Moos en Saar komen dan ook natuurlijk mee, en nu vroeg ik me af of dat voor het pupje niet moelijk zal zijn dat hij de eerste weken bijna constant een roedel om zich heen heeft, en daarna niet meer. Ze zullen dan nog wel minstens 3 dagen per week samen zijn, maar dus niet elke dag meer.
Is er iets waar ik rekening mee kan houden? Ik kan me zo voorstellen dat hij heel veel met Saar zal spelen, en ook wel bij haar zal willen slapen. Maar ja, na een paar weken kan hij dus niet meer steeds bij haar of Moos gaan liggen, want die zijn er dan niet meer elke dag.
Moeten we hem gaan verplichten om in zijn eigen mandje te slapen? Maar ja dat is ook zo sneu, en lijkt me voor de rangorde tussen pupsel en Moos en Saar ook niet zo goed.
Is het een idee dat ik meteen vanaf het begin regelmatig een paar uur wegga met alleen Moos en Saar zodat hij daaraan went (uiteraard zal mijn moeder ook veel met alleen het pupje op pad zijn)? Of maak ik het erger dan het is, en is het niet zo erg als na een paar weken Moos en Saar minder vaak aanwezig zijn?