Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
schapen dood bijten
Moderator: moderatorteam
-
annemarie_hond
- Actief
Ik heb die politiehondenschool gebeld en daar willen ze haar toch testen voor te speuren. en ik heb de situatie uitgelegd en als ze niet goed is daarvoor vonden hun inderdaad(dit willen jullie niethoren) toch inslapen want zei hij een hond die zo fel is kun je niet in een buitengebied hebben en of ze wel goed gaat in een stad is maar de vraag omdat ze zo'n werker is en elke dag een rondje aan de riem door het park wordt ze waarschijnlijk alleen maar feller door.
als bijkt tijdens de opleiding van haar dat het toch niet goed gaat gaan ze in overleg met mij een oplossing vinden.
ze gaat samen met 1 van mijn andere honden want die is niet goed gekeurd voor de fok vanwege zijn oor wat niet rechtop wil gaan staan.
en dus zijn ze samen.
Ik vindt dit een goede oplossing, en ik hoop dat ze goed getest wordt(wat ik wel verwacht omdat de criteria waar ze aan moeten voldoen dat heeft ze allemaal.
gr.AnneMarie
als bijkt tijdens de opleiding van haar dat het toch niet goed gaat gaan ze in overleg met mij een oplossing vinden.
ze gaat samen met 1 van mijn andere honden want die is niet goed gekeurd voor de fok vanwege zijn oor wat niet rechtop wil gaan staan.
en dus zijn ze samen.
Ik vindt dit een goede oplossing, en ik hoop dat ze goed getest wordt(wat ik wel verwacht omdat de criteria waar ze aan moeten voldoen dat heeft ze allemaal.
gr.AnneMarie
-
bianca83
- Zeer actief
Jjezus zeg wat een kl*te oplossing. Dus als blijkt dat ze niet goed is voor de Politie dan maar een spuitje erin. Tjee zeg sorry hoor maar hier kan ik dus totaal geen respect voor hebben
Gatver zeg, lekker makkelijk. En dat allemaal om een schaap, tjonge jonge lekker makkelijk hoor. Moest je toevallig van je hond af

-
chrico
- Zeer actief
annemarie_hond schreef:Ik heb die politiehondenschool gebeld en daar willen ze haar toch testen voor te speuren. en ik heb de situatie uitgelegd en als ze niet goed is daarvoor vonden hun inderdaad(dit willen jullie niethoren) toch inslapen want zei hij een hond die zo fel is kun je niet in een buitengebied hebben en of ze wel goed gaat in een stad is maar de vraag omdat ze zo'n werker is en elke dag een rondje aan de riem door het park wordt ze waarschijnlijk alleen maar feller door.
en dus zijn ze samen.
gr.AnneMarie
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
bianca83
- Zeer actief
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
- Gonny
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
annemarie_hond schreef:Ik heb die politiehondenschool gebeld en daar willen ze haar toch testen voor te speuren. en ik heb de situatie uitgelegd en als ze niet goed is daarvoor vonden hun inderdaad(dit willen jullie niethoren) toch inslapen want zei hij een hond die zo fel is kun je niet in een buitengebied hebben en of ze wel goed gaat in een stad is maar de vraag omdat ze zo'n werker is en elke dag een rondje aan de riem door het park wordt ze waarschijnlijk alleen maar feller door.
en dus zijn ze samen.
gr.AnneMarie

-
bianca83
- Zeer actief
-
annemarie_hond
- Actief
-
bianca83
- Zeer actief
-
chrico
- Zeer actief
- Gordonsetter23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Gordonsetter
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
ik persoonlijk denk dat er hier maar één iemand dom is, typisch gevalletje de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet.annemarie_hond schreef:jullie lullen maar raak ik vindt dit de beste oplossing en dat jullie blijkbaar te DOM zijn om dit in te zien is niet mijn probleem
de groeten
trouwens nu ben je 2 honden straks kwijt omdat je ze inruilt, ze voldoen niet aan je verwachtingen namelijk, komen daar 2 nieuwe voor terug of laat je het hier bij?
ik zou ze dan wel heel goed uitzoeken want anders moet je straks weer ruilen das ook zo'n gedoe iedere keer he.
het is te hopen dat je voor de rest van je groep honden iets meer over hebt maar eerlijk gezegd denk ik dat niet want een hond mag bij jou geen hond zijn.
-
annemarie_hond
- Actief
-
Baily
Een hond in een stad loopt niet altijd aan een riem. Mijn honden zijn daar toch echt wel het voorbeeld van. je hebt mensen die met hun hond niet verder komen dan het eerstvolgende grasveldje, maar die heb je overal.
Als je goed zoekt kun je voor haar best een plek vinden in een stad, waar ze gewoon los kan lopen in losloopgebieden omdat ze hier niet in zulke situaties komt.
Ook zijn er hier talloze mogelijkheden om te sporten emt de hond als dat nodig is.
Dus het argument dat ze niet geschikt is voor een stad vind ik niet echt reeel.
Als je goed zoekt kun je voor haar best een plek vinden in een stad, waar ze gewoon los kan lopen in losloopgebieden omdat ze hier niet in zulke situaties komt.
Ook zijn er hier talloze mogelijkheden om te sporten emt de hond als dat nodig is.
Dus het argument dat ze niet geschikt is voor een stad vind ik niet echt reeel.
Laatst gewijzigd door Baily op 01 feb 2006 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- Gordonsetter23
- Zeer actief
- Contacteer:
jou selectiebeleid is wel erg wijd.annemarie_hond schreef:ik ga deze discussie sluiten en verder niet meer reageren want blijkbaar hebben jullie geen benul waarom het gaat.
ik ga hier niet verder op in en geloof me bijna alle fokkers doen honden weg (selecteren).
en dan hanteren ze niet de regel 2 voor de prijs van 1.
bovendien ben jij ook nog trainer en je neemt niet eens de moeite er iets aan te doen.
maar ach wij zijn dom en jij bent slim
- M@ri@nne
- Zeer actief
- Gordonsetter23
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
-
bianca83
- Zeer actief
Jawel het gaat om een schaapje dat nu dood is dat is allesannemarie_hond schreef:ik ga deze discussie sluiten en verder niet meer reageren want blijkbaar hebben jullie geen benul waarom het gaat.
ik ga hier niet verder op in en geloof me bijna alle fokkers doen honden weg (selecteren).
Ja fokkers HERPLAATSEN honden vaker ja maar dit is niet herplaatsen dit is een hond afmaken

- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
En weet je wat ik nou al helemaal het vreemde vind, iemand (Estelle) heeft echt een superaanbod gedaan, en daar wordt elke keer heel makkelijk over heen gelezen en gepraat. Ik ken Estelle niet, maar i k ben er van overtuigd dat de hond het bij haar beter heeft dan waar die nu naar toe gaat en eventueel na die tijd toch afgemaakt gaat worden.
-
estelle
Dus een hond die in de stad woont krijgt per defenitie niet de beweging die hij krijgen moet?annemarie_hond schreef: toch inslapen want zei hij een hond die zo fel is kun je niet in een buitengebied hebben en of ze wel goed gaat in een stad is maar de vraag omdat ze zo'n werker is en elke dag een rondje aan de riem door het park wordt ze waarschijnlijk alleen maar feller door.
gr.AnneMarie
Nou wij hebben met 3 herdesr op een flatje in de stad gewoond en ze kregen elke dag voldoende beweging, kwestie van de auto pakken en de hort op gaan.
Jammer dat je je hond nu naar een politiehondenschool stuurt waar je niet eens weet hoe ze uberhaupt met je hond om zullen gaan.
- M@ri@nne
- Zeer actief
Ach ze hangt van smoezen aan elkaar.estelle schreef:Dus een hond die in de stad woont krijgt per defenitie niet de beweging die hij krijgen moet?annemarie_hond schreef: toch inslapen want zei hij een hond die zo fel is kun je niet in een buitengebied hebben en of ze wel goed gaat in een stad is maar de vraag omdat ze zo'n werker is en elke dag een rondje aan de riem door het park wordt ze waarschijnlijk alleen maar feller door.
gr.AnneMarie
Nou wij hebben met 3 herdesr op een flatje in de stad gewoond en ze kregen elke dag voldoende beweging, kwestie van de auto pakken en de hort op gaan.![]()
Jammer dat je je hond nu naar een politiehondenschool stuurt waar je niet eens weet hoe ze uberhaupt met je hond om zullen gaan.
Ik woon ook in de stad,met een kattenjager. Als Tosca de kans krijgt gaat ze ook achter andere dieren aan. Maar die kans krijgt ze niet. En ze heeft meer dan genoeg beweging.
Groetjes, Marianne.

-
Willy
- Actief
Vol verbazing heb ik dit topic zitten lezen en vooral de reacties van Annemarie op de oplossingen die geboden worden/c.q. aangereikt worden en allemaal van de hand gewezen worden. Heel jammer dat Annemarie hier niet voor open staat.
Annemarie ik wil je nog wel meegeven dat voordat je het besluit neemt om dee hond te laten inslapen er altijd nog een aanbod ligt van Estelle. Doe daar wat mee!!!
Annemarie ik wil je nog wel meegeven dat voordat je het besluit neemt om dee hond te laten inslapen er altijd nog een aanbod ligt van Estelle. Doe daar wat mee!!!
Willy en de meiden

