Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Honden oppas gezocht.
Moderator: moderatorteam
Honden oppas gezocht.
Vrijdag 3 maart gaat mijn zus trouwen. En die dag zoek ik dus oppas voor Paco en Spyro. De opassen waar ze normaal gesproken heen kunnen zijn zelf ook de hele dag op het feest. Ze tussen door gaan uitlaten is geen optie want dan zijn ze gewoon te lang alleen. Een hondenuitlaat zit hier niet in de buurt dat heb ik ook al geprobeerd. Ik ken verder niemand waar ik ze kan brengen. Want de oppas moet voldoen aan. 1 geen kinderen iederen geval niet onder de 15. Omdat Spyro niet met kinderen kan. en 2 als er honden zijn dan honden die erg sociaal zijn met ander honden aangezien Paco niet met dominante honden kan. En dan spreek in over reuen. Teven gaat altijd wel goed. 3 geen katten. Ik weet niet hoe ze daar op reageren omdat we die zelf niet hebben. En in het asiel zeiden ze dat ze er niet mee konden. Een pension is echt een aller laatste oplossing. Daar ben ik mischien een zeikerd in maar heb ze gewoon liever niet in het pension eerst proberen om gewone oppas te krijgen. Het liefste een beetje in de buurt van Doornspijk mag ook wel verder maar dan kom ik ze al een dag eerder brengen en haal ik ze zaterdags op.
- Silvia
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Honden oppas gezocht.
als ik nog in hulshorst had gewoont had ik je zeker uit de brand geholpen.P@CO schreef:Vrijdag 3 maart gaat mijn zus trouwen. En die dag zoek ik dus oppas voor Paco en Spyro. De opassen waar ze normaal gesproken heen kunnen zijn zelf ook de hele dag op het feest. Ze tussen door gaan uitlaten is geen optie want dan zijn ze gewoon te lang alleen. Een hondenuitlaat zit hier niet in de buurt dat heb ik ook al geprobeerd. Ik ken verder niemand waar ik ze kan brengen. Want de oppas moet voldoen aan. 1 geen kinderen iederen geval niet onder de 15. Omdat Spyro niet met kinderen kan. en 2 als er honden zijn dan honden die erg sociaal zijn met ander honden aangezien Paco niet met dominante honden kan. En dan spreek in over reuen. Teven gaat altijd wel goed. 3 geen katten. Ik weet niet hoe ze daar op reageren omdat we die zelf niet hebben. En in het asiel zeiden ze dat ze er niet mee konden. Een pension is echt een aller laatste oplossing. Daar ben ik mischien een zeikerd in maar heb ze gewoon liever niet in het pension eerst proberen om gewone oppas te krijgen. Het liefste een beetje in de buurt van Doornspijk mag ook wel verder maar dan kom ik ze al een dag eerder brengen en haal ik ze zaterdags op.
succes met zoeken.
Groetjes Silvia en Diesel
- toxic
- Actief
- Contacteer:
- Gonny
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- toxic
- Actief
- Contacteer:
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
haha ik denk niet dat je de enige bent die dat niet weet hoor. Het ligt vlakbij Nunspeet dat kennen de meeste mensen wel. Daar was ook de forummeeting dit jaar. Doornspijk is ook maar een heel klein gat met 1 supermarktmassam schreef:geen idee waar doornspijk is, maar hier 2 dominantjes, dus geen optie.
succes

-
- Zeer actief
- Silvia
- Zeer actief
- Contacteer:
en heeeeeeeel veel bossenP@CO schreef:haha ik denk niet dat je de enige bent die dat niet weet hoor. Het ligt vlakbij Nunspeet dat kennen de meeste mensen wel. Daar was ook de forummeeting dit jaar. Doornspijk is ook maar een heel klein gat met 1 supermarktmassam schreef:geen idee waar doornspijk is, maar hier 2 dominantjes, dus geen optie.
succes
Groetjes Silvia en Diesel
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Hoi,
Zijn het drukke/sterke honden? Mijn ouders wonen in Nunspeet. Ik wil ze wel vragen of zij zin hebben om een dagje op te passen? Wij hebben vroeger altijd honden gehad thuis en nu zijn er regelmatig logeerhonden van kennissen van mijn ouders bij hun.
Zijn het drukke/sterke honden? Mijn ouders wonen in Nunspeet. Ik wil ze wel vragen of zij zin hebben om een dagje op te passen? Wij hebben vroeger altijd honden gehad thuis en nu zijn er regelmatig logeerhonden van kennissen van mijn ouders bij hun.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
- Zeer actief
- Milou85
- Zeer actief
misschien briefje op hangen in die ene supermarkt? Wonen wel leuk mensen in dat doornspijk, oud klasgenootje van mij. Hele leuke meid. Als zij dat leest doet ze het vast!
Onze hond is ook wel wat dominant. Helemaal naar rotweielrs op de een of andere manier. Dus ik kan niks voor je betekenen
Succes met zoeken.

