Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oudjaarsdagwandeling op Bussloo!
Moderator: moderatorteam
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi Brenda,Brenda V. schreef:Hoi Karen,
Ik wil ook graag mee wandelen met Buster (kruising Rottweiler/Witte Herder reu) en Blinca (blauwe Duitse doggenteef) en waarschijnlijk gaat m'n vriendin ook mee met haar 2 Berner Sennens en een Sint Bernard.
Leuk initiatief trouwens. Zijn ze lekker moe de rest van de dag, avond en nacht
.
De groetjes van Brenda
Leuk, dat je ook mee wilt wandelen! Ik zet je erbij op de lijst!
Tot zaterdag!
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Karen en anderen, als het weer zaterdag net zo is als vandaag, kom ik niet naar Bussloo. Er zijn hier in de straat vanavond al twee auto's de bocht uit gevlogen en ik ben al niet zo'n held in de auto. Maar goed, ik hoop dat het zaterdag beter is.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Marjolein,
Hier ligt geen sneeuw.
Dit is de weersvoorspelling voor zaterdag:
Zaterdag wordt de kou uit het land verdreven, dit gebeurt het laatst in het noordoosten van het land. Het wordt overdag ongeveer 5 graden. De wind waait stevig vanuit het zuidwesten tot westen en het regent van tijd tot tijd.
Ik verwacht dus geen verkeerschaos met 5 graden boven nul!
Hier ligt geen sneeuw.
Zaterdag wordt de kou uit het land verdreven, dit gebeurt het laatst in het noordoosten van het land. Het wordt overdag ongeveer 5 graden. De wind waait stevig vanuit het zuidwesten tot westen en het regent van tijd tot tijd.

Groetjes, Karen
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ik hoorde allerlei alarmerende berichten over ijzel, dus vandaar. En hier ligt aardig wat sneeuw, met een bevroren onderlaag. Ben vandaag in het park ook al een paar keer bijna onderuit gegaan (en de hondjes ook). Maar als het zaterdag goed te rijden is, kom ik gewoon.Scooby schreef:Hoi Marjolein,
Hier ligt geen sneeuw.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Marjolein,
Die ijzel-berichten gelden voor morgen. Zaterdag wordt het veel te warm voor ijzel.
Die ijzel-berichten gelden voor morgen. Zaterdag wordt het veel te warm voor ijzel.
Groetjes, Karen
-
- Zeer actief
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Charlotte,
Ga jij ff paniek lopen zaaien?!
Een paar weken geleden liepen die schapen inderdaad ook op een zondag op Bussloo, maar dat werd die herder niet in dank afgenomen en dat is hem ook verteld. Sindsdien heb ik hem daar ook nooit meer gezien. Maar Bussloo is zo wijds; mocht hij er lopen (hoewel ik dat betwijfel met dit weer), dan zien we hem van een énorme afstand al lopen en hebben we mogelijkheden genoeg om de honden aan te lijnen.
Ga jij ff paniek lopen zaaien?!

Een paar weken geleden liepen die schapen inderdaad ook op een zondag op Bussloo, maar dat werd die herder niet in dank afgenomen en dat is hem ook verteld. Sindsdien heb ik hem daar ook nooit meer gezien. Maar Bussloo is zo wijds; mocht hij er lopen (hoewel ik dat betwijfel met dit weer), dan zien we hem van een énorme afstand al lopen en hebben we mogelijkheden genoeg om de honden aan te lijnen.
Groetjes, Karen
- Senta
- Zeer actief
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Shita
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelaar
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hé, leuk!mercedes2803 schreef:Ik heb het er net even met Jenny over gehad en misschien dat wij morgenmiddag ook komen.
Zonder honden, met camera en thermoskan warme chocomelk![]()

Groetjes, Karen
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
We hebben Job de Border Collie bij ons heSandro schreef:Sinds kort lopen er schapen op bussloo![]()
Ik was er van de week en er stond een bordje met de mededeling de honden onder appel te houden ivm de schaapskudde.
Nu weet ik niet zeker of die beste herder er ook op oudjaarsdag is maar het lijkt me verstandig om even extra allert te zijn.

Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
-
- Zeer actief
We moeten het inderdaad maar goed in de gaten houden.Scooby schreef:Hoi Charlotte,
Ga jij ff paniek lopen zaaien?!![]()
Op sommige stukken is het namelijk niet zo overzichtelijk. (bij de kinderspeelplaats en in die bocht met die heuvel)
-
- Zeer actief
hahahahaha, Job rules!!!Lysette schreef:We hebben Job de Border Collie bij ons heSandro schreef:Sinds kort lopen er schapen op bussloo![]()
Ik was er van de week en er stond een bordje met de mededeling de honden onder appel te houden ivm de schaapskudde.
Nu weet ik niet zeker of die beste herder er ook op oudjaarsdag is maar het lijkt me verstandig om even extra allert te zijn.
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Charlotte,Sandro schreef:We moeten het inderdaad maar goed in de gaten houden.
Op sommige stukken is het namelijk niet zo overzichtelijk. (bij de kinderspeelplaats en in die bocht met die heuvel)
Het komt goed. Ik ga er niet vanuit dat er een schaapskudde op een kinderspeelplaats loopt. En een kudde is vrij groot. Die zie en hoor je wel van een afstand.
Maar ik loop zeker drie keer per week op Bussloo en ben die schaapskudde alleen een paar weken geleden op die zondag tegengekomen. Verder nog nooit. Jij wel?
Groetjes, Karen
-
- Zeer actief
Ik heb hem wel eens in de verte gezien en een keer bij de speelplaats.Scooby schreef:Hoi Charlotte,Sandro schreef:We moeten het inderdaad maar goed in de gaten houden.
Het komt goed. Ik ga er niet vanuit dat er een schaapskudde op een kinderspeelplaats loopt. En een kudde is vrij groot. Die zie en hoor je wel van een afstand.
Maar ik loop zeker drie keer per week op Bussloo en ben die schaapskudde alleen een paar weken geleden op die zondag tegengekomen. Verder nog nooit. Jij wel?
Niet op de speelplaats zelf maar achteraan op een grasveld. Er staat een rij struiken tussen en ik zag ze niet, maar de honden hadden het wel geroken.
We gaan er idd maar vanuit dat meneer de herder verstandig is en zijn kudde thuis houd

- Dog-out
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog en
een Borr - Aantal honden: 2
Hoi hoi,
Ik zit nu nog op mijn werk te snotteren met 38.5 verhoging. Kan morgen om 11.00 uur naar huis. Als ik me dan goed voel kom ik zeker maar als het slechter gaat blijf ik lekker voor de open haard hangen. Als ik kom wordt het een meidenfeestje, mijn vriend en Djenko blijven sowieso thuis. Dus als ik niet echt zieker wordt dan dit, zien jullie mij morgen met Joy, Noa en iets voor de innerlijke mens.
Groetjes Lindy
Ik zit nu nog op mijn werk te snotteren met 38.5 verhoging. Kan morgen om 11.00 uur naar huis. Als ik me dan goed voel kom ik zeker maar als het slechter gaat blijf ik lekker voor de open haard hangen. Als ik kom wordt het een meidenfeestje, mijn vriend en Djenko blijven sowieso thuis. Dus als ik niet echt zieker wordt dan dit, zien jullie mij morgen met Joy, Noa en iets voor de innerlijke mens.
Groetjes Lindy
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
- Daphne
- Zeer actief
- Shita