Dus ... Duitse pinscher, dwergpinscher, Doberman pinscher ... en niet te vergeten de Schnautzers ... is tenslotte allemaal een grote familie!Dio schreef:Volgens mij was het n Pinscherforummitmig schreef:Leuk idee een dwergpinscherforum, maarreezijn er in Nederland veel mensen met een dwergpinscher? Hier zijn ze best wel populair, maar ik weet niet hoe dat in Nederland is? Ben benieuwd naar jullie vorderingen!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
dwergpinscher
Moderator: moderatorteam
- mitmig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Drie dwergpinschers en twee Thaise 'soidogs'
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Groetjes, Monique

- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
- Aantal honden: 2
Code: Selecteer alles
Dus ... Duitse pinscher, dwergpinscher, Doberman pinscher ... en niet te vergeten de Schnautzers ... is tenslotte allemaal een grote familie!- mitmig
- Zeer actief
- Contacteer:
- Mirri
- Zeer actief
- mitmig
- Zeer actief
- Contacteer:
- Mirri
- Zeer actief
-
Wilma Dekker
- geregistreerd lid
hallo
het is al weer een tijdje geleden dat ik op het forum ben geweest maar we hebben een tijdje zonder computer gezeten, sinds vrijdag hebben we hier weer een computer staan
met onze dwergpinschers Jip en Charly gaat het heel goed, Charly is nog wel erg dominant maar gaat wel steeds beter luisteren.
leuk om al jullie verhaaltjes weer te kunnen lezen en er zijn zelfs plannen voor een pinscherforum las ik
knuffel voor de pinschertjes
wilma
het is al weer een tijdje geleden dat ik op het forum ben geweest maar we hebben een tijdje zonder computer gezeten, sinds vrijdag hebben we hier weer een computer staan
met onze dwergpinschers Jip en Charly gaat het heel goed, Charly is nog wel erg dominant maar gaat wel steeds beter luisteren.
leuk om al jullie verhaaltjes weer te kunnen lezen en er zijn zelfs plannen voor een pinscherforum las ik
wilma
- Anneke
- Actief
inderdaad alles met een pinscher is wel leuk. Hebben de snauzers niet al een forum? Ze mogen er best bij hoor daar niet van. Mirri ik heb je weer een mailtje terug gestuurd.
En mitmig je hoeft ook niet de hele tijd achter de computer te zitten hoor als je moderator bent. Pas als het heel erg druk word, dan wel. En in het begin misschien maar als het loopt kunnen we afspreken dat er een van ons een bepaalde tijd achter de computer gaat zitten. dat we niet alle drie tegelijk aanwezig zijn zeg maar.
lijkt me wel.
Groetjes
Anneke
En mitmig je hoeft ook niet de hele tijd achter de computer te zitten hoor als je moderator bent. Pas als het heel erg druk word, dan wel. En in het begin misschien maar als het loopt kunnen we afspreken dat er een van ons een bepaalde tijd achter de computer gaat zitten. dat we niet alle drie tegelijk aanwezig zijn zeg maar.
lijkt me wel.
Groetjes
Anneke
Mika is een skatje

- mitmig
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Wilma! Blij dat je weer een computer hebt, had je al gemist!Wilma Dekker schreef:hallo
het is al weer een tijdje geleden dat ik op het forum ben geweest maar we hebben een tijdje zonder computer gezeten, sinds vrijdag hebben we hier weer een computer staan![]()
leuk om al jullie verhaaltjes weer te kunnen lezen en er zijn zelfs plannen voor een pinscherforum las ik![]()
wilma
Groetjes, Monique

- mitmig
- Zeer actief
- Contacteer:
Is inderdaad een goed idee, zeker gezien het tijdverschil! Kan ik gaan computeren als jullie nog op een oor liggen of net wakker zijn!Anneke schreef:En in het begin misschien maar als het loopt kunnen we afspreken dat er een van ons een bepaalde tijd achter de computer gaat zitten. dat we niet alle drie tegelijk aanwezig zijn zeg maar.
Groetjes, Monique

- Mirri
- Zeer actief
Hoe is het met al onze Pinchertjes.
Met Max alles goed, hij heeft alleen de afgelopen dagen als we buiten zijn een beetje koud maar alleen als we stil staan.
Dus je begrijpt dat we volop in beweging moet blijven om ons warm te houden.
Hij is nu ligt nu voor pampus op de bank, ik zal zo een foto plaatsen in het foto hoekje.
Hoi Wilma, ja idd we zijn druk bezig om een forum op te zetten. Alleen kost het erg veel tijd en ik doe het ook alleen maar in de weekend.
Anneke wil zelfs moderator worden, Monique ook wel maar die heeft van de zomer weinig tijd.
Ik hoop dat het een suc6 word, ik hou jullie op de hoogte.
Liefs en een knuffel voor alle honden
Met Max alles goed, hij heeft alleen de afgelopen dagen als we buiten zijn een beetje koud maar alleen als we stil staan.
Dus je begrijpt dat we volop in beweging moet blijven om ons warm te houden.
Hij is nu ligt nu voor pampus op de bank, ik zal zo een foto plaatsen in het foto hoekje.
Hoi Wilma, ja idd we zijn druk bezig om een forum op te zetten. Alleen kost het erg veel tijd en ik doe het ook alleen maar in de weekend.
Anneke wil zelfs moderator worden, Monique ook wel maar die heeft van de zomer weinig tijd.
Ik hoop dat het een suc6 word, ik hou jullie op de hoogte.
Liefs en een knuffel voor alle honden
-
Wilma Dekker
- geregistreerd lid
Leuk om te lezen dat je me gemist hebt Mitmig, ik heb op mijn werk deze topic wel een beetje bijgehouden en vond het wel leuk om te lezen dat Leklek haar pootje optilt bij het plassen want Charly doet nl hetzelfde
ik wist de eerst keer niet wat ik zag, maar bij haar is het toch ook wel dominant gedrag.
Mijn man heeft de foto's van de forumpinschertjes ook bekeken en was er weg van, kan je je voorstellen een man van 2.00 meter en 120 kilo die dol is op dwergpinschertjes
Als mijn dochter langskomt zal ik eens vragen of ze een foto van hem en Charly wilt plaatsen, ik krijg het nog steeds niet voor elkaar
Zodra het pinscherforum van start gaat wil ik zeker lid worden, dus ik hoor het dan nog wel, veel sterkte met het opstarten hiervan.
groetjes Wilma
Mijn man heeft de foto's van de forumpinschertjes ook bekeken en was er weg van, kan je je voorstellen een man van 2.00 meter en 120 kilo die dol is op dwergpinschertjes
Als mijn dochter langskomt zal ik eens vragen of ze een foto van hem en Charly wilt plaatsen, ik krijg het nog steeds niet voor elkaar
Zodra het pinscherforum van start gaat wil ik zeker lid worden, dus ik hoor het dan nog wel, veel sterkte met het opstarten hiervan.
groetjes Wilma
- Anneke
- Actief
hallo iedereen,
het spijt me dat ik de laatste week zo weinig van me heb laten horen. Ik had het erg druk met mijn nieuwe werk (naast m'n studie), en nog een paar dingen die daar niet mee te maken hebben. Ben naar het ziekenhuis geweest enzo. Wat het precies is vertel ik een aantal van jullie nog wel.
Ik heb ook mijn broertje nog gevraagd of hij een soort van forum wilde ontwerpen (hij doet zo'n soort opleiding). dan hebben we verschillende en dan kunnen we die naast elkaar leggen en zeggen wat we van allebei willen hebben en deze dan met elkaar verwerken. Toch? Wat we nu al hebben vind ik geweldig. Ik zal ook nog even kijken naar dingen die we daar kwijt kunnen.
Liefs
Anneke
het spijt me dat ik de laatste week zo weinig van me heb laten horen. Ik had het erg druk met mijn nieuwe werk (naast m'n studie), en nog een paar dingen die daar niet mee te maken hebben. Ben naar het ziekenhuis geweest enzo. Wat het precies is vertel ik een aantal van jullie nog wel.
Ik heb ook mijn broertje nog gevraagd of hij een soort van forum wilde ontwerpen (hij doet zo'n soort opleiding). dan hebben we verschillende en dan kunnen we die naast elkaar leggen en zeggen wat we van allebei willen hebben en deze dan met elkaar verwerken. Toch? Wat we nu al hebben vind ik geweldig. Ik zal ook nog even kijken naar dingen die we daar kwijt kunnen.
Liefs
Anneke
Mika is een skatje

- Mirri
- Zeer actief
- mitmig
- Zeer actief
- Contacteer:
Hallo pinscherliefhebbers! Hoe is het gesteld met de pinschertjes?! LekLek is nog steeds loops en ik ga voorlopige ook niet meer wandelen op het strand met haar!
Word van alle kanten belaagd door geile reuen dus de helft van de tijd moet ik haar dragen omdat ze er tussenuit gaat. Ze luistert dus heel slecht op het moment, want ze heeft maar een ding in gedachten .....! Aanlijnen heeft ook geen zin, want dan wordt ze begraven onder de reuen. :N: Nog een weekje en dan zit het er gelukkig weer op!
Anneke, hoe vaak is Mika al loops geweest? Hier gaat 't steeds sneller: de eerste keer na 7 maanden, toen 6 maanden ertussen en nu zit ze al op vijf maanden!
Groetjes, Monique

- Anneke
- Actief
hallo iedereen.
nou monique mika is alleen nog maar loops geweest toen ze 8 maanden oud was. en de 2e keer zit er wel aan te komen denk ik, want ze is weer heel aanhankelijk enzo. en ik zie ook hele kleine vlekjes op mijn broek waar ze gezeten heeft (nu 2 dagen bijna). Als ze echt loops is dan horen jullie het. haha. Ze zit nu ook bij me op schoot, en dan de hele tijd haar kop onder mijn arm duwen he. dan houd ik mijn arm stil en dan blijft ze met haar kop onder mijn arm zitten.
hebben jullie honden het volgende ook. als wij mika een doos met koekjes voor houden dan zoekt ze er echt eentje uit en daar gaat ze dan eerst even mee spelen en daarna eet ze hem op. Maar ze zoekt er dus echt een uit. Grappig gezicht gewoon, haha
Knuffel van mika aan haar vriendjes en vriendinnetjes.
Groetjes
Anneke
nou monique mika is alleen nog maar loops geweest toen ze 8 maanden oud was. en de 2e keer zit er wel aan te komen denk ik, want ze is weer heel aanhankelijk enzo. en ik zie ook hele kleine vlekjes op mijn broek waar ze gezeten heeft (nu 2 dagen bijna). Als ze echt loops is dan horen jullie het. haha. Ze zit nu ook bij me op schoot, en dan de hele tijd haar kop onder mijn arm duwen he. dan houd ik mijn arm stil en dan blijft ze met haar kop onder mijn arm zitten.
hebben jullie honden het volgende ook. als wij mika een doos met koekjes voor houden dan zoekt ze er echt eentje uit en daar gaat ze dan eerst even mee spelen en daarna eet ze hem op. Maar ze zoekt er dus echt een uit. Grappig gezicht gewoon, haha
Knuffel van mika aan haar vriendjes en vriendinnetjes.
Groetjes
Anneke
Mika is een skatje

- mitmig
- Zeer actief
- Contacteer:
Lek wil dus ook altijd op schoot als ik achter de computer zit en owee als ik niet snel genoeg reageer ... ze blijft dan tegen me op staan, krabben met haar pootjes en een beetje janken! Lek speelt niet met de snoepjes die ze krijgt .... die (vr)eet ze meteen op! Je kunt haar echt alles voor houden en ze zal het zonder eerst te ruiken meteen naar binnen slingeren! Jacky en Sjarlie zijn wat dat betreft veel kieskeuriger, