Zojuist stond hij in de tuin op het ijs, middenop de vijver (ja, meneer loopt graag in de tuin, ik blijf nu liever binnen
Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat een hond door het ijs zakte......
Moderator: moderatorteam

Daar weer Caroline (Stang) helaas wel van af.Zoek stok! schreef:Is het toeval dat Bram precies weet waar hij over het ijs kan lopen? Ik houd elke keer m'n hart vast, maar hij hobbelt keurig weg als het ijs niet stevig genoeg is.
Zojuist stond hij in de tuin op het ijs, middenop de vijver (ja, meneer loopt graag in de tuin, ik blijf nu liever binnen).

Ja, ik 'hoor' het net van Moos. Vreselijk.M@ri@nne schreef:Daar weer Caroline (Stang) helaas wel van af.Zoek stok! schreef:Is het toeval dat Bram precies weet waar hij over het ijs kan lopen? Ik houd elke keer m'n hart vast, maar hij hobbelt keurig weg als het ijs niet stevig genoeg is.
Zojuist stond hij in de tuin op het ijs, middenop de vijver (ja, meneer loopt graag in de tuin, ik blijf nu liever binnen).

Ik ken het verhaal van Rini van Loo, o.a. stichting Red Een Hond, die in 2002 samen met haar hond is verdronken toen ze die wilde redden.Stang schreef:En vorig jaar zijn een vrouw en haar twee honden ook hierdoor overleden. De vrouw was een bekende in de hondenwereld (vraag me even niet precies wie) en ging haar honden achterna die door het ijs waren gezakt. Zowel de vrouw als de honden zijn overleden in het water