Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jake de nieuwe reu van de kennel is vandaag aan gekomen hij is van zwaare lijnteeld met heel veel belangrijk bloed, voor de kennel hier hij heeft kennis gemaakt met de meiden en alls liep op rolletjes ze vonden hem allemaal geweldig.
hij is 5 jaar oud geworden deze maand.
hij is puur engels gefokt en daar dan ook geboren, we hebben veel verwachtingen van hem.
Mol schreef:Jake de nieuwe reu van de kennel is vandaag aan gekomen hij is van zwaare lijnteeld met heel veel belangrijk bloed, voor de kennel hier hij heeft kennis gemaakt met de meiden en alls liep op rolletjes ze vonden hem allemaal geweldig.
hij is puur engels gefokt en daar dan ook geboren, we hebben veel verwachtingen van hem.
Mol schreef:Jake de nieuwe reu van de kennel is vandaag aan gekomen hij is van zwaare lijnteeld met heel veel belangrijk bloed, voor de kennel hier hij heeft kennis gemaakt met de meiden en alls liep op rolletjes ze vonden hem allemaal geweldig.
mol
gefeliciteerd gozer.
En hoe reageerde Rommeltje
hahaha die keek eens met een schuin oog
mol
Oi wat mot dat daar, zal ik je eens een lesje komen leren dacht Rommeltje hahahaha
Maar waarom heb je deze reu speciaal gekozen?Wat zijn ze sterke punten waar jij wat aan hebt en wat zijn de evt. zakke punten die je kan verbeteren in de toekomst met de puppies.
mol
gefeliciteerd gozer.
En hoe reageerde Rommeltje
hahaha die keek eens met een schuin oog
mol
Oi wat mot dat daar, zal ik je eens een lesje komen leren dacht Rommeltje hahahaha
Maar waarom heb je deze reu speciaal gekozen?Wat zijn ze sterke punten waar jij wat aan hebt en wat zijn de evt. zakke punten die je kan verbeteren in de toekomst met de puppies.
ik wil ander karakter in me bullen niet die softenonnetjes met dat slappe softe karakter, ik heb verweg lombardy bloed in me lijn en waar hij voor de helft van is.
type is wat ik zoek atletish zonder overdrijvingen in wel op zicht dan ook.
koptype is belangrijk in dit ras en door zijn lijnteeld vererft hij verschrikkelijk goed koptype en gang werk,
ik wil ander karakter in me bullen niet die softenonnetjes met dat slappe softe karakter, ik heb verweg lombardy bloed in me lijn en waar hij voor de helft van is.
type is wat ik zoek atletish zonder overdrijvingen in wel op zicht dan ook.
koptype is belangrijk in dit ras en door zijn lijnteeld vererft hij verschrikkelijk goed koptype en gang werk,
mol
Ja dat is waar, hij heeft wel de bouw van een zware maar toch van een athleet, een 10kamper, power maar toch athletisch, tenslotte moest de BM snel zijn maar ook de power iemand om te kunnen stoten.....denk wel dat het goed komt Patrick