Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Lekker eten..

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Marlous
Zeer actief

Lekker eten..

Ongelezen bericht door Marlous »

Ik heb Elvis vandaag voor het eerst Carnibest gegeven. En lekker dat hij het vond. Ik heb hem nog nooit zo zien genieten.
Toen de bak leeg was is hij zeker nog wel 5 keer terug gelopen om te kijken of er echt niks meer in zat.

Hij klom zelfs op het aanrecht om te kijken of daar echt niks meer stond. Daar was ik natuurlijk niet zo heel blij mee, want dat is net mijn nieuwe keuken, maar goed. Het is in ieder geval een teken dat hij het lekker vind, want hij gedroeg zich bij brokken nooit zo!

Toen ik hem zo zag genieten ben ik toch heel blij dat ik ben overgestapt op dit voer.
Groetjes Marlous
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Ow mooi is dat he. Als de honden hier zo genietend aan het eten zijn kan ik er ook naar blijven kijken.

Moet je morgen een pens mee hebben :mrgreen:
Afbeelding
Marlous
Zeer actief

bianca83 schreef:Ow mooi is dat he. Als de honden hier zo genietend aan het eten zijn kan ik er ook naar blijven kijken.

Moet je morgen een pens mee hebben :mrgreen:
Ja, leuk gezicht is dat he. Mijn zus was op dat moment hier ook, en we stonden echt met z'n tweeën met een big smile te kijken naar hoe hij zat te smikkelen.

Ja hoor, dat wil ik wel meenemen.
Groetjes Marlous
bianca83
Zeer actief

Ik zal er een meenemen voor je :ok:
Afbeelding
Melanie 74

Ongelezen bericht door Melanie 74 »

Haha Pens en dat stinkt maar die honden van mij gaan ook helemaal uit hun dak!!

Vanavond hadden ze een mengelmoes uit kopvlees, pens en wat kippevleugeltjes met bonen en wortelen............... smullen dat ze deden.
greatdane
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Dog-Wolfspitz
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door greatdane »

Mijn dog heeft altijd(vanaf fokker)carnibest gehad en ik geef hem ook veel vers.
Hij geniet er nog steeds van :ok:
Afbeelding
Bruno 07-05-2012-*16-10-2012
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

ik wou dat ik ook een hond had die van eten genoot :jank: :jank:
Marlous
Zeer actief

greatdane schreef:Mijn dog heeft altijd(vanaf fokker)carnibest gehad en ik geef hem ook veel vers.
Hij geniet er nog steeds van :ok:
Ik kreeg Royal Canin mee, en dat ben ik ook blijven geven. Maar ik begon is te lezen over vers vlees, en dat sprak mij toch meer aan. En Elvis ook :mrgreen:
Groetjes Marlous
Marlous
Zeer actief

maart schreef:ik wou dat ik ook een hond had die van eten genoot :jank: :jank:
Kan jouw hond niet genieten van eten dan? Wat voer jij je hond?
Groetjes Marlous
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Ik pleur een haas in de tuin en hij zoekt het maar uit, maar vers blijft een genot voor ze :ok:
Marlous
Zeer actief

Ja, dat heb ik ook wel gemerkt ja. Elvis vind het echt super lekker, hij kan zelfs een koprol als ik het voer op het aanrecht sta klaar te maken :mrgreen:
Groetjes Marlous
Rob*
Zeer actief

Marlous schreef:Ja, dat heb ik ook wel gemerkt ja. Elvis vind het echt super lekker, hij kan zelfs een koprol als ik het voer op het aanrecht sta klaar te maken :mrgreen:

Ja gek zijn ze op vers, met brok eet ie ook graag maar alks ik ze bibi gaf of een hele haas dan werd ie gek en met 3 boxertjes toen was het net een natuurfilm, Blisj edie alles opeiste....Feniks die onderdanige kwam bietsen en angel die op feniks wachtte tot ze wat kreeg....maar ook als ze in de bakkie aten, dan was het met alle gulzigheid, het was hap en slik. :wink:
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Elvis was lekker aan het smikkelen :cheer:

Hij was al bijna aan mijn arm begonnen toen we het klaar stonden te maken :N: :mrgreen: :mrgreen:
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

Reini schreef:Elvis was lekker aan het smikkelen :cheer:

Hij was al bijna aan mijn arm begonnen toen we het klaar stonden te maken :N: :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: dat heb ik dus eens met angeltje gehad, me hand zat nog wat vlees aan en aangezien Angeltje toen nog puppy was sprong had ze blijkbaar geen besef dat me vinger geen stukkie vlees was :mrgreen:
maart
Zeer actief

Marlous schreef:
maart schreef:ik wou dat ik ook een hond had die van eten genoot :jank: :jank:
Kan jouw hond niet genieten van eten dan? Wat voer jij je hond?
mijn hond is geen eter. brok met vlees en sinds kort 's morgens enkel vlees (duck) want anders eet ze echt bijna niets. en een bot of zo moet ik ook niet geven want daar is ze bang van :roll: :roll:
het is geen makkelijke, heb al vanalles geprobeerd.
Maar Bianca heeft al met een oplossing gekomen :mrgreen: maar dat zal pas binnen een jaartje gebeuren :jank:
Marlous
Zeer actief

maart schreef: mijn hond is geen eter. brok met vlees en sinds kort 's morgens enkel vlees (duck) want anders eet ze echt bijna niets. en een bot of zo moet ik ook niet geven want daar is ze bang van :roll: :roll:
het is geen makkelijke, heb al vanalles geprobeerd.
Maar Bianca heeft al met een oplossing gekomen :mrgreen: maar dat zal pas binnen een jaartje gebeuren :jank:

Nou, dan maar hopen dat ze dat dan wel lekker vind.
Groetjes Marlous
Sennaruby
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sennaruby »

Ben wel erg benieuwd wat Bianca's oplossing is!!

