Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Als een gek blaffen als de deurbel gaat
Moderator: moderatorteam
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
Als een gek blaffen als de deurbel gaat
Ik heb een probleem en hoop dat jullie mij goede raad kunnen geven. Timo blaft als een bezetene als de deurbel gaat! Als je dan ook nog even staat te praten met degene die aan de deur is blijft hij maar doorgaan en stopt pas als je de kamer weer inkomt. Mijn vriend wordt er gek van en schaamt zich rot als hij de deur open moet doen en Timo staat als een gek op de achtergrond te blaffen. Even aanslaan bij het horen van de deurbel vind ik niet erg maar hij moet wel stoppen als wij zeggen dat het genoeg is geweest. Ik hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven over hoe wij dit gedrag kunnen afleren want het wordt gewoon vervelend.
Groetjes
Groetjes
- Gonny
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
hier blaft ze ook gewoon
en nee, ik schaam me daar niet voor. ze stopt wel als het bezoek of ik terug binnen komt
wel grappig; vroeg er eens ene vooraleer hij binnen komt: 'hij heeft toch al gegeten hé vandaag :N: )
(ze heeft nogal een zware blaf, zeker voor een teef, is zo'n beetje op het niveau van een ferme rottweiler :N: )
en nee, ik schaam me daar niet voor. ze stopt wel als het bezoek of ik terug binnen komt
wel grappig; vroeg er eens ene vooraleer hij binnen komt: 'hij heeft toch al gegeten hé vandaag :N: )
(ze heeft nogal een zware blaf, zeker voor een teef, is zo'n beetje op het niveau van een ferme rottweiler :N: )
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb er persoonlijk ook niet heel veel last van maar ik ben het met mijn vriend eens dat het af en toe wel heel vervelend is. Hij blaft zo hard dat je de mensen aan de deur niet meer kunt verstaan. En als je steeds 'wat zeg je' moet zeggen tegen wildvreemde mensen is dat best iets om je voor te schamen. En ik ben het met je eens dat een hond best waaks mag zijn, maar hij moet stoppen als ik zeg dat het genoeg is geweest.
Groetjes
Groetjes
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
- Gonny
- Zeer actief
-
Baily
- Gonny
- Zeer actief
oww ook herkenbaar...Sindy hier..die gaat dan onder de tafel binnensmonds liggen blaffen en mopperen....Inge O schreef:zou hier net zo gaanGonny schreef:Martijn schreef:Als ik mijn honden bij de deur weg wilde krijgen zou ik gaan oefenen met voer en de deurbel zodat de deurbel gaat betekenen dat er in de keuken iets te halen valt.dan blaffen ze hier met volle mond!!!
.
blaffen mogen ze hier tot ik 'stil' zeg. maar dan moet er toch telkens nog wel ééntje met een 'wafje' achteraan komen.

- Mama Sanneke
- Zeer actief
Kzien het zo voor meGonny schreef:Martijn schreef:Als ik mijn honden bij de deur weg wilde krijgen zou ik gaan oefenen met voer en de deurbel zodat de deurbel gaat betekenen dat er in de keuken iets te halen valt.dan blaffen ze hier met volle mond!!!
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
-
astrid
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
- Aantal honden: 2
Hier blaffen ze ook als er iemand aan de deur staat. Een goeie KOP DICHT! wil wel helpen, maar er word altijd wel wat nageblaft
Overigens kwam er pas toen de honden stonden te eten iemand binnen via de achterkant, en toen kwamen ze woest blaffend met volle bekken kijken wie het was. Het voer vloog om je oren
Overigens kwam er pas toen de honden stonden te eten iemand binnen via de achterkant, en toen kwamen ze woest blaffend met volle bekken kijken wie het was. Het voer vloog om je oren
-
bike
- Zeer actief
- linda
- Zeer actief
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Andere deurbel helpt maar tijdelijk, heel tijdelijk.
Wij hebben een matglazendeur tussen de woonkamer en de gang.
Jurek staat ook altijd te blaffen en vreemden zien alleen een wit profiel staan achter het glas. Leuke commentaren krijgen we altijd.
Van ons mag hij blaffen, hij doet gewoon 'zijn werk'.
Wij hebben een matglazendeur tussen de woonkamer en de gang.
Jurek staat ook altijd te blaffen en vreemden zien alleen een wit profiel staan achter het glas. Leuke commentaren krijgen we altijd.
Van ons mag hij blaffen, hij doet gewoon 'zijn werk'.

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder