Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Quasar en Flyball
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Quasar en Flyball
Ik denk dat we Flyball gaan doen met Quasar
Bedoel het serieus maar het klinkt wat raar. Zit al een tijdje te denken wat we nou kunnen gaan doen. Doggy Dance valt al af, behendigheid vind ik hem nog te jong voor. Frisby'en heeft ook nog geen zin want die gaat hij slopen, tennisballen blijven dan nog nét iets langer goed. Gehoorzaamheidscursussen vind ik saai
maar goed misschien voor erbij. Speuren kan hij niet, hij kan al geen snoepje vinden als ik die gooi en hij ziet het niet en verder kan ik zo snel even niets bedenken. Zit hier dus echt serieus over na te denken ook omdat hij bv. apporteren helemaal geweldig vind. Wat vinden jullie van dit idee?

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Whippet en dwergpoedel
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Op zich een leuk idee maar kijk je wel uit voor zijn gewrichten? het is een nog niet uitgegroeide Dogo en ze zijn nou een maal wat zwaarder
Daarbij, als hij straks "het oog" op mede reuen krijgt heb je een probleem

Daarbij, als hij straks "het oog" op mede reuen krijgt heb je een probleem

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
-
- Zeer actief
:N: Ik heb het op de verkeerde plek gezet, willen jullie hem even goed zetten
Ze hebben hier een cursus flyball voor jonge honden die dus niet over de hindernissen heen moeten maar gewoon leuk achter een balletje aanrennen dus voor z'n gewrichten ben ik niet bang
Het is verder ook niet om serieus daarna als sport te gaan doen maar ik zoek gewoon iets waar hij voor nu even lekker z'n energie in kwijt kan en iets wat hij leuk vind. Daarna zien we wel verder maar ik wil wel gewoon bezig blijven met hem.

Ze hebben hier een cursus flyball voor jonge honden die dus niet over de hindernissen heen moeten maar gewoon leuk achter een balletje aanrennen dus voor z'n gewrichten ben ik niet bang

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Nou doen dus! En foto's maken svpbianca83 schreef::N: Ik heb het op de verkeerde plek gezet, willen jullie hem even goed zetten![]()
Ze hebben hier een cursus flyball voor jonge honden die dus niet over de hindernissen heen moeten maar gewoon leuk achter een balletje aanrennen dus voor z'n gewrichten ben ik niet bangHet is verder ook niet om serieus daarna als sport te gaan doen maar ik zoek gewoon iets waar hij voor nu even lekker z'n energie in kwijt kan en iets wat hij leuk vind. Daarna zien we wel verder maar ik wil wel gewoon bezig blijven met hem.

Quasar is nog steeds zo leuk met vreemde reuen als toen met Bram?

Linda, Izzie en Bram
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
Ja hij vind nog steeds alle honden leukZoek stok! schreef:Nou doen dus! En foto's maken svp![]()
Quasar is nog steeds zo leuk met vreemde reuen als toen met Bram?

-
- Zeer actief
Nou die bedoelde ik dus alleen is het hier ook nog voor jonge honden. Lijkt me gewoon erg leuk voor hem en aangezien hij ballen vangen zo leuk vind dacht ik dus waarom niet.Lysette schreef:DoenWij hebben puppyflyball, zo super gaaf om te zien hoe makkelijk die jonge honden het oppakken enzo. En ze vinden het echt kei leuk om te doen
Dus je kunt het altijd proberen toch?