-
estelle
Ik vind het gewoon echt zonde van die honden.M@ri@nne schreef:Ach ze hangt van smoezen aan elkaar.estelle schreef:Dus een hond die in de stad woont krijgt per defenitie niet de beweging die hij krijgen moet?annemarie_hond schreef: toch inslapen want zei hij een hond die zo fel is kun je niet in een buitengebied hebben en of ze wel goed gaat in een stad is maar de vraag omdat ze zo'n werker is en elke dag een rondje aan de riem door het park wordt ze waarschijnlijk alleen maar feller door.
gr.AnneMarie
Nou wij hebben met 3 herdesr op een flatje in de stad gewoond en ze kregen elke dag voldoende beweging, kwestie van de auto pakken en de hort op gaan.![]()
Jammer dat je je hond nu naar een politiehondenschool stuurt waar je niet eens weet hoe ze uberhaupt met je hond om zullen gaan.![]()
Ik woon ook in de stad,met een kattenjager. Als Tosca de kans krijgt gaat ze ook achter andere dieren aan. Maar die kans krijgt ze niet. En ze heeft meer dan genoeg beweging.
De kans dat ze geschikt zijn is gewoon heel erg klein en wat gebeurd er dan? Dan wordt dat prachtige beestje afgemaakt terwijl dat dus niet had gehoeven.
@ Annemieke. Wat gebeurd er nou met de hond met het slappe oortje als die niet geschikt wordt bevonden? Mag die dan weer verkassen of krijgt die dan ook een spuit in zn donder?
-
Rob*
- Zeer actief
M@ri@nne schreef:Ach ze hangt van smoezen aan elkaar.estelle schreef:Dus een hond die in de stad woont krijgt per defenitie niet de beweging die hij krijgen moet?annemarie_hond schreef: toch inslapen want zei hij een hond die zo fel is kun je niet in een buitengebied hebben en of ze wel goed gaat in een stad is maar de vraag omdat ze zo'n werker is en elke dag een rondje aan de riem door het park wordt ze waarschijnlijk alleen maar feller door.
gr.AnneMarie
Jammer dat je je hond nu naar een politiehondenschool stuurt waar je niet eens weet hoe ze uberhaupt met je hond om zullen gaan.![]()
Ben blij dat ik niet in stad woon zeg met Blisje, die jaagt ook dan elke kat na.
Ben blij dat ze geen katten heeft die dan muizen, ratten en vogeltjes afmaakt.
-
annemarie_hond
- Actief
dit is echt het laatste wat ik er over zeg en schrijf kijk eerst na wat er voor de Quote staat. lees duidelijk. en ik had alleen om advies gevraagd en wat ik krijg is een helboel shit.estelle schreef:Dus een hond die in de stad woont krijgt per defenitie niet de beweging die hij krijgen moet?annemarie_hond schreef: toch inslapen want zei hij een hond die zo fel is kun je niet in een buitengebied hebben en of ze wel goed gaat in een stad is maar de vraag omdat ze zo'n werker is en elke dag een rondje aan de riem door het park wordt ze waarschijnlijk alleen maar feller door.
gr.AnneMarie
recpect voor een ander zijn/haar mening hebben jullie niet eens
en nu hou ik hier echt over op, jullie denken dat ik dit leuk vindt nou vergeet het maar jullie willen alleen maar lezen wat je wilt lezen maar niet de rest dus hou maar op (doe ik wel)
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
FantastischM@ri@nne schreef:Goede reclame, vind je ook niet.Wil de hond schreef:Wat jammer dat een hondentrainster een eigen hond na één fout al niet meer de kans geeft om ander gedrag aan te leren.![]()
Erg veel had je niet met deze hond?

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
Mag ik er daar twee van maken:Gonny schreef:annemarie_hond schreef:Ik heb die politiehondenschool gebeld en daar willen ze haar toch testen voor te speuren. en ik heb de situatie uitgelegd en als ze niet goed is daarvoor vonden hun inderdaad(dit willen jullie niethoren) toch inslapen want zei hij een hond die zo fel is kun je niet in een buitengebied hebben en of ze wel goed gaat in een stad is maar de vraag omdat ze zo'n werker is en elke dag een rondje aan de riem door het park wordt ze waarschijnlijk alleen maar feller door.
en dus zijn ze samen.
gr.AnneMarie
(En eigenlijk is dat niet mijn stijl, maar aangezien AnneMarie 'stopt met de discussie' - en daarmee dus alle goede raad, advies, hulp en ja, ook terechte kritiek in de wind slaat - kan ik alleen maar hartgrondig braken! )
-
chrico
- Zeer actief
Dat er fokkers zijn die honden wegdoen omdat ze niet meer voldoen is bekend maar het is niet zo omdat "iedereen" dat doet, jij het ook moet doen.annemarie_hond schreef:ik ga deze discussie sluiten en verder niet meer reageren want blijkbaar hebben jullie geen benul waarom het gaat.
Daarnaast is de rede dat een fokker een hond herplaatst anders dan de rede waarom jij dat doet. De meeste fokkers gaan op zoek naar een huis waar de hond oud mag/kan worden en niet met de wetenschap, niet goed spuit erin. Sluit vooral je ogen voor alles om je heen, je komt er wel als fokker/trainer
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- M@ri@nne
- Zeer actief
Respect moet je verdienen.annemarie_hond schreef:dit is echt het laatste wat ik er over zeg en schrijf kijk eerst na wat er voor de Quote staat. lees duidelijk. en ik had alleen om advies gevraagd en wat ik krijg is een helboel shit.
recpect voor een ander zijn/haar mening hebben jullie niet eens
en nu hou ik hier echt over op, jullie denken dat ik dit leuk vindt nou vergeet het maar jullie willen alleen maar lezen wat je wilt lezen maar niet de rest dus hou maar op (doe ik wel)
Groetjes, Marianne.