yamie schreef:
en titels? marc het valt me enorm van je tegen dat je dat als argument neemt, zowiezo de amerikaanse titels... mol zei het ook al, die zijn in een poep en een scheet te halen... daarbij.. weet jij wat er tegenover stond? wanneer deze hond zijn punten heeft gehaald? in amerika zijn er praktisch elk weekends shows.. ach ja loop ze allemaal af en je hebt je punten voor een kampioenschap wel.
ik zeg niet dat ik deze reu niet oke vind, ja hij ziet er op de foto uit als een gezonde, in verhouding staande hond uit, maar ziet hij er uit zoals een DD reu eruit hoort te zien? nee sorry vind ik niet...
Weet je wat mij tegen valt? Dat je denkt dat ik die hond mooi vind vanwege die titels.

Er staat dat ik op google deense dog heb ingevoerd en mijn oog op deze hond is gevallen omdat IK hem zo mooi vind. Ik als de persoon Marc vind de hond mooi en daarna kwam er een berg onzinnige kritiek over de hond. Toen ging ik verder zoeken welke hond het was en hij heeft niet zomaar titels hij wint veel en is kampioen van de Amerikaanse doggenclub. En dekreu etc.
Dat heb ik niet verzonnnen en gebruik ik al helemaal niet als reden waarom hij mooi zou zijn.
De hond IS mooi. Jullie vinden het allemaal geen mooie hond en dat komt doordat smaken verschillen. Honden die volledig correct zijn in mijn ogen zijn gewoon mooier dan honden die verkeerde hoekingen, kromme poten en slechte bouw hebben.
Dat iedereen nu in zijn knuisjes knijpt omdat ik ineens geen recht meer heb om die hond mooi te vinden is niet mijn probleem. Die hond is mooi en daar kan niemand omheen. Hoe makkelijk je ook kampioen van de Amerikaanse doggenclub kan worden volgens jullie (belachelijk idee overigens) en hoe makkelijk je in Amerika ook beste van 50 doggen kan worden en meest veelbelovende hond, kampioen op de westminster dog club etc dat heeft er helemaal niks mee te maken.

Daarnaast is dat onzin en dat weet jij ook. Niemand kan met een verkeerde hond kampioen van een rasclub worden en al 8 jaar showen. Wat een arrogantie om te denken dat de andere honden allemaal slechter zijn en deze ook bagger is.
Deze hond is mooi en daar kan niemand omheen. Ode aan de fokker die hem met 8 jaar nog in deze puike conditie heeft en zolang niemand ze dat na kan doen lijkt het me beter dat de kritieken komen van mensen die minstens zo mooi fokken en hun honden ook gezond en wel met 8 hun mannetje nog staan. Tot die tijd heb ik persoonlijk 1000 keer liever deze gezonde hond dan alles wat ik hier heb zien rondlopen. Laten we wel wezen, DAT is waar het over ging in deze topic en verder niks