Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenkusjes
Moderator: moderatorteam
-
tenspeed
- nieuw lid
Hondenkusjes
Ik heb een vraag , waarvan ik hoop dat een kenner mij een antwoord kan geven.
Mijn kleine Rottweilertje Jessie...komt altijd graag bovenop mij liggen, als ik op de bank lig....en ze wil me dan contstant kusjes geven...en dit kan ze minutenlang volhouden!
Ik hoef maar op de bank te liggen, haar een teken te geven en tada....daar komt ze weer bovenop me liggen en ze blijft me maar kusjes geven.
Weet iemand waarom ze zoiets doet?
ik vind het superlief, maar ben zo benieuwd naar de gedachte erachter.
Wie o wie heeft hier een antwoord op?
Mijn kleine Rottweilertje Jessie...komt altijd graag bovenop mij liggen, als ik op de bank lig....en ze wil me dan contstant kusjes geven...en dit kan ze minutenlang volhouden!
Ik hoef maar op de bank te liggen, haar een teken te geven en tada....daar komt ze weer bovenop me liggen en ze blijft me maar kusjes geven.
Rottweilers zijn voor mij DE honden!
Ben idolaat van ze.....
Ben idolaat van ze.....
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- *Linda*
- Zeer actief
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Ik ben ook geen kenner, maar een rottie die bovenop een liggend mens gaat liggen lijkt me niet erg onderdanigNatas. schreef:
Ik ben geen kenner maar ik heb ook wel es gelezen dat het een teken van onderdanigheid kan zijn.
Mijn kleine Rottweilertje Jessie...komt altijd graag bovenop mij liggen, als ik op de bank lig....
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
Mara Roulette
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Ik ben ook geen kenner, maar een rottie die bovenop een liggend mens gaat liggen lijkt me niet erg onderdanig
Mijn kleine Rottweilertje Jessie...komt altijd graag bovenop mij liggen, als ik op de bank lig....[/quote]
Ik ben het met je eens een hond die op je ligt terwijl ze op je ligt lijkt mij eerder dominant
Mijn kleine Rottweilertje Jessie...komt altijd graag bovenop mij liggen, als ik op de bank lig....[/quote]
Ik ben het met je eens een hond die op je ligt terwijl ze op je ligt lijkt mij eerder dominant
[url=http://www.TickerFactory.com/]
[/url]
-
Mara Roulette
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Da's waartekkel schreef:Ik ben ook geen kenner, maar een rottie die bovenop een liggend mens gaat liggen lijkt me niet erg onderdanigNatas. schreef:
Ik ben geen kenner maar ik heb ook wel es gelezen dat het een teken van onderdanigheid kan zijn.![]()
Maar dat likken dan?

- *Linda*
- Zeer actief
Ik ben het met je eens een hond die op je ligt terwijl ze op je ligt lijkt mij eerder dominant[/quote]Mara Roulette schreef:Ik ben ook geen kenner, maar een rottie die bovenop een liggend mens gaat liggen lijkt me niet erg onderdanig![]()
Mijn kleine Rottweilertje Jessie...komt altijd graag bovenop mij liggen, als ik op de bank lig....
Tja, zo kun je overal wel een poteniele greep naar de macht van maken

- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Tja, zo kun je overal wel een poteniele greep naar de macht van makenSunnybunny schreef:Ik ben het met je eens een hond die op je ligt terwijl ze op je ligt lijkt mij eerder dominantMara Roulette schreef:Ik ben ook geen kenner, maar een rottie die bovenop een liggend mens gaat liggen lijkt me niet erg onderdanig![]()
Dat vind ik dus ook! Als mijn hond lekker bij me op bed komt liggen, ligt ze ook wel eens op me, of als ik lig staat ze boven me en likt dan m'n hele gezicht af. Maar rangorde problemen met m'n hond? Nee, ik kan echt zeggen dat dat bij ons niet aan de orde is!
-
tenspeed
- nieuw lid
-
BeëlzeBubble
- Zeer actief
Pfff, hoe moet dat kleine Smekkerdje van mij anders bij mijn gezicht komen om me een dikke vette Smekkeslobber te geven.
Smekkie ligt graag bovenop me te slapen als ik bijv. op de bank lig te lezen. Ik heb daar nooit iets dominants in gezien, eerder iets koukleumigs.
Smekkie ligt graag bovenop me te slapen als ik bijv. op de bank lig te lezen. Ik heb daar nooit iets dominants in gezien, eerder iets koukleumigs.
Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.

-
BeëlzeBubble
- Zeer actief
- Tamara.
- Zeer actief
Inderdaad, gewoon gek op haar baasje, en die kusjes geven en je gezicht aflikken kan ook, denk ik, een vorm van genegenheid zijn!tenspeed schreef:Jessie is juist helemaal niet dominant en ondanks dat ik daar ook aan dacht, was ik toch benieuwd waarom ze het doet...omdat ze een hele lieve hond is en dol is op knuffelen.
Zal dat het gewoon zijn? dat ze gewoon gek op haar baasje is?
- Silvia
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Hondenkusjes
ik zou het niet weten maar onze diesel likt graag in mijn nek en knabbelt dan aan mijn huid. zou ook wel eens willen weten watd at betekend dan.tenspeed schreef:Ik heb een vraag , waarvan ik hoop dat een kenner mij een antwoord kan geven.
ik zie het als een lieve groet.
Groetjes Silvia en Diesel
- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
Het kan 2 redenen hebben waarom je hond je in je gezicht likt. Als je gaat kijken naar een roedel wolven zijn er veel jongen honden die hun ranghogeren in de bek likken. Dit kan onderdanigheid betekenen, maar wat hele jongen wolven ook vaak doen is de bek van oudere roedel genoten likken om te stimuleren dat deze wolf overgeeft zodat zij dit voedsel vervolgens op kunnen eten.
- Tamara.
- Zeer actief
corason del perro schreef:Het kan 2 redenen hebben waarom je hond je in je gezicht likt. Als je gaat kijken naar een roedel wolven zijn er veel jongen honden die hun ranghogeren in de bek likken. Dit kan onderdanigheid betekenen, maar wat hele jongen wolven ook vaak doen is de bek van oudere roedel genoten likken om te stimuleren dat deze wolf overgeeft zodat zij dit voedsel vervolgens op kunnen eten.
Ik doe veel voor m'n hond, maar dat laatste kan ze echt vergeten
- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
-
Maxensammie
- Vaste gebruiker