Uhmm

Moderator: moderatorteam
Ja, toch vind ik het vreemd, die 50 gram is het advies die ik van hondenkenners (met name mechel-kenners) kreeg en het diende genoeg te zijn.. Juna is ook goed op gewicht dacht ik zo, twijfel nu wel.. Morgen gaan we toch naar de dierenarts voor de derde enting, dan zullen we wel horen of ze inderdaad het goede gewicht heeft..starfleet schreef:Voor een pup gelden andere hoeveelheden als voor een volwassen hond. Ik zou wel ongeveer de hoeveelheid die Rodi opgeeft aanhouden, misschien 20% minder je ziet zo als het teveel is.
Anne
Als ze goed oogt en voelt dan zou ik niks veranderen.Julliette schreef:
Ja, toch vind ik het vreemd, die 50 gram is het advies die ik van hondenkenners (met name mechel-kenners) kreeg en het diende genoeg te zijn.. Juna is ook goed op gewicht dacht ik zo, twijfel nu wel.. Morgen gaan we toch naar de dierenarts voor de derde enting, dan zullen we wel horen of ze inderdaad het goede gewicht heeft..
Je moet die vier plakken wel over de hele dag verdelen.Als je 3 keer voert,dan deel je dus die 4 plakken in drieen.Voer je nog maar twee maal daags dan geef je per keer dus 2 plakken Rodi.Want 4 plakken in 1 x dat is idd wel een beetje veel.brenjomi schreef:dickie krijgt nu ook rodi, hij is bijna 6maanden (volgende week) en hij krijgt nu 4plakken hij weegt 7kilo (7,3) zat ook te denken of het niet teveel is?? het lijkt zoveel in zijn bakje.
groetjes brenda en dickie