Ze heeft er eerst een tijd aan zitten lebberen en uiteindelijk heb ik 'm maar in stukken geknipt......en toen was ie in no-time verdwenen.

Hoe vaak mag ik haar een kippenek geven?

Moderator: moderatorteam
Een kippennek is geen orgaan hoor. Een nek is spiervlees, kraakbeen en wat bot natuurlijkSjalot schreef:Ik zou geen organen erbij geven als je al kvv geeft, daar zit al genoeg organen in. Bij de meeste merken vaak alleen maar.
Als je niet helemaal zelf wil samenstellen dan zou ik dus alleen spiervlees geven naast de kvv.
Maar kippenmaagjes, hartjes, levertjes toch wel?bianca83 schreef:Een kippennek is geen orgaan hoor. Een nek is spiervlees, kraakbeen en wat bot natuurlijkSjalot schreef:Ik zou geen organen erbij geven als je al kvv geeft, daar zit al genoeg organen in. Bij de meeste merken vaak alleen maar.
Als je niet helemaal zelf wil samenstellen dan zou ik dus alleen spiervlees geven naast de kvv.
:N: Owww had je het daarover, ja dat zijn wel organenSjalot schreef:Maar kippenmaagjes, hartjes, levertjes toch wel?bianca83 schreef:Een kippennek is geen orgaan hoor. Een nek is spiervlees, kraakbeen en wat bot natuurlijkSjalot schreef:Ik zou geen organen erbij geven als je al kvv geeft, daar zit al genoeg organen in. Bij de meeste merken vaak alleen maar.