Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Verdrietig?
Moderator: moderatorteam
-
Marlous
- Zeer actief
Verdrietig?
Ik ben net met Elvis op ringtraining geweest, bij een andere hondenschool als normaal. Alle mensen waren aardig voor hem, en ik had ook lamshart (wat hij heerlijk vind) bij me voor als hij wat goed deed. Dus eigenlijk was er niks aan de hand. De andere honden deden ook gewoon normaal tegen hem, niet grommen of niks.
Toch stond hij een paar keer met zijn staart tussen zijn benen en kreeg ik een beetje het gevoel alsof hij het helemaal niet leuk vond daar.
Weet iemand misschien hoe dat kan, heb ik misschien toch iets gemist? Dat er toch misschien iets gebeurde wat hij niet leuk vond?
Toch stond hij een paar keer met zijn staart tussen zijn benen en kreeg ik een beetje het gevoel alsof hij het helemaal niet leuk vond daar.
Weet iemand misschien hoe dat kan, heb ik misschien toch iets gemist? Dat er toch misschien iets gebeurde wat hij niet leuk vond?
Groetjes Marlous
-
estelle
Ik weet niet wat jullie precies gedaan hebben maar ik kan me voorstellen dat het voor sommige honden misschien wat beangstigend is om door vreemden aangehaald en betast te worden.
De keren dat ik bij een ringtraininng ben geweest vond ik het er allemaal erg hectisch aan toegaan, ik kan me voorstellen dat sommige honden daar wat van in de stress schieten.
De keren dat ik bij een ringtraininng ben geweest vond ik het er allemaal erg hectisch aan toegaan, ik kan me voorstellen dat sommige honden daar wat van in de stress schieten.
-
Marlous
- Zeer actief
Elvis werd wel betast en aangehaald, maar dat is hij wel gewend, want dat heb ik al heel vaak met hem geoefend, en ook door bekende of onbekende mensen laten doen. Dus ik dacht eigenlijk dat hij dat niet meer eng vond, maar ja misschien in die nieuwe omgeving en met andere honden erbij dat hij het misschien toch niet zo prettig vond.
Maar hij was ook al een beetje "verdrietig" (in mijn ogen) voordat hij betast, aangehaald werd.
Maar hij was ook al een beetje "verdrietig" (in mijn ogen) voordat hij betast, aangehaald werd.
Groetjes Marlous
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- Joyce
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
En hierbij aanhakend: vond jij die ringtraining zelf leuk, Marlous?Chatterbox schreef:Ik denk dat het onzekerheid is, nieuwe omgeving, vreemde mensen, alle drukte. Gewoon de volgende keer weer heen gaan en zelf heel opgewekt en vrolijk blijven, dan gaat Elvis het vast leuker vinden!
Er zijn honden (ik heb er hier eentje
-
Marlous
- Zeer actief