Dit gaat op zich prima want we zorgen er voor dat er niks op de grond ligt wat niet gesloopt mag worden. Maar ze slopen dus ook hun eigen mand. Ik heb alle soorten manden die in de winkel te koop zijn al gehad maar elke mand wordt naar hartelust volledig uitelkaar gerukt.
Heb toen zo'n plastic mand gekocht en daar een dekbed, daarna een deken, toen handoeken, daarna weer een zachte deurmat met harde onderkant, een stuk tapijt enz. in getracht te leggen maar niks bleef heel.
Sterker nog het is stuk en helemaal ondergeplast.
Nu liggen ze beiden in een harde plastic mand of op de kale houten vloer. En op één of andere manier vind ik dit toch zielig!
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan afleren (er liggen kluiven, kongs met pindakaasvulling, botten en ballen in hun kamer) en weet iemand een goede oplossing zodat ze toch enigzins zacht kunnen slapen?
De kamer is wel gewoon lekker warm, ze krijgen daar ook te eten dus ze kunnen geen nare associaties met hun kamer hebben. Onze voorraadkast bevind zich daar ook en ze weten precies wanneer we die niet geheel goed dicht hebben gedaan
Als iemand een goede tip heeft hoor ik die heel graag!
Groetjes Beate