Ik stop dan altijd met spelen en in principe gaat dat ook wel goed eerlijk gezegd, maar ze komt ook wel eens met een knuffel aan, die ze dan eerst flink aan het vierendelen is en soms duwt ze die tegen me aan (ik denk dat ze dan aandacht wil ) en hapt ondertussen in de knuffel, maar soms ook in mijn arm …en niet dat ze doorbijt, zekers niet, maar ik heb dan wel de blauwe plekken op mijn arm van haar tandpuntjes. En behalve dat het zeer doet, ja mss heb ik ook wel een lage pijngrens, doet ze dat ook bij anderen en dat wil ik liever niet.
Overigens als ik haar iets geef, stukje leverworst en ik blijf dat vast houden, probeert ze dat heel voorzichtig tussen mijn vingers weg te eten!
Hoe leer ik het haar nu af? Ik stop meestal als ze hapt, ik roep au en stuur haar op haar plek, maar ja mss heeft ze het wel niet eens in de gaten dat ze bijv. in mijn arm hapt, dat denk ik namelijk.
En als ik haar uit de weg ga met knuffel komt ze toch achter me aan en duwt die knuffel tegen mijn benen en dan heb ik blauwe tandjes op mijn benen ...
Ze doet het niet elke dag hoor, maar soms heeft ze zo'n bui lijkt het wel.