is.
Die is mogelijk nog makkelijker :smile:
Ze zijn wel idolaat van hem, hij is de enige die echt fors met ze stoeit.
En hij vindt dat ze goed genoeg luisteren dus iedereen is gelukkig.
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”