Groetjes,

Fieke
Afbeelding
maart
Zeer actief

een tweede hond erbij :F:
maar zal best eerst Quasar eens lenen, hé Bianca... de hepi vakantie is niet zoooooooooo heel lang meer :smile:
Sennaruby
Zeer actief
Contacteer:

Waarom geef je niet alleen nog maar vers eten?
Afbeelding
maart
Zeer actief

enkel duck of zo?
beenderen met vlees aan zijn echt geen oplossing, want ze is er bang van :roll: klinkt ongelooflijk, maar het is dus echt zo :19:
het enige van vlees dat ze ooit eens gegeten heeft, is een biefstuk dat ze van het aanrecht gepakt had :N: maar kan moeilijk elke dag een biefstuk voor haar kopen :wink:
het is echt een ingewikkelde hond, daarom dat een hond misschien echt wel de oplossing is, als ze zal zien dat die andere hond wel eet, maar dat moet nog ff wachten :wink:
zelfs haar duck laat ze soms staan :19: heb al vanalles geprobeerd, maar heb tot nu toe nietsd gevonden.
soms gaat het goed en eet ze veel, maar plots moet ze dan dit eten niet meer hebben.
vb. ze kreeg eerst Duck Lams&Rijst en nu moet ze dit niet meer hebben, dus zit ze voorlopig op Excellent, maar haar kennende zal ze dit ook plots niet meer moeten hebben.
haar korrel was eerst ProPlan, nu is het Eukanuba.
heb al botten (met veel vlees aan), gewoon vlees, zelfs een een schapenkop (ook gezien van Bianca :mrgreen: ), maar daar is ze dus bang van
Sennaruby
Zeer actief
Contacteer:

Is ook eng, die botten :wink:

Ik zou inderdaad gewoon alleen nog maar vers geven, zoals duck, energique, rodi, smuldier, carnibest oid. En af en toe wat afwisselen kan natuurlijk altijd! Lekker en ook nog veel gezonder dan brokken :ok:

Groetjes,

Fieke
Afbeelding
maart
Zeer actief

:jank: maar hier in België vind ik niets van dat alles, enkel Duck :19:
Sennaruby
Zeer actief
Contacteer:

Geef je toch Duck en dan wissel je wat af met pens af en toe, daar zitten geen enge botten i :N:
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

maart schreef:enkel duck of zo?
beenderen met vlees aan zijn echt geen oplossing, want ze is er bang van :roll: klinkt ongelooflijk, maar het is dus echt zo :19:
het enige van vlees dat ze ooit eens gegeten heeft, is een biefstuk dat ze van het aanrecht gepakt had :N: maar kan moeilijk elke dag een biefstuk voor haar kopen :wink:
het is echt een ingewikkelde hond, daarom dat een hond misschien echt wel de oplossing is, als ze zal zien dat die andere hond wel eet, maar dat moet nog ff wachten :wink:
zelfs haar duck laat ze soms staan :19: heb al vanalles geprobeerd, maar heb tot nu toe nietsd gevonden.
soms gaat het goed en eet ze veel, maar plots moet ze dan dit eten niet meer hebben.
vb. ze kreeg eerst Duck Lams&Rijst en nu moet ze dit niet meer hebben, dus zit ze voorlopig op Excellent, maar haar kennende zal ze dit ook plots niet meer moeten hebben.
haar korrel was eerst ProPlan, nu is het Eukanuba.
heb al botten (met veel vlees aan), gewoon vlees, zelfs een een schapenkop (ook gezien van Bianca :mrgreen: ), maar daar is ze dus bang van
Déese is gewoon geschrokken van die kop :smile: Ze was vast bang dat hij nog leefde en ineens ging bijten.

Kom binnenkort wel een keer met Quasar langs en dan geef ik haar wel iets lekkers misschien eet ze het dan wel als ze ziet dan Quasar het ook eet.
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

maart schreef::jank: maar hier in België vind ik niets van dat alles, enkel Duck :19:
Volgens mij hebben ze verder ook niets in Belgie. Toen wij daar in november weer op vakantie waren heeft Quasar dat ook gegeten afgewisseld met vlees uit de supermarkt maar bv. Rodi of Smuldier ofzo hebben ze daar idd niet.
Afbeelding
maart
Zeer actief

bianca83 schreef:
maart schreef::jank: maar hier in België vind ik niets van dat alles, enkel Duck :19:
Volgens mij hebben ze verder ook niets in Belgie. Toen wij daar in november weer op vakantie waren heeft Quasar dat ook gegeten afgewisseld met vlees uit de supermarkt maar bv. Rodi of Smuldier ofzo hebben ze daar idd niet.
stom hé, dus als je eens langskomt pak dan maar een hele voorraad mee hoor :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”