Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zindelijk maken zonder tuin
Moderator: moderatorteam
-
Malleboe
- Actief
Zindelijk maken zonder tuin
Hoi allemaal,
Morgen ga ik beginnen met het buiten zindelijk maken. Het lastige is alleen dat we in een flat wonen en dus eerst de galarij over moeten naar de lift, naar beneden en naar de boom.
Wie heeft er een tip hoe ik dit het beste aan kan pakken?
Alvast bedankt!
Cynthia.
Morgen ga ik beginnen met het buiten zindelijk maken. Het lastige is alleen dat we in een flat wonen en dus eerst de galarij over moeten naar de lift, naar beneden en naar de boom.
Alvast bedankt!
Cynthia.
Ze is klein, ze is wit, ze is ontzettend ondeugend en ze kan vreselijke stink poepies laten....
CHICA!

CHICA!

- starfleet
- Erelid
Re: Zindelijk maken zonder tuin
Elk uur naar buiten en na het spelen, na het slapen, na het eten. Haar de deur uittillen (plasrem) en dan buiten neerzetten. Elke keer als ze wat buiten doet (en dat lukt al snel, zo'n pup is lek) jubelen en wat lekkers erin.Malleboe schreef:Hoi allemaal,
Alvast bedankt!
Cynthia.
Als je ziet dat ze gaat draaien of erg gaat snuffelen, ook oppakken en naar buiten. Als ze binnen wat doet, geen aandacht aan besteden en opruimen (liefst als de hond met iets heel anders bezig is.
Veel succes.
Anne
- Gordonsetter23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Gordonsetter
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Zindelijk maken zonder tuin
in het begin eerst optillen tot dat je beneden bent zo kan ze het niet op de gallerij doen.Malleboe schreef:Hoi allemaal,
Alvast bedankt!
Cynthia.
-
Malleboe
- Actief
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik woon 6 hoog en moet dus ook "hollen" als honden zindelijk gemaakt moeten worden. Gewoon veel naar beneden en als er een ongelukje onderweg gebeurd is het jammer. Beter buiten op de galerij een piesvlek die je kan poetsen dan binnen op de vloerbedekking! 
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- jitske
- Zeer actief
-
Malleboe
- Actief
- Moos
- Zeer actief
Zo heb ik Saar zindelijk gemaakt. We gingen zo'n 6-8 keer op een dag naar buiten, en de rest van de plasjes deed ze op het balkon. Ze gaf daardoor ook vrij snel aan als ze wat moest door voor de balkondeur te gaan staan. Toen ze een week of 12 was en het wat langer op kon houden ben ik elke keer als ze bij de balkondeur ging staan met haar naar beneden gegaanMalleboe schreef:Ze heeft het vandaag al 2 keer buiten gedaanbij mijn moeder in de tuin.
Denken jullie dat het een goed idee is om, als ik het echt niet red naar beneden als alternatief het balkon te nemen?

-
miekmiek
Toen ik Tommie zindelijk moest maken woonde ik tien hoog. :N:
Toch heb ik hem nooit op het balkon laten plassen, ook al zat ik er nog zo doorheen. (tommie heeft er langgggggg over gedaan om zindelijk te worden door allerlei medische problemen) Gewoon stug doorgaan met naar buiten gaan, dan valt het kwartje vanzelf.
Succes en sterkte.
Toch heb ik hem nooit op het balkon laten plassen, ook al zat ik er nog zo doorheen. (tommie heeft er langgggggg over gedaan om zindelijk te worden door allerlei medische problemen) Gewoon stug doorgaan met naar buiten gaan, dan valt het kwartje vanzelf.
Succes en sterkte.
-
Malleboe
- Actief
We verplaatsen haar nu in ieder geval naar buiten (balkon en naar beneden) zodat ze het in ieder geval niet meer in huis doet.
Nu zijn we vandaag begonnen met de clicker training. Kunnen we deze ook gebruiken voor het zindelijk maken?
Na plasje 'click' en dan een brokje met als volgende stap tijdens plasje 'plasje' dan 'click' en een brokje?
Of werkt het zo niet??
Nu zijn we vandaag begonnen met de clicker training. Kunnen we deze ook gebruiken voor het zindelijk maken?
Na plasje 'click' en dan een brokje met als volgende stap tijdens plasje 'plasje' dan 'click' en een brokje?
Of werkt het zo niet??
Ze is klein, ze is wit, ze is ontzettend ondeugend en ze kan vreselijke stink poepies laten....
CHICA!

CHICA!