Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oudejaarswandeling in het Noorden?
Moderator: moderatorteam
- Joyce
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Oudejaarswandeling in het Noorden?
Wie heeft er zin om mee te gaan met een oudejaarswandeling in het Noorden?? Volgens mij komen er steeds meer mensen uit het Noorden bij, dus nu moet het toch een keertje lukken.
Drents-Fries Wold in Diever is denk ik de makkelijkste lokatie om af te spreken. Wie gaat er mee?
Drents-Fries Wold in Diever is denk ik de makkelijkste lokatie om af te spreken. Wie gaat er mee?
- poohbeer
- Actief
- Joyce
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Joyce
- Zeer actief
- Joyce
- Zeer actief
ow ja, die blonde is er niet!estelle schreef:ga ik mee???????????Chatterbox schreef:Dan gaan we in de middag! Estelle en vriendje gaan ook mee, samen met Astrid van het BHF. Dus dan zijn we al met z'n 5en.
Je bedoelt zeker marjanne...ik ben er namelijk niet....

-
- Vaste gebruiker
- Joyce
- Zeer actief
We gaan ook wel vaak op zondag, maar oudjaarsdag valt nu toevallig op zaterdag. De volgende keer als we op zondag gaan stuur ik je een pbtje!Dinky schreef:Ik moet werken oudjaarsdag![]()
Ik wil wel graag een keer mee wandelen hier ergens in het noorden maar ik kan vaak alleen op woensdag of zondag... zaterdag zit er voor mij meestal niet in...
-
- Vaste gebruiker
Is goed! Ik probeer zelf ook wel het forum in de gaten te houden maar ik heb last van mijn schouder dus kan niet zo heel lang achter de pc zitten...Chatterbox schreef:We gaan ook wel vaak op zondag, maar oudjaarsdag valt nu toevallig op zaterdag. De volgende keer als we op zondag gaan stuur ik je een pbtje!Dinky schreef:Ik moet werken oudjaarsdag![]()
Ik wil wel graag een keer mee wandelen hier ergens in het noorden maar ik kan vaak alleen op woensdag of zondag... zaterdag zit er voor mij meestal niet in...

- poohbeer
- Actief
Hoe oud zijn de kinderen?Pendrag schreef:Oudjaarsdag is voor mij onzeker. Ligt er beetje aan of kinderen welkom zijn die dag en hoe lang de wandeling is. In januari ga ik graag mee!
Laat hadden we vanuit de training een wandeling met circa 30 honden en daar waren ook een paar kinderen mee. Dat ging allemaal goed

- poohbeer
- Actief
Een laag tempo lijkt me niet echt een probleemPendrag schreef:@poohbeer: ze zijn 6 dus als de wandeling meer dan een uur is of als het tempo hoog ligt, is oudjaarsdag voor mij niet handig om mee te gaan. Dan ga ik liever in januari zonder kinderen mee.
Zijn alle honden die meegaan normaal sociaal? Ik heb een jonge hond van 5 maanden die snel onder de indruk is van vreemde mensen en honden. Zo'n wandeling zou dus heel goed voor hem zijn maar alleen als de andere honden sociaal hondengedrag vertonen.

Als ik mijn eigen hond bekijk met training en andere wandelingen dan is hij voorbeeldig met puppies. En goed genoeg sociaal. Het blijft echter wel een dikke puber

- Joyce
- Zeer actief
- Joyce
- Zeer actief
- Joyce
- Zeer actief
We gaan om half 2 in Assen wandelen bij de Baggelhuizerplas. Het grote rondje lopen (als je rustig aan doet) is ongeveer 1,5 uur. Ik weet dat de weg naar de plas grotendeels gestrooid wordt en het is makkelijk te vinden vanaf de snelweg.
Op de A28 afslag Assen/Smilde, dan de rotonde driekwart rond (je rijdt dan op vd valk hotel af) voor het hotel linksaf richting Assen-centrum, en dan uit m'n hoofd het derde stoplicht rechts (is de europa weg zuid), je komt dan voorbij de mercedes garage, dan meteen weer rechtsaf (richting witten), je komt dan langs het politiebureau en dan is het alsmaar rechtdoor. Je rijdt Assen dan weer uit en over de snelweg heen en dan zie je de plas aan de rechterkant. Je slaat daar rechtsaf, rijdt voorbij de manege waar ze aan het bouwen zijn en dan is het de grote parkeerplaats links.
Op de A28 afslag Assen/Smilde, dan de rotonde driekwart rond (je rijdt dan op vd valk hotel af) voor het hotel linksaf richting Assen-centrum, en dan uit m'n hoofd het derde stoplicht rechts (is de europa weg zuid), je komt dan voorbij de mercedes garage, dan meteen weer rechtsaf (richting witten), je komt dan langs het politiebureau en dan is het alsmaar rechtdoor. Je rijdt Assen dan weer uit en over de snelweg heen en dan zie je de plas aan de rechterkant. Je slaat daar rechtsaf, rijdt voorbij de manege waar ze aan het bouwen zijn en dan is het de grote parkeerplaats links.