Onze hond is ook wel wat dominant. Helemaal naar rotweielrs op de een of andere manier. Dus ik kan niks voor je betekenen

Succes met zoeken.
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
- Dibbes
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- DoberLuca
- Actief
Super dat de ouders van 'scooby' op willen passen, dat is natuurlijk helemaal ok.
Je zou is moeten gaan kijken bij een GOED pension.....
Valt best mee hoor!
Luca breng ik eigenlijk altijd bij mijn moeder. Maar nu gaan we in maart naar AFrika, waar mijn broer is voor half jaar, en nu gaat en man en moeder mee. Dus ja probleem.... Schoonouders hebben ballen verstand van honden, en ik heb natuurlijk niet zo'n makkelijk klein schoothondje.
Dus Luca gaat naar een pension in Wilnis. Echt perfect, zitten alle honden van dezelfde grote (klein, middel en groot) bij elkaar(zowel reuen als teven). Ze gaan vijf keer per dag met zijn allen naar buiten. Volgens mij vind luca het met die andere hondjes wel erg gezellig. Als ik hem weg zou brengen naar iets waar hij alleen zou zitten, kwijnt hij weg.
Hij komt wel iets magerder terug dan ik hem breng, maar hij eet nogal slecht.....
Je zou is moeten gaan kijken bij een GOED pension.....
Valt best mee hoor!
Luca breng ik eigenlijk altijd bij mijn moeder. Maar nu gaan we in maart naar AFrika, waar mijn broer is voor half jaar, en nu gaat en man en moeder mee. Dus ja probleem.... Schoonouders hebben ballen verstand van honden, en ik heb natuurlijk niet zo'n makkelijk klein schoothondje.
Dus Luca gaat naar een pension in Wilnis. Echt perfect, zitten alle honden van dezelfde grote (klein, middel en groot) bij elkaar(zowel reuen als teven). Ze gaan vijf keer per dag met zijn allen naar buiten. Volgens mij vind luca het met die andere hondjes wel erg gezellig. Als ik hem weg zou brengen naar iets waar hij alleen zou zitten, kwijnt hij weg.
Hij komt wel iets magerder terug dan ik hem breng, maar hij eet nogal slecht.....

- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi,
Ik neem aan dat mijn ouders niet meer hoeven op te passen vrijdag? Ze vroegen mij vorig weekend of ze 3 maart nog steeds vrij moesten houden voor 'die twee honden' namelijk?
Ik heb je toen een PB gestuurd, maar niets op gehoord, dus ik vraag het nog maar even hier...
Ik neem aan dat mijn ouders niet meer hoeven op te passen vrijdag? Ze vroegen mij vorig weekend of ze 3 maart nog steeds vrij moesten houden voor 'die twee honden' namelijk?
Ik heb je toen een PB gestuurd, maar niets op gehoord, dus ik vraag het nog maar even hier...
Groetjes, Karen
-
- Zeer actief
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, dat vragen mijn ouders (en ik ook) zich nu dus ook af...?! Ik heb maar gezegd dat ze er niet meer op moeten rekenen als ze nog steeds niet gehoord hebben?Jolly schreef:![]()
![]()
gaat de bruiloft dan niet meer door. Vond het net zo nobel dat jouw ouders wilde oppassen. En heb je nu niets meer gehoord van haar.........raar

Groetjes, Karen
-
- Zeer actief
Wat raar dat je niets meer gehoord hebt, is het pb'tje wel goed gegaanScooby schreef:Hoi,

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x HH
- Aantal honden: 9
in een ander topic (http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... highlight=) schrijft paco over het bruidsboeket wat ze gemaakt heeft...dus ik denk dat er iets niet goed is gegaan met het pbtjeScooby schreef:Ja, dat vragen mijn ouders (en ik ook) zich nu dus ook af...?! Ik heb maar gezegd dat ze er niet meer op moeten rekenen als ze nog steeds niet gehoord hebben?Jolly schreef:![]()
![]()
gaat de bruiloft dan niet meer door. Vond het net zo nobel dat jouw ouders wilde oppassen. En heb je nu niets meer gehoord van haar.........raar
Mijn ouders hadden 3 maart namelijk speciaal vrij gehouden voor haar honden...

Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!
http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Bianca,bianca83 schreef:Wat raar dat je niets meer gehoord hebt, is het pb'tje wel goed gegaan
De PB staat nog in mijn Outbox, dus die heeft ze nog niet gelezen? Vandaar dat ik mijn vraag hier ook nog maar even stel voor de zekerheid...
Groetjes, Karen
-
- Zeer actief
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Selena,Selena schreef:in een ander topic (http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... highlight=) schrijft paco over het bruidsboeket wat ze gemaakt heeft...dus ik denk dat er iets niet goed is gegaan met het pbtje
Ja, dat had ik ook gelezen. Maar weken geleden had ik al met haar afgesproken dat zij contact met mijn ouders op zou nemen. Ik heb haar het telefoonnummer gegeven in de veronderstelling dat ze dan wel contact met hun opgenomen zou hebben. Tot mijn ouders vorig weekend dus ineens vroegen of het nog door ging 3 maart...!?

Ik zal haar zo nog een PB sturen voor de zekerheid, hoewel ik denk dat het niet meer door gaat?
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, dat doe ik ook. Maar ze weet toch nog wel wat ze afgesproken heeft met betrekking tot haar honden lijkt mij?!bianca83 schreef:Als hij nog in je outbox staat is hij nog niet gelezen nee. Stuur voor de zekerheid anders gewoon nog een pb'tje, misschien leest ze hier wel bijna nooit.

Groetjes, Karen