Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hallo
Ik organiseer op een ander forum een wandeling op 19 maart ergens in groningen.
De preciese plek is nog niet bekent maar dat komt nog.
Was benieuw of hier ook mensen mee willen gaan wandelen.
ja ik wil ook mee als ik kan!!
Zou graag wel willen weten wat voor een honden er nog meer mee gaan. En of het daar waar jullie willen gaan lopen, super druk is qua honden??
Als ik kom is dat met 2 man en 1 hond. Pasja, vrij dominante reu. Vandaar dat ik vroeg of het daar druk is en of er nog andere haantjes mee gaan. Meestal gaat het na even de baas duidelijk te hebben wel goed in de groep. Maar dan zou het iedere keer mis kunnen zijn zodra we een andere reu tegen komen.
Ik wou dat ik gewoon altijd met iedereen mee kon lopen
Ik wil ook wel meewandelen. Mijn border collie moet wel altijd even wennen in een groep zeker als er ook grote honden meegaan maar tot nu toe heeft ze zich altijd keurig gedragen tijdens wandelingen en na een kwartiertje wennen is ze ook gewoon heel vrolijk en blij!
er gaat in elk geval een redelijk dominante reu mee maar die hebben hem goed onder controle en wil het niet dan gaat die altijd gewoon aan de lijn.
Er zijn altijd wel een aantal dominante honden bij en ik denk dat de eigenaren van die honden weten hoe ze ermee om moeten gaan.
Zo is er een die gaat ook meestal mee (of ze nu mee gaat weet ik nog niet) maar die heeft haar reu bijna altijd aangelijnt met zo een wandeling.
ben er een poosje niet geweest maar mijn vraag was of jullie nog mee gaan zondag om 13.00 naar de eemshaven
Routebeschrijving Eemshaven
N33 richting delfzijl. Doorrijden naar de Eemshaven. Dit is tevens einde van de N33. Dan kom je aan bij een rotonde. Deze neem je 1/2 deze weg rij je in en na een 100 meter loopt het dood. hier parkeer je en zie je de wandelplek.
Start is 13.00.
Zijn er nog vragen laat het met weten. Heb niks kunnen vinden dat je daar kun koffie drinken voor de verslaafden onder ons.
Chaos
Pasja85
Fenneke
Estelle
Dinky
Laatst gewijzigd door Stampertje op 17 mar 2006 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
N33 richting delfzijl. Doorrijden naar de Eemshaven. Dit is tevens einde van de N33. Dan kom je aan bij een rotonde. Deze neem je 1/2 deze weg rij je in en na een 100 meter loopt het dood. hier parkeer je en zie je de wandelplek.
Start is 13.00.
Zijn er nog vragen laat het met weten. Heb niks kunnen vinden dat je daar kun koffie drinken voor de verslaafden onder ons.