Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
beloningssnoepjes
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
beloningssnoepjes
Morgen beginnen we met de puppycursus en daarvoor wil ik beloningssnoepjes halen i.p.v. belonen met brokjes. Wat zijn goede snoepjes voor een pup?
Groetjes Cynthia.
Groetjes Cynthia.
Ze is klein, ze is wit, ze is ontzettend ondeugend en ze kan vreselijke stink poepies laten....
CHICA!

CHICA!

- starfleet
- Erelid
-
- Actief
-
- Zeer actief
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Of ze voor gewone brokjes willen werken hangt van de hond af. Vaak gaat het in de normale omgeving inderdaad gewoon goed maar op cursus is de omgeving anders, de geuren, de honden... ik zou wel wat extra lekkers meenemenJEANNETTEBO schreef:waarom niet belonen met brokjes?
Ik heb een aantal puppypakketten gehad die ik niet gebruik als hoofd voer maar als beloning wil hij er best wat voor doen

En inderdaad, maak een leuk mixje, in de dierenwinkel zijn allerlei zachte snoepjes te koop die je in mooie kleine stukjes kunt maken. Maar ook kaas is bijv een goede optie. Ontdek waar je hond gek op is

- Jeannettebo
- Zeer actief
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
-
- Actief
- Mijn ras(sen): mechelaar
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- starfleet
- Erelid
- starfleet
- Erelid
Omdat een klein hondje daar een hele tijd op zit te krokken. Het is voor snel belonen bijvoorbeeld voor het volgen, hap slik weg.JEANNETTEBO schreef:waarom niet belonen met brokjes?
Ik heb een aantal puppypakketten gehad die ik niet gebruik als hoofd voer maar als beloning wil hij er best wat voor doen
Anne
voor het echte trainen op de cursus gebruik ik rodiworst en leverworst.
Wel vanuit een zakje in mijn buikhangzakje. Met een flinke zakdoek in mijn jaszak
Buiten bij het wandelen gebruik ik alleen maar brokjes van Diesel.
Zodat hij niks verkeerds binnenkrijgt.
Puck vindt trouwens de brokjes van Diesel lekkerder dan frolic en soortgelijk zacht spul.
Omdat ik de rodiworst alleen maar tijdens trainingsuurtjes gebruik , vries ik de rest van de worst in, in porties die ik gebruik tijdens zo'n avond.
Als ik weer een oven heb ga ik levercake bakken.
Wel vanuit een zakje in mijn buikhangzakje. Met een flinke zakdoek in mijn jaszak

Buiten bij het wandelen gebruik ik alleen maar brokjes van Diesel.
Zodat hij niks verkeerds binnenkrijgt.
Puck vindt trouwens de brokjes van Diesel lekkerder dan frolic en soortgelijk zacht spul.
Omdat ik de rodiworst alleen maar tijdens trainingsuurtjes gebruik , vries ik de rest van de worst in, in porties die ik gebruik tijdens zo'n avond.
- Annelies
- Zeer actief
Als snelle beloners heb ik van die <a href="http://www.rodi-petfood.nl/data/asp/pag ... nd">zachte mini-kluifjes van Rodi</a> en die breek ik dan nog een keer doormidden.
Nu zie ik op die webpagina dat in vrijwel alle hapsnacks suiker zit...zal wel minimaal zijn, maar toch...
Nu zie ik op die webpagina dat in vrijwel alle hapsnacks suiker zit...zal wel minimaal zijn, maar toch...

Overgave kan de grootste overwinning zijn...
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Op de homepagina van www.barf-natuurlijk.nl staat hoe je zelf gedroogde lever kunt maken.
Vriendelijke groet,
Ignit.

Vriendelijke groet,
Ignit.
Je kunt er eigenlijk blind vanuitgaan dat in al het commerciele snoep en trainingsvoer rotzooi zit.Annelies schreef:Als snelle beloners heb ik van die <a href="http://www.rodi-petfood.nl/data/asp/pag ... nd">zachte mini-kluifjes van Rodi</a> en die breek ik dan nog een keer doormidden.
Er zijn ook alternatieven.
stukjes gekookte kip, de levercake ( recept staat hier ergens ) en ik kwam laatst iemand tegen die stukjes gekookte kippenlever in haar zak had zitten. En er zijn vast nog 101 mogelijkheden om zelf beloningen te maken.
- starfleet
- Erelid
Dat is een goed idee invriezen. Ik heb al eens gevraagd of ze die worsten niet in een kleinere variant konden maken omdat ik zeker weet dat daar markt voor is maar ze willen niet naar me luisterenDaan schreef:trouwens de brokjes van Diesel lekkerder dan frolic en soortgelijk zacht spul.

Je kan zo'n worst een week bewaren in de koelkast als hij aangebroken is, maar wij krijgen hem niet op in een week, die vriezer had ik nog niet aan gedacht.
Anne
Dommerd....starfleet schreef:Dat is een goed idee invriezen. Ik heb al eens gevraagd of ze die worsten niet in een kleinere variant konden maken omdat ik zeker weet dat daar markt voor is maar ze willen niet naar me luisterenDaan schreef:trouwens de brokjes van Diesel lekkerder dan frolic en soortgelijk zacht spul.
Als ik weer een oven heb ga ik levercake bakken.![]()
![]()
Je kan zo'n worst een week bewaren in de koelkast als hij aangebroken is, maar wij krijgen hem niet op in een week, die vriezer had ik nog niet aan gedacht.
Anne
ik doe dus 5 weken met zo'n worst.

ik snij hem wel op maat. Dat is handiger dan dat je een bevroren worst moet hakken.
-
- Zeer actief
Ik gebruikte altijd van die penstrainers die je bij de dierenwinkel kan kopen. Er zit een sterke geur aan en het is hap, slik, weg.
Vegas mag helaas geen rundproducten dus ik gebruik nu van die droge brokjes. Laatst had iemand gedroogde sardientjes mee, daar wilde Vegas ook een hoop voor doen
Vegas mag helaas geen rundproducten dus ik gebruik nu van die droge brokjes. Laatst had iemand gedroogde sardientjes mee, daar wilde Vegas ook een hoop voor doen

Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

-
- Actief
Op het moment reageert ze het sterkst op haar eigen brokjes. en die zijn zoooo klein dat ze die ook zo weg heeft. Vanavond gaan we nog niet echt trainen. Vrijdag kijk ik wel even in de winkel. Om nou steeds te belonen met haar dagelijkse eten is ook een beetje saai en werkt naar mijn idee op de langere termijn demotiverend.
Ze is klein, ze is wit, ze is ontzettend ondeugend en ze kan vreselijke stink poepies laten....
CHICA!

CHICA!

-
- Actief
- Contacteer: