ik zou van dit stel ook wel een nestje willen, iemand tips in welk standje ik ze het beste kan zetten voor een goed resultaat.
Moderator: moderatorteam
ga dat eens vragenAngel-eyes schreef:Moek eens vragen, ik ga morgen weer effe plaatjes maken van die studiogek....dat komt verdomme maar ineens aangestormd en duwt die lange neus maar in je om gekroeld te worden.....en maak ook gelijk plaatjes van Rosaatje![]()
ahhhhhhh die wil ik ook... (krijg het nog druk met het nestje van "trineke" en van blisje :N: )Angel-eyes schreef:Ik wil graag van dit stel een nestje, alleen is die kleine heel irri , die daagt uit maar er komt maar niks![]()
![]()
![]()
malinois schreef:ga dat eens vragenAngel-eyes schreef:Moek eens vragen, ik ga morgen weer effe plaatjes maken van die studiogek....dat komt verdomme maar ineens aangestormd en duwt die lange neus maar in je om gekroeld te worden.....en maak ook gelijk plaatjes van Rosaatje![]()
![]()
tuurlijk kroelen is heel belangrijk! wie is rosa?
malinois schreef:ahhhhhhh die wil ik ook... (krijg het nog druk met het nestje van "trineke" en van blisje :N: )Angel-eyes schreef:Ik wil graag van dit stel een nestje, alleen is die kleine heel irri , die daagt uit maar er komt maar niks![]()
![]()
![]()
Wie is papa die kleine?
kijk jij snapt 't!Angel-eyes schreef:malinois schreef:ga dat eens vragenAngel-eyes schreef:Moek eens vragen, ik ga morgen weer effe plaatjes maken van die studiogek....dat komt verdomme maar ineens aangestormd en duwt die lange neus maar in je om gekroeld te worden.....en maak ook gelijk plaatjes van Rosaatje![]()
![]()
Rosa is een jachthondje waar we nu op passen, omdat het baasje een paar weken in miami is en daarna in argentinie, die is een zwerfhondje uit cyprus en is meegenomen, alleen als je met haar wandelt bestaat haar wereld uit struiken en vogels zien te verschalken, iets wat haar niet lukt![]()
Oh wil je een puppie van brassa zijn zusje misschien
jamaar jamaar jamaar dan moet je hem wel ff tillen anders kan ie geen puppies maken... (als die kleine balletjes heeft tenminsteAngel-eyes schreef:malinois schreef:ahhhhhhh die wil ik ook... (krijg het nog druk met het nestje van "trineke" en van blisje :N: )Angel-eyes schreef:Ik wil graag van dit stel een nestje, alleen is die kleine heel irri , die daagt uit maar er komt maar niks![]()
![]()
![]()
Wie is papa die kleine?
Die kleine heet Nero en die grote heet Dreumes
malinois schreef:jamaar jamaar jamaar dan moet je hem wel ff tillen anders kan ie geen puppies maken... (als die kleine balletjes heeft tenminsteAngel-eyes schreef:malinois schreef:ahhhhhhh die wil ik ook... (krijg het nog druk met het nestje van "trineke" en van blisje :N: )Angel-eyes schreef:Ik wil graag van dit stel een nestje, alleen is die kleine heel irri , die daagt uit maar er komt maar niks![]()
![]()
![]()
Wie is papa die kleine?
Die kleine heet Nero en die grote heet Dreumes)
malinois schreef:kijk jij snapt 't!Angel-eyes schreef:malinois schreef:ga dat eens vragenAngel-eyes schreef:Moek eens vragen, ik ga morgen weer effe plaatjes maken van die studiogek....dat komt verdomme maar ineens aangestormd en duwt die lange neus maar in je om gekroeld te worden.....en maak ook gelijk plaatjes van Rosaatje![]()
![]()
Rosa is een jachthondje waar we nu op passen, omdat het baasje een paar weken in miami is en daarna in argentinie, die is een zwerfhondje uit cyprus en is meegenomen, alleen als je met haar wandelt bestaat haar wereld uit struiken en vogels zien te verschalken, iets wat haar niet lukt![]()
Oh wil je een puppie van brassa zijn zusje misschien![]()
ah ik wil rosa zien... maak es snel foto's
Angel-eyes schreef:Tillen????Dat ettertje springt 1.60 hoog en prikt hem er zo in hoor, echt geen probleem voor kleine keizer Nero
goedzoAngel-eyes schreef:Ja morgen dan he
malinois schreef:Angel-eyes schreef:Tillen????Dat ettertje springt 1.60 hoog en prikt hem er zo in hoor, echt geen probleem voor kleine keizer Nerozie het al helemaal voor me...
... en vast.... en daar hangt die arme kerel....
