Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
honden en kattenvlooien dezelfde?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
- Aantal honden: 1
honden en kattenvlooien dezelfde?
Kan een hond vlooien krijgen als ie bij katten is met vlooien?
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Re: honden en kattenvlooien dezelfde?
Ja een vlo springt van warmbloedig dier naar warmbloedig dier.AnneMarie schreef:Kan een hond vlooien krijgen als ie bij katten is met vlooien?
Er is wel verschil tussen vlooien onderling, er zijn honden, katten en zelfs mensenvlooien maar ze discrimineren niet qua bloed.
Je kan zelf ook door een kattenvlo worden gebeten.
Kattenvlooien komen het meeste voor en zijn moeilijk te bestrijden omdat ze al gauw resistent zijn tegen bepaalde middelen. Een hondenvlo is groter dan een kattenvlo maar die zie je stukken minder. Over het algemeen zijn het allemaal kattenvlooien.
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- Lupo
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Is het niet zo dat een kattenvlo zich niet kan voortplanten op mensenbloed? Of is dat een fabeltje dat ik me wijs heb laten maken?Rataplan schreef: Er is wel verschil tussen vlooien onderling, er zijn honden, katten en zelfs mensenvlooien maar ze discrimineren niet qua bloed.
-
- Zeer actief
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Hmm heb ik nooit iets over gehoord, zou kunnen, ben geen vlooienexpertLucyanne schreef:Is het niet zo dat een kattenvlo zich niet kan voortplanten op mensenbloed? Of is dat een fabeltje dat ik me wijs heb laten maken?Rataplan schreef: Er is wel verschil tussen vlooien onderling, er zijn honden, katten en zelfs mensenvlooien maar ze discrimineren niet qua bloed.

Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
-
- Vaste gebruiker
Dood aan vlooien? =\Rataplan schreef:Hmm heb ik nooit iets over gehoord, zou kunnen, ben geen vlooienexpertLucyanne schreef:Is het niet zo dat een kattenvlo zich niet kan voortplanten op mensenbloed? Of is dat een fabeltje dat ik me wijs heb laten maken?Rataplan schreef: Er is wel verschil tussen vlooien onderling, er zijn honden, katten en zelfs mensenvlooien maar ze discrimineren niet qua bloed.behalve dan dat het rot te bestrijden is en dat er dieren dood aan gaan.........