Op zich gaat het nog steeds alsmaar beter met Lilo, echt, zelfs aan de lijn, 's avonds in het donker, vier gillende dwergpinschers, grote vreemde honden, als ik het maar enigszins vertrouw gaan we er gewoon op af en na een beetje snuffelen en een paar laatste gilblafjes doet ze het negen van de tien keer gewoon toppie. Ook op momenten dat ik half en half verwacht dat het mis gaat (zoals vanochtend toen een vreemde grote reu telkens op Jack wilde rijen en Jack effe uit zijn slof schoot), valt er nauwelijks iets aan te merken op haar gedrag.
Maar inmiddels kennen we dus ook een paar honden waar ze zonder duidelijke waarschuwing gewoon in hapt. Niet met bloed ofzo, maar wel dat de andere hond effe jankt of piept.
Vooral bij die labrador is ze vreselijk fel, hij hoeft maar langs te lopen en de haat straalt uit Lilo's ogen. :N: Niks geen waarschuwing, ze zet meteen haar tandjes erin.
Ik *snap* haar wel, in zoverre dat die honden haar irriteren, maar ik zou willen dat ze wat meer signalen afgaf voor ze uitviel. Jack doet dat zo ongeveer in slow-motion, negeren, wegdraaien, grommetje geven, enzovoorts, dus ik ben wel een beetje verwend
Is hier nog iets aan te doen?