Oh, als je een reutje hebt dan wil ik wel een dekking doen met Bowie. Heupen van Berners zijn over het algemeen toch k*t dus misschien komt het hier dan wel mee goed. Kan nu toch al wel, ze is al 7 1/2 maand. Dus bij de eerste loopsheid spreken we af ok?twinkeltje schreef:die van mijn zijn trouwens zo in dat ze amper heupen hebben dus zit dat vast wel goed
Tamara en Bowie schreef:Oh, als je een reutje hebt dan wil ik wel een dekking doen met Bowie. Heupen van Berners zijn over het algemeen toch k*t dus misschien komt het hier dan wel mee goed. Kan nu toch al wel, ze is al 7 1/2 maand. Dus bij de eerste loopsheid spreken we af ok?twinkeltje schreef:die van mijn zijn trouwens zo in dat ze amper heupen hebben dus zit dat vast wel goed
ahhhh dan heeft ie straks een mopssnuffertje :N:Angel-eyes schreef:malinois schreef:Angel-eyes schreef:Tillen????Dat ettertje springt 1.60 hoog en prikt hem er zo in hoor, echt geen probleem voor kleine keizer Nerozie het al helemaal voor me...
Ja dat is de ellende.......als ie vast zit dan heeft ie geen houvast en hangt ondersteboven, beetje raar gezicht, en als ie lost dan duurt het effe voor ie land
malinois schreef:ahhhh dan heeft ie straks een mopssnuffertje :N:Angel-eyes schreef:malinois schreef:Angel-eyes schreef:Tillen????Dat ettertje springt 1.60 hoog en prikt hem er zo in hoor, echt geen probleem voor kleine keizer Nerozie het al helemaal voor me...
Ja dat is de ellende.......als ie vast zit dan heeft ie geen houvast en hangt ondersteboven, beetje raar gezicht, en als ie lost dan duurt het effe voor ie land
Angel-eyes schreef:Tamara en Bowie schreef:Oh, als je een reutje hebt dan wil ik wel een dekking doen met Bowie. Heupen van Berners zijn over het algemeen toch k*t dus misschien komt het hier dan wel mee goed. Kan nu toch al wel, ze is al 7 1/2 maand. Dus bij de eerste loopsheid spreken we af ok?twinkeltje schreef:die van mijn zijn trouwens zo in dat ze amper heupen hebben dus zit dat vast wel goed
Oh als je toch bezig ben??Kan Blisje erook op, bonte boxertjes leuken me best leuk, of witte berners
Oh is dat zo??Tamara en Bowie schreef:Angel-eyes schreef:Tamara en Bowie schreef:Oh, als je een reutje hebt dan wil ik wel een dekking doen met Bowie. Heupen van Berners zijn over het algemeen toch k*t dus misschien komt het hier dan wel mee goed. Kan nu toch al wel, ze is al 7 1/2 maand. Dus bij de eerste loopsheid spreken we af ok?twinkeltje schreef:die van mijn zijn trouwens zo in dat ze amper heupen hebben dus zit dat vast wel goed
Oh als je toch bezig ben??Kan Blisje erook op, bonte boxertjes leuken me best leuk, of witte bernersDat doen we dan een half jaar later, bij de 2e loopsheid. Als je het kort op elkaar doet wennen ze er des te sneller aan het moederschap
wil je geen knappe mechelaar proberenTamara en Bowie schreef:Angel-eyes schreef:Tamara en Bowie schreef:Oh, als je een reutje hebt dan wil ik wel een dekking doen met Bowie. Heupen van Berners zijn over het algemeen toch k*t dus misschien komt het hier dan wel mee goed. Kan nu toch al wel, ze is al 7 1/2 maand. Dus bij de eerste loopsheid spreken we af ok?twinkeltje schreef:die van mijn zijn trouwens zo in dat ze amper heupen hebben dus zit dat vast wel goed
Oh als je toch bezig ben??Kan Blisje erook op, bonte boxertjes leuken me best leuk, of witte bernersDat doen we dan een half jaar later, bij de 2e loopsheid. Als je het kort op elkaar doet wennen ze er des te sneller aan het moederschap
Angel-eyes schreef:Ligt altijd een kussentje klaar voor hem.....valt ie lekker zact
alweer? :N:Angel-eyes schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaa, Blisje heeft zin![]()
malinois schreef:wil je geen knappe mechelaar proberenTamara en Bowie schreef:Angel-eyes schreef:Tamara en Bowie schreef: Oh, als je een reutje hebt dan wil ik wel een dekking doen met Bowie. Heupen van Berners zijn over het algemeen toch k*t dus misschien komt het hier dan wel mee goed. Kan nu toch al wel, ze is al 7 1/2 maand. Dus bij de eerste loopsheid spreken we af ok?
("helaas" is die wel gecontroleerd op erfelijke gebreken en heeft een stamboom is dat een probleem?)