Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
advocaat, hoeveelheid?+ nieuwe vraag :-S
Moderator: moderatorteam
-
Jay1978
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
advocaat, hoeveelheid?+ nieuwe vraag :-S
Omdat Dazzle nu al hijgend, rillend met spierverkrampingen tegen de muur aanloopt (letterlijk) bij ieder knalletje, wil ik op oud en nieuw, advocaat gaan inzetten. Hoeveel geef je een hond van 25 kilo? En vanaf hoelaat geef je het?
Laatst gewijzigd door Jay1978 op 31 dec 2005 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Sassie
- Zeer actief
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Dat ligt helemaal aan de hond en is per hond verschillend.Ik voer ze morgen de hele dag door wat zodat ze 's avonds slapen als roosjes,maar wanneer dat moment er is is bij elke hond verschillend.
Helemaal ongevaarlijk is het niet(hoge leverwaarden),maar dat is een hoge hoeveelheid chemische rommel ook niet lijkt me.
Helemaal ongevaarlijk is het niet(hoge leverwaarden),maar dat is een hoge hoeveelheid chemische rommel ook niet lijkt me.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
boxersien
-
kanche
- Zeer actief
- Locatie: Baasje van Gijs en twee stralende sterretjes ** over de regenboogbrug
- Contacteer:
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
Re: advocaat, hoeveelheid?
Ameno weegt 28 kg, en krijgt morgen rond 20.00 1 borrelglaasje en dan rond 23.00 nog 1 glaasje. Voor haar is dat genoeg om lekker te doezelen rond middernacht. Ik moet er wel bijzeggen dat hier nu nog niet geknald wordt. Ik heb het er ooit met de DA over gehad en die vertelde me dat 4 borrelglaasjes per dag voor een hond van rond de 25 kg geen kwaad kan voor 1 a 2 dagen.zoute-popcorn schreef:Omdat Dazzle nu al hijgend, rillend met spierverkrampingen tegen de muur aanloopt (letterlijk) bij ieder knalletje, wil ik op oud en nieuw, advocaat gaan inzetten. Hoeveel geef je een hond van 25 kilo? En vanaf hoelaat geef je het?
Ik meng het ook met wat slagroom omdat de smaak dan wat minder sterk is. (en zodat het er feestelijk uit ziet
-
Marja
- Zeer actief
-
Jay1978
- Zeer actief
- Contacteer:
- pooh
- Zeer actief
-
Dorien
- Zeer actief
-
Jay1978
- Zeer actief
- Contacteer:
UIT nemen? Dat gaat haast niet, hij wil niet naar buiten.. Als ik em al buiten krijg, blijft hij tegen de flat opspringen, om door de muren weer naar binnen te kunnen komen.
Kben bijna bang dat ie een hartaanval krijgt zo...
Volgend jaar ga ik narcose regelen denk ik... dis echt vreselijk... kep hoop angstige honden gezien, maar dit nog nooit... er moet iets met em gebeurd ooit... Hij heeft al 5 bloedlippen(neus) gehad van de week, van het tegen de muur aanlopen.
Kep een tent gebouwd in de hal (helemaal binnen in het huis dus) en khoop dat ie dat straks ziet als veilige plek.
Nu ik zit te typen, word hij iets minder hyper... het begint te komen denk ik. Wat een hel zeg..
Kben bijna bang dat ie een hartaanval krijgt zo...
Volgend jaar ga ik narcose regelen denk ik... dis echt vreselijk... kep hoop angstige honden gezien, maar dit nog nooit... er moet iets met em gebeurd ooit... Hij heeft al 5 bloedlippen(neus) gehad van de week, van het tegen de muur aanlopen.
Kep een tent gebouwd in de hal (helemaal binnen in het huis dus) en khoop dat ie dat straks ziet als veilige plek.
Nu ik zit te typen, word hij iets minder hyper... het begint te komen denk ik. Wat een hel zeg..
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
- pooh
- Zeer actief
zoute-popcorn schreef:UIT nemen? Dat gaat haast niet, hij wil niet naar buiten.. Als ik em al buiten krijg, blijft hij tegen de flat opspringen, om door de muren weer naar binnen te kunnen komen.![]()
Kben bijna bang dat ie een hartaanval krijgt zo...![]()
Oh hemel. Dat is ook niet meer gewoon bang.
Arme Dazzle
-
Higgins
Higgins heeft helaas ook vuurwerk, hij heeft al advocata op, maar dat werkt nog niet echt ....
Ik vind dit zo moeilijk, ik probeer hem buiten goed te leiden, zijn gedrag te negeren, maar het maakt het natuurlijk niet beter... hooguit niet erger.
Zolng wij beide bij de pc zitten heb gaat het het beste, maar leuk is anders.
Misschien volgend jaar op vakantie naar ... eehhh een onbewoond eiland
of een slaapmiddeltje.
Hoe laat doen jullie de laatste ronde ?
Vanmorgen ben ik er om 7:30 uit gegaan om nog even normaal met hem te kunnen wandelen ( en om 8:15 begonnen ze hier al te knallen
Om 3 uur is Higgins nog even naar het hoekje geweest, en ik wil hem om 10;00 ook nog even naar het hoekje krijgen.... hoop ik. Ik minimaliseer al de aantal keren dat hij naar buiten gaat vandaag ( normaal 5 keer per dag ). Maar ja, hij zal toch even zijn behoeftes moeten doen .....
Ik vind dit zo moeilijk, ik probeer hem buiten goed te leiden, zijn gedrag te negeren, maar het maakt het natuurlijk niet beter... hooguit niet erger.
Zolng wij beide bij de pc zitten heb gaat het het beste, maar leuk is anders.
Misschien volgend jaar op vakantie naar ... eehhh een onbewoond eiland
Hoe laat doen jullie de laatste ronde ?
Vanmorgen ben ik er om 7:30 uit gegaan om nog even normaal met hem te kunnen wandelen ( en om 8:15 begonnen ze hier al te knallen
Om 3 uur is Higgins nog even naar het hoekje geweest, en ik wil hem om 10;00 ook nog even naar het hoekje krijgen.... hoop ik. Ik minimaliseer al de aantal keren dat hij naar buiten gaat vandaag ( normaal 5 keer per dag ). Maar ja, hij zal toch even zijn behoeftes moeten doen .....
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Het eerstvolgende rondje hier zal vér na middernacht zijn denk ik;Max legt nu liever een knoop in zijn piemel dan dat ie ook maar 2 stappen buiten de deur zet en Bente heeft om 18.00 nog geplast gelukkig.
Trouwens,het helpt volgens mij ook om de cv wat hoger te zetten;daar worden ze soezeriger van.Hier tenminste............
Trouwens,het helpt volgens mij ook om de cv wat hoger te zetten;daar worden ze soezeriger van.Hier tenminste............

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Jay1978
- Zeer actief
- Contacteer: