Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hond piest in kamer

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

karin456
nieuw lid

hond piest in kamer

Ongelezen bericht door karin456 »

Hoi,

Als wij een keer terug komen als we weg zijn geweest plast onze pup van 9 weken in de kamer, wat zouden wij hier aan kunnen doen? Als hij moet plassen of poepen dan meld die zich al wel bij de achterdeur.

Groetjes Karin :wink:
Wij hebben een pup van 9 weken...een kruising tussen een Engelse springer spaniel en een Friese staby. :zwaai
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Je hond is gewoon nog te jong om en alleen te zijn en zindelijk te zijn.
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Hallo, 9 weken! Dacht je dat je je pup zindelijk mee kreeg met 8 weken? Helaas, dat is niet het geval!

Weet je hoe je een pup zindelijk moet maken?

Hoe lang laat je je pup alleen???!
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Willy
Actief

Ongelezen bericht door Willy »

Een pup van 9 weken is absoluut nog niet zindelijk. je moet vooral doorgaan met de zindelijkheidstraining dus na het slapen, eten spelen naar buiten met de pup. Doet de pup het buiten uitbundig belonen. Doet de pup het in huis negeren.
De pup is pas 9 weken wat verwacht nu eigenlijk. Beestje moet alles nog leren.
By the way: hoelang laat je de pup alleen, ik lees n.l. dat je pup alleen thuis laat?
Willy en de meiden

Afbeelding
binno
Zeer actief
Mijn ras(sen): labrador
maltezer
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door binno »

Bedoel je dat je pup plast op het moment dat jullie hem begroeten of dat hij tijdens jullie afwezigheid in huis heeft geplast? :19:
In het eerste geval is het waarschijnlijk een deemoedsplasje, zeker niet bestraffen, de hond snapt daar niks van en het wordt dan alleen maar erger.
In het tweede geval moet je puppemans voordat jullie weggaan nog uitlaten, hem niet te lang alleen laten en veel geduld hebben. Je pup is tenslotten nog maar 9 weken. :wink:
Afbeelding
Moos (labrador) Gian (maltezer)
Naad
Zeer actief
Mijn ras(sen): Am Akita, Am Staff

Ongelezen bericht door Naad »

Wat denk je nou dat een pup van 9 weken al zindelijk is? Je moet door blijven gaan met de training...Ja dat vraag ik me ook af hoe lang is dat beestje alleen????
Afbeelding
Rust zacht meisje, ik zal je missen 7-8-1995 - 25-11-2009
starfleet
Erelid

Re: hond piest in kamer

Ongelezen bericht door starfleet »

karin456 schreef:Hoi,

Als wij een keer terug komen als we weg zijn geweest plast onze pup van 9 weken in de kamer, wat zouden wij hier aan kunnen doen? Als hij moet plassen of poepen dan meld die zich al wel bij de achterdeur.
Dat zijn onderdanigheidsplasjes. Je pup laat zien dat hij niks kwaads in de zin heeft, dat hij lager dan laag is en is erg onder de indruk als jullie terugkomen. Het beste kan je hem even negeren bij het binnenkomen en hem naar buiten nemen om te begroeten. Het gaat vanzelf over als de pup ouder wordt en zekerder van zichzelf.

Anne
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Onderdanigheidsplasje inderdaad. Dat gaat het snelst over als je je hondje even negeert als je thuiskomt.

Alleen een hondje van 9 weken moet eigenlijk nog niet echt alleen zijn hoor. Mag ik vragen hoe lang hij alleen is dan?
Afbeelding
vinkje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje

Ongelezen bericht door vinkje »

Volgens mij zou jij het liefste willen dat puppy's zindelijk geboren worden, nee je moet er wel wat voor doen, wat wil je nou toch van een pupje van 9 weken. :jank:
Afbeelding

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
Silvia
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Silvia »

ik vind dat melden al heel snel hoor. onze diesel is 14 weken en plast soms ook nog in huis (eke dag wel een keer)
Groetjes Silvia en Diesel
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”