Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Brammetje

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Brammetje

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Het is jullie misschien al opgevallen dat ik niet zoveel meer vraag over het gedrag van Bram :mrgreen: :wink:

Dat komt omdat het gewoon heel goed gaat. Hij is nu bijna een jaar en we zijn in rustiger vaarwater gekomen. Het is niet meer zoals eerst dat er alleen ruimte is voor Bram, in huis doet hij vaak een dutje of hij ligt wat te kluiven. We spelen nog veel, maar dat is natuurlijk hartstikke leuk.

Buiten is hij erg actief, maar veel meer op mij gericht dan eerst. Het is geen hondje die netjes naast je loopt, er is veel te veel te ontdekken. Maar hij is ook geen 100 meter voor me zoals hij eerder deed.

Van honden is hij nog steeds helemaal gek en dat is soms lastig. Het gaat wel veel beter, maar als het een hele leuke speelhond is, loopt hij nog weleens mee met die hond.

De opvang is zijn tweede huis. Hij heeft z'n vaste speelmaatjes daar waar hij de grootste lol mee maakt. Ook met Marcel gaat het goed. Hij is woensdag met Bram thuis. Omdat Bram niet meer fulltime aandacht nodig heeft, kan Marcel z'n eigen dingen doen.

Op training doet Bram het goed. Hij kan alles veel sneller dan ik :wink: We gaan nog even door met gehoorzaamheid en over een aantal maanden gaan we agility en misschien flyball erbij doen.

Eigenlijk gaat het dus gewoon heel goed met ons. Bram is mijn beste vriendje en ik kan me niet meer voorstellen dat hij er niet zou zijn!
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
toxic
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door toxic »

keileuk dat het zo goed gaat met jullie he :ok:
ik ga ook binnenkort beginnen trainen op gehoorzaamheid, ik begin in maart maar ik hoop dat hij het gaat kunnen want hij kan niet met honden om, daar heb ik wel schrik voor :N:

zou zo zeggen nog veel plezier met je schatje :mrgreen:
kian en zohra, mijn schatjes!!
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Nu is het echte genieten begonnen :ok:

Fijn is dat he, als je je hond echt door en door begint te kennen en jullie allebei weten wat jullie aan elkaar hebben :wink:
Afbeelding
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Leuk geschreven Linda :ok:

Ik ken Bram nu ook al een hele poos en hij is inderdaad veel meer op jou gericht dan een paar maanden geleden. Het is een heerlijke spring in 't veld en het vaste welkomstcomité :cheer:

Fijn dat het zo goed blijft gaan en hartstikke knap wat je allemaal al hebt bereikt met hem op het gebied van gehoorzaamheid :ok: :ok:

Wat vliegt de tijd hè :wink:
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

nou dat klinkt allemaal erg mooi toch?
Bijna de perfecte hond!
Baily

Ongelezen bericht door Baily »

Leuk is dat, als alles in rustiger vaarwater komt als ze volwassen worden he? :wink:

Je kunt het je niet voorstellen als ze pup zijn, dat het ooit nog weer goed komt........... :smile: :wink: Maar dat is gelukkig wel zo.
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

Klinkt heel relaxed! :ok:

Enne, als het echt 'saai' wordt (natuurlijk niet, maar stel :wink:) kun je altijd nog overwegen er een tweede bij te nemen. Leuk helemaal opnieuw beginnen...

*uit ervaring spreekt* :mrgreen:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Baily schreef: Je kunt het je niet voorstellen als ze pup zijn, dat het ooit nog weer goed komt........... :smile: :wink: Maar dat is gelukkig wel zo.
Dat dacht ik dus idd, dat het nooooit goed zou komen :wink: :mrgreen:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Zoek stok!
Zeer actief

Rami schreef: Enne, als het echt 'saai' wordt (natuurlijk niet, maar stel :wink:) kun je altijd nog overwegen er een tweede bij te nemen. Leuk helemaal opnieuw beginnen...
Haha, nou ik ben al blij dat ik Bram nu wat meer onder controle heb!
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Wat fijn dat alles zo goed gaat! Hier is het een beetje een drama, een vreselijke puber in huis :boos: :mrgreen:
Zoek stok!
Zeer actief

jidde schreef:Wat fijn dat alles zo goed gaat! Hier is het een beetje een drama, een vreselijke puber in huis :boos: :mrgreen:
O maar Bram is ook aan het puberen hoor. Gisteren riep ik hem even bij me en meneer keek even om en hobbelde zo de andere kant op. En zo kan ik nog wel even doorgaan :mrgreen: Maar dat is echt niks vergeleken met ADHD puppy Bram!
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

:jank: :jank: Nou heb je ons van het forum zeker niet meer nodig
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Goed zo :ok:
Maar volgens mij ligt dat ook aan het baasje :ok: :wink:
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Het mag gezegt worden Linda; je hebt het erg goed gedaan met Bram! Ik wou dat alle 'eerste hond' bezitters het zo deden als dat jij gedaan hebt! :ok:
Zoek stok!
Zeer actief

Inge O schreef:
Tamara en Bowie schreef::jank: :jank: Nou heb je ons van het forum zeker niet meer nodig
nee, ze gaat vast scheiden van ons :pffff: :mrgreen: .
:neenee: Nu ben ik verslaafd he :mrgreen:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Zoek stok!
Zeer actief

miekmiek schreef:Het mag gezegt worden Linda; je hebt het erg goed gedaan met Bram! Ik wou dat alle 'eerste hond' bezitters het zo deden als dat jij gedaan hebt! :ok:
Ze mogen alleen wel wat meer vertrouwen hebben dan ik. Ik dacht dat het nooit goed zou komen :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Zoek stok! schreef: Ze mogen alleen wel wat meer vertrouwen hebben dan ik. Ik dacht dat het nooit goed zou komen :wink:
Dat siert je juist. :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”