ben er nieuwsgierig na

Moderator: moderatorteam
ja hoor wil ik best een keer met je afspreken.Maartje & Erik schreef:wij willen er misschien morgen eens voor het eerst gaan lopen.....zijn er wel benieuwd naar maar toe nu toe overal gewandeld met Xam maar daar nog niet....misschien leuk om een keer af te spreken
nee ik niet, maar een kennis welMaartje & Erik schreef:we zijn gisteren bij de asterdplas gebleven daar was het weer zo leuk en gezellig met al die honden dat we ons en Xam daar vermaakt hebben.
Kom je daar ook weleens?
weet je het speelveld midden in het bos te vinden?Maartje & Erik schreef:volgens mij heb ik die twee weleens gezien....
Maar ik wil vandaag dus naar het Liesbos gaan alleen vroeg ik me af waar ik het best de auto kan neerzetten en waar dan precies het losloop gebied is...kan het zo snel niet vinden op i-net
als het goed is dan heb je een beschrijving gekregen.Maartje & Erik schreef:Hoi nou het lijkt me leuk om dan om 14.00 af te spreken kan je me gelijk de wegwijzen in het bos ha ha ha.
Zelf wonen wij nog niet zolang in Breda en zijn de laatste tijd pas een beetje alles in en om Breda aan het verkennen. Zo nu dan ook het Liesbos.
Zelf heb ik niet echt een idee hoe ik er heen moet rijden maar ik neem aan dat als ik de ettensebaan afrijd dat ik er dan vanzelf kom klopt dat?
Als je me anders een nummer kan geven van ter hoogte waar het is dan print ik wel even ene route uit.
dan kan ik jammer genoeg niet. ik moet werken tot 11 uur sochtendsrusseltje schreef:nee hoor vind ik helemaal niet erg
loop normaal ook altijd alleen, en dan een rondje met jou erbij vind ik ook wel leuk
kan ik gelijk die kleine dreumes zien![]()
ik was van plan om dinsdag ochtend 31 januari naar het bos te gaan
smiddags moet ik nl met me zoontje naar het ziekenhuis voor een kleine ingreep aan de grote teen.
dus dan hebben de honden zich lekker uit kunnen leven en kunnen ze smiddags slapen.
ben dan om 9 uur in het bos, als jij dan zegt hoe laat je daar kan zijn en waar je de auto neer zet
kom ik daar wel heen tegen die tijd