Mijn hondjes hebben nu 3 keer gekoppelt maar nu vroeg ik me af of dit niet teveel is? Normaal is dit toch 2 keer

Moderator: moderatorteam
Drie keer is volgens mij 3x teveel. Normaal is dit 0 keer.linda82 schreef:Hoi hoi!
Mijn hondjes hebben nu 3 keer gekoppelt maar nu vroeg ik me af of dit niet teveel is? Normaal is dit toch 2 keer
Groetjes Linda
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=78110 deze gelezen?linda82 schreef:Waarom? Ik ben hier heel bewust mee bezig om een netsje te krijgen Dus het was geen ongelukje.
Weet iemand hoe ik foto's erop moet zetten? Ik zou mijn hondjes graag aan iedereen willen laten zien!
Groetjes Linda
Lees dit nu eens heel goed door...lees het desnoods 3 keer doorM@ri@nne schreef:http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=78110
Doe even zelf een beetje moeite, wil je? Overal staan sticky's over hoe je foto's moet plaatsen.linda82 schreef:Waarom? Ik ben hier heel bewust mee bezig om een netsje te krijgen Dus het was geen ongelukje.
Weet iemand hoe ik foto's erop moet zetten? Ik zou mijn hondjes graag aan iedereen willen laten zien!
Ja maar... Iedereen vindt zijn eigen hond speciaal/geweldig/de allermooiste van de hele wereld.linda82 schreef:Echte voorbeeldhondjes dus naar mijn mening.
Als je heel eerlijk tegen jezelf bent, wil je dit nestje eigenlijk niet stiekem omdat je het toch wel erg leuk vindt?linda82 schreef:Ik hou ook niet van die mensen die fokken voor geld of omdat ze het zo leuk vinden om een nestje te hebben dus dat snap ik heel goed.
Ik hoop dat je genoeg apart hebt gelegd en straks voldoende vrij kunt nemen.linda82 schreef:Ik vind het heel erg als iemand gaat fokken om het geld! En al helemaal al iemand ze dan in een stalletje doet zonder toezicht en dierenarts controles enz. Dit doe je een mens toch ook niet aan?
Ik heb nu al geld appart gelegt voor de werpkist (die ik zelf ga maken) entingen en evt. bijkomende kosten als er iets mis is. Ik ben er al een tijdje mee bezig dus vandaar dat ik ook alles bijhou zoals de 1 ste dag van de loopsheid en de deking enz.
Groetjes Linda
linda82 schreef:Ik heb wel bloedonderzoeken laten doen omdat ik Silky pas kreeg met 2 jaar en Ody ook omdat dit dus een kruizing is en die waren helemaal goed. geen erfelijke afwijkingen en ziektes enz.
Ik wil zeker geen nestje omdat ik een zoon of dochter ervan wil want ik heb 2 hele lieve hondjes en daar heb ik genoeg aan.
Groetjes Linda
Dus weet je ook hoe het met hun erfelijke belasting zit?linda82 schreef:Nee nee ik bedoel eigelijk dat het geen mixje is van veel verschillende honden. Dus ik weet in ieder geval welke rassen erin zitten.![]()
Of we gaan dus in discussie met diegene die onverantwoord aan het fokken is.linda82 schreef:Vind wel dat degene met die flauwe antwoorden wel snel over mijn woorden vallen. Waarom doen jullie dan? Dit is gewoon een beslissing die ik genomen heb en mijn mening is dat ik er goed aan doe. Maar daar gaat het ook helemaal niet om. Als jullie niet willen dat er met goede kruizingen wordt gefokt dan moet je daar maar tegen staken of zo misschien dat je er dan iets mee bereikt en ja ik wil best meedoen als het gaat om bijv. een wet tegen het fokken van honden die niet gezond zijn of zo want daar ben ik ook tegen.
Je weet nog steeds niks over de medische achtergrond en evt erfelijke ziektes.linda82 schreef: Ik dacht dat het wel leuk zou zijn hier om mij aan te melden omdat ik graag van alles wil weten om zo nog beter voor mijn hondjes te zijn. Niet om afgekraakt te worden.
Ik wist toen ik Silky kreeg al wel aardig wat van honden maar nog niet op medisch gebied dus ik ben naar de huisarts geweest en heb gezengt dat ik van mijn honden graag wou weten of ze gezond waren doormiddel van een bloedonderzoek. Ik heb nadrukkelijk gezegt dat ik graag een nestje wou dus alles wat daar mee van doen was op bijv. afwijkingen wou ik weten. Ze hebben toen bloed afgenomen en mij telefonisch gemeld dat alles ok was en dat ik kon beginnen. Heb ik hier niet goed aan gedaan dan?? Of had ik nog meer testen moeten doen??
Groetjes Linda
tja ik denk, weet wel zeker, dat er genoeg stamboomhonden zijn die een perfect karakter hebben en geschikt zijn om te fokken.linda82 schreef:Ik zou graag meer honden met het karakter van mijn honden willen zien in Nederland. Dit is ook de reden waarom ik dit doe.
wat zijn die kwaliteiten en waarom mogen die niet verloren gaan? Die hebben andere honden ook wel als je gewoon eens verder kijkt dan je eigen honden.Zeker niet als ze speciale kwaliteiten hebben. Dit mogen we toch ook niet verloren laten gaan??
kijk voor de gein is op marktplaats of in het asiel hoeveel van die hondjes er staan....Echte idiale gewone huishondjes die het heerlijk vinden om verwend te worden.