Wat kan het opvoeden van een pup frustrerebd zijn
(sorry dat moest er even uit
Moderator: moderatorteam

Yup... En dan gaan ze puberen :N:Moos schreef:
Verheug je er maar alvast op als ze 4 maanden is, dan zijn ze zoooooooooveel makkelijker opeens

haha, ja, puberenBeëlzeBubble schreef:Yup... En dan gaan ze puberen :N:Moos schreef:
Verheug je er maar alvast op als ze 4 maanden is, dan zijn ze zoooooooooveel makkelijker opeens
Ik heb mijn beslissing Smekkie in huis te halen heel wat keren vervloekt en er komt ook nooit meer een pup in huis. Maar gelukkig heeft Moeder Natuur puppenkinders ook walgelijk schattig gemaakt zodat je de ellende weer vergeet zo gauw ze, uitgeput van het rottigheid uithalen, tevreden smekkend in je armen in slaap vallen.
Maar het gerucht gaat dat het ooit wel goed komt.

Puberen is het einde :N:Marlous schreef:Leuk he puppytijd![]()
Weet je wat ook erg gezellig is; puberen!![]()
Gordonsetter23 schreef:Puberen is het einde :N:Marlous schreef:Leuk he puppytijd![]()
Ferrero denkt ik ben 10,5 maand ik plas nog steeds niet met mijn poot omhoog maar ik ga wel lekker puberen, ik weet niet meer wat wandelen zonder trekken is en hierkomen terwijl ik losloop nee mij niet gezien![]()
geef mij dan maar de eerste periode

hier net hetzelfde hoorlinda schreef:Gordonsetter23 schreef:Puberen is het einde :N:Marlous schreef:Leuk he puppytijd![]()
Ferrero denkt ik ben 10,5 maand ik plas nog steeds niet met mijn poot omhoog maar ik ga wel lekker puberen, ik weet niet meer wat wandelen zonder trekken is en hierkomen terwijl ik losloop nee mij niet gezien![]()
geef mij dan maar de eerste periode![]()
![]()
inderdaad