ik dacht steeds al, waar blijft hij nu, en ik hoor hem ook niet meer, maar nu weet ik het: hij graaft zich in in konijnenholen. Weer iets nieuws. Echt diep, zie alleen het puntje van zijn staart nog. Ben er niet echt blij mee. Wie heeft er ook een hond die dat doet, en hoe gevaarlijk is het eigenlijk ? Spok is behoorlijk wat groter dan een border terriër, dus ik maak me zorgen.
p.s. kan ook een vossenhol zijn geweest bedenk ik me, of maken die geen holen ?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
spoks nieuwe hobby: konijnenholen
Moderator: moderatorteam
- Zoie
- Zeer actief
- mitmig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Drie dwergpinschers en twee Thaise 'soidogs'
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Ik vind het link hoor!
Mijn tekkel deed het ook toen ze jong was, en sindsdien draagt ze tijdens de wandeling nooit meer een halsband. Kan ze in elk geval niet aan een ondergrondse wortel blijven hangen.
Als we zagen dat ze een hol inging riepen we haar terug, maar ja, je ziet niet alles he
Gelukkig doet ze het al jaren niet meer.
Mijn tekkel deed het ook toen ze jong was, en sindsdien draagt ze tijdens de wandeling nooit meer een halsband. Kan ze in elk geval niet aan een ondergrondse wortel blijven hangen.
Als we zagen dat ze een hol inging riepen we haar terug, maar ja, je ziet niet alles he
Gelukkig doet ze het al jaren niet meer.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Zoie
- Zeer actief
-
miekmiek
- Zoie
- Zeer actief
nee, snap ik, maar voorkomen staat gelijk aan duinen mijden, en daar ben ik ook niet echt blij mee. Nou ja, misschien als dat gedoe met de loopsheid voorbij is, hij weer beter op me gaat letten en mee lopen. Ging vandaag al weer beter.miekmiek schreef:Probeer het te voorkomen. Niet leuk voor jou als je ongerust bent, niet leuk voor spok als hij vast komt te zitten (of gebeten wordt door de bewoner) en allerminst leuk voor het konijn.