Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Quasar en Flyball

Moderator: moderatorteam

bianca83
Zeer actief

Quasar en Flyball

Ongelezen bericht door bianca83 »

Ik denk dat we Flyball gaan doen met Quasar :smile: Bedoel het serieus maar het klinkt wat raar. Zit al een tijdje te denken wat we nou kunnen gaan doen. Doggy Dance valt al af, behendigheid vind ik hem nog te jong voor. Frisby'en heeft ook nog geen zin want die gaat hij slopen, tennisballen blijven dan nog nét iets langer goed. Gehoorzaamheidscursussen vind ik saai :19: maar goed misschien voor erbij. Speuren kan hij niet, hij kan al geen snoepje vinden als ik die gooi en hij ziet het niet en verder kan ik zo snel even niets bedenken. Zit hier dus echt serieus over na te denken ook omdat hij bv. apporteren helemaal geweldig vind. Wat vinden jullie van dit idee?
Afbeelding
Tarz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Whippet en dwergpoedel
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Tarz »

Ik wens je veel succes :mrgreen:
Groetjes Rob
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

doen doen doen :cheer: :cheer: :cheer:
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Op zich een leuk idee maar kijk je wel uit voor zijn gewrichten? het is een nog niet uitgegroeide Dogo en ze zijn nou een maal wat zwaarder :wink:

Daarbij, als hij straks "het oog" op mede reuen krijgt heb je een probleem :mrgreen:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Flyball is ook heel snel wenden, springen etc. Als je behendigheid om die reden niet doet, wordt flyball ook lastig.

Ga gewoon een lesje meedoen, dan zie je hoe het gaat!
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
bianca83
Zeer actief

:N: Ik heb het op de verkeerde plek gezet, willen jullie hem even goed zetten :roll:

Ze hebben hier een cursus flyball voor jonge honden die dus niet over de hindernissen heen moeten maar gewoon leuk achter een balletje aanrennen dus voor z'n gewrichten ben ik niet bang :wink: Het is verder ook niet om serieus daarna als sport te gaan doen maar ik zoek gewoon iets waar hij voor nu even lekker z'n energie in kwijt kan en iets wat hij leuk vind. Daarna zien we wel verder maar ik wil wel gewoon bezig blijven met hem.
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

bianca83 schreef::N: Ik heb het op de verkeerde plek gezet, willen jullie hem even goed zetten :roll:

Ze hebben hier een cursus flyball voor jonge honden die dus niet over de hindernissen heen moeten maar gewoon leuk achter een balletje aanrennen dus voor z'n gewrichten ben ik niet bang :wink: Het is verder ook niet om serieus daarna als sport te gaan doen maar ik zoek gewoon iets waar hij voor nu even lekker z'n energie in kwijt kan en iets wat hij leuk vind. Daarna zien we wel verder maar ik wil wel gewoon bezig blijven met hem.
Nou doen dus! En foto's maken svp :mrgreen:

Quasar is nog steeds zo leuk met vreemde reuen als toen met Bram?
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Doen :ok: Wij hebben puppyflyball, zo super gaaf om te zien hoe makkelijk die jonge honden het oppakken enzo. En ze vinden het echt kei leuk om te doen :cheer: Dus je kunt het altijd proberen toch? :ok:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
bianca83
Zeer actief

Zoek stok! schreef:Nou doen dus! En foto's maken svp :mrgreen:

Quasar is nog steeds zo leuk met vreemde reuen als toen met Bram?
Ja hij vind nog steeds alle honden leuk :cheer: Hij vind 2 honden niet leuk, die wonen bij mij in de buurt maar die vlogen hem altijd aan toen hij nog een pup was en nu durft had heel voorzichtig te blaffen maar loopt dan snel weer terug naar ons helluppp :smile:
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

Lysette schreef:Doen :ok: Wij hebben puppyflyball, zo super gaaf om te zien hoe makkelijk die jonge honden het oppakken enzo. En ze vinden het echt kei leuk om te doen :cheer: Dus je kunt het altijd proberen toch? :ok:
Nou die bedoelde ik dus alleen is het hier ook nog voor jonge honden. Lijkt me gewoon erg leuk voor hem en aangezien hij ballen vangen zo leuk vind dacht ik dus waarom niet.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”