Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandeling Soesterduinen zie 1e bericht pagina 1
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
Ik heb het er net met vriend over...
We gaan daarna waarschijnlijk door naar vrienden van ons in Nieuwegein...daar zouden we binnenkort toch heen..dus dat is mooit te combineren...
Dus reken ons er maar bij
Dus vriend Robin komt ook mee...ik heb hem al even verteld wie er komen
Hij vindt eingenlijk alleen Rimpel niet eng en leuk...dus zo'n middag wandelen is ook voor hem 'therapie'
Je zult hem niet enthousiast op Vegas en Quasar af zien stormen dat kan ik wel vertellen
Op de cursus was hij als de dood voor een Bordeaux dog daar...en het was zo''n lieverd die Diesel
Maar komen jullie mannen ook mee? Of is hij de enigste? Maakt hem niets uit hoor...
We gaan daarna waarschijnlijk door naar vrienden van ons in Nieuwegein...daar zouden we binnenkort toch heen..dus dat is mooit te combineren...
Dus reken ons er maar bij

Dus vriend Robin komt ook mee...ik heb hem al even verteld wie er komen

Hij vindt eingenlijk alleen Rimpel niet eng en leuk...dus zo'n middag wandelen is ook voor hem 'therapie'
Je zult hem niet enthousiast op Vegas en Quasar af zien stormen dat kan ik wel vertellen
Op de cursus was hij als de dood voor een Bordeaux dog daar...en het was zo''n lieverd die Diesel
Maar komen jullie mannen ook mee? Of is hij de enigste? Maakt hem niets uit hoor...
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Ik kom altijd alleen naar wandelingen, maar misschien neemt een van de andere dames haar vriend wel mee.mercedes2803 schreef:
Ik zou het gewoon proberen. Zie je dat er spanningen zijn tussen de honden, dan kun je altijd nog de andere kant op lopen. Dat houd ik ook altijd in m'n hoofd als ik naar een wandeling ga, maar ik heb het nog nooit hoeven doen.

Linda, Izzie en Bram
-
- Zeer actief
- mercedes2803
- Zeer actief
Idd, dat is ook zo...als er spanningen zijn dan heb ik dat snel genoeg in de gaten en zal ik niet koste wat kost doorzetten...Zoek stok! schreef:Ik kom altijd alleen naar wandelingen, maar misschien neemt een van de andere dames haar vriend wel mee.mercedes2803 schreef:
Ik zou het gewoon proberen. Zie je dat er spanningen zijn tussen de honden, dan kun je altijd nog de andere kant op lopen. Dat houd ik ook altijd in m'n hoofd als ik naar een wandeling ga, maar ik heb het nog nooit hoeven doen.
Maar ik kan me niet voorstellen dat er niet 1 hond zal zijn waar het wel mee klikt...Rimpel is toch best wel een leukerd

- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
Ja, en vanmiddag alweer: een reu dit keer. Ze hebben alleen gesnuffeld, want de reu moest doorlopen van z'n baasjes.mercedes2803 schreef: Maar ik kan me niet voorstellen dat er niet 1 hond zal zijn waar het wel mee klikt...Rimpel is toch best wel een leukerdEn Bram heeft al een keer kennis gemaakt met een pei he!?

Linda, Izzie en Bram
- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Eindelijk kan ik die dame en heer van jou eens bewonderenmiekmiek schreef:leuk!!!Lysette schreef:Ik kom de 25ste (en Claudia ook als het goed is, anders kom ik niet van het station waar ik moet zijn). Alleen de poedels gaan mee
Heb er zin in
![]()
![]()

Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
- mercedes2803
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Oeps, ik heb mijn schoonmoeder nog niet gesproken :N:
Maar ik geef het op tijd door of ik as zaterdag kom of de zaterdag erop, oke?
En met Rimpel lijken mijn honden ook geen probleem (reu Rimpel / teef Kaya) en anders neem ik alleen Moritz mee, dat is sowieso geen enkel probleem (alleen met twee honden zie ik toch nooit zo zitten).
En met Rimpel lijken mijn honden ook geen probleem (reu Rimpel / teef Kaya) en anders neem ik alleen Moritz mee, dat is sowieso geen enkel probleem (alleen met twee honden zie ik toch nooit zo zitten).
- mercedes2803
- Zeer actief
Moritz kan met alles en iedereen?Stang schreef:Oeps, ik heb mijn schoonmoeder nog niet gesproken :N:

Ik krijg het vermoeden dat Rimpel beter met teven kan....vraag me niet waarom maar de honden hier in de buurt waar hij mee kan en de witte herder plus Drentje op de cursus zijn ook teven..
Onderdanig moet ik erbij zeggen want Rimpel wordt naarmate de andere hond minder gevaarlijk is in zijn ogen wel wat brutaal merk ik..
In het begin zit ie nog te knijpen met zijn ogen, en terug te deinsen maar als meneer in de gaten krijgt dat de hond niet bovenop hem klapt en zijn kop aan gort trekt wil hij denderen en gek doen

-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, Moritz kan echt met iedere hond samen; ik heb in de ruim 3 jaar tijd nog nooit meegemaakt dat Moritz niet samen kan met een hond.mercedes2803 schreef:Moritz kan met alles en iedereen?Stang schreef:Oeps, ik heb mijn schoonmoeder nog niet gesproken :N:
En met Rimpel lijken mijn honden ook geen probleem (reu Rimpel / teef Kaya) en anders neem ik alleen Moritz mee, dat is sowieso geen enkel probleem (alleen met twee honden zie ik toch nooit zo zitten).![]()
Ik krijg het vermoeden dat Rimpel beter met teven kan....vraag me niet waarom maar de honden hier in de buurt waar hij mee kan en de witte herder plus Drentje op de cursus zijn ook teven..
Onderdanig moet ik erbij zeggen want Rimpel wordt naarmate de andere hond minder gevaarlijk is in zijn ogen wel wat brutaal merk ik..
In het begin zit ie nog te knijpen met zijn ogen, en terug te deinsen maar als meneer in de gaten krijgt dat de hond niet bovenop hem klapt en zijn kop aan gort trekt wil hij denderen en gek doen
Als een andere hond tegen hem snauwt, dan draait hij zich gewoon om en loopt weg

Kaya is een bitchie: bemoeit zich in principe niet met andere honden (heel ongezellig, hahahaha), maar als een andere hond zich met haar bemoeit, bv uitgebreid kontsnuffelen of om haar heen blijven springen, dan kan ze even flink snauwen (niet bijten). Dan is het dus afhankelijk van hoe de andere hond de afsnauwing pikt wat er verder gebeurd.
Het maakt mij niet uit hoor, als jij denkt dat Kaya niet zo'n succes is met Rimpel samen, dan neem ik alleen Moritz mee.
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Heb ik al gedaanmiekmiek schreef:Caro! Ga je schoonmoeder bellen! Nou wil ik wel eens weten of ik kaya en moritz in real life ga ontmoeten of niet.Stang schreef:Oeps, ik heb mijn schoonmoeder nog niet gesproken :N:
![]()

En viert het gewoon op haar verjaardag zelf, dus ik kan beide weekenden (kom er maar één hoor

Het kan mij dus niet zoveel schelen welk weekend; ik denk gewoon maar as weekend? Of kom jij dan niet?
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Owww ik zie dat er de 25ste meer komenStang schreef:Heb ik al gedaanmiekmiek schreef:Caro! Ga je schoonmoeder bellen! Nou wil ik wel eens weten of ik kaya en moritz in real life ga ontmoeten of niet.Stang schreef:Oeps, ik heb mijn schoonmoeder nog niet gesproken :N:
![]()
Ze was vanmorgen vroeg al op de koffie :N:
En viert het gewoon op haar verjaardag zelf, dus ik kan beide weekenden (kom er maar één hoor).
Het kan mij dus niet zoveel schelen welk weekend; ik denk gewoon maar as weekend? Of kom jij dan niet?

Hahahaha, o wat erg

-
- Zeer actief