Ze is er: Aïsha ons nieuwe pupje. Met haar gaat het helemaal goed. Ze is lekker makkelijk; eet, drinkt, speelt en slaapt. En zo geregeld dat ze dus nog amper iets in huis gedaan heeft, alleen de 1e dag. Dus dat gaat lekker..
Wat minder lekker gaat is hoe Charly op haar reageert.. Die heeft vreselijk veel moeite met haar. Gromt als ze in de buurt komt is al twee keer soort van uitgevallen. Nou ja, daar lijkt het op, maar wat hij doet is afsnauwen. Hij raakt haar wel maar bijt zeker niet... Het enige positieve.
Belle vond haar eerst ook helemaal niets en gromde ook, maar die is bijgedraaid. Niet dat ze haar helemaal geweldig vindt, want gisteren wilde ze bij Belle op de deken kruipen en toen werd ze afgesnauwd. Zielig is het, maar ja... niets aan te doen en mooi laten gaan.
Ik weet ook wel dat ik het in principe moet laten gaan. En dat het zichzelf regelt. Dat zou ik namelijk ook tegen iemand zeggen als die met deze vraag bij me zou komen
Maar ja; het is vreselijk zenuwslopend. Kan wel wat bevestiging gebruiken dat we het goed doen of heeft er misschien nog iemand andere tips, mensen met ervaring hiermee? En vooral ook; hoe lang duurde het voordat het beter werd? Of zijn er mensen bij wie het helemaal niet beter werd? (mag er niet aan denken!!!)