Laatst was ze een week lang telkens een dagje niet zo lekker, met als gevolg dat ik meteen het hele assortiment aan fleecedekens kon wassen, en de mand ook meerdere malen (en da's niet handig als je als student 1 keer per week wast bij je moeder

De mooie houten mand heeft ze stukgeknaagd, dus zo'n rieten bankje durf ik ook niet echt aan :N:
Alleen nu zit ik met een dilemma. Ik merk dat Saar en Moos eigenlijk heel graag in een kattenmandje liggen, en dan lekker knus tegen de rand aan. Ik denk ook dat Saar daarom dat iglomandje o.a. zo lekker vindt; ze past er lekker knus in.
Maar ze liggen ook graag samen in de mand. Kortom, wat zal ik nou doen? Twee mandjes van de kleinste maat biabed kopen, of 1 grotere maat waar ze samen inpassen? (want dat Iglo mandje is er ook nog natuurlijk) Qua prijs maakt het geen verschil, dus daar hoef ik het niet voor te doen.
Voor de mensen met een biabed; zou ik ook twee kleine mandjes tegen elkaar aan kunnen schuiven zodat ze toch nog contact kunnen maken? Is die rand daarvoor laag genoeg?
Een andere optie is nog de ronde versie van het biabed. Die is groot genoeg voor samen, maar misschien ook knusser als ze er alleen inliggen omdat ze dan in de ronde rand kunnen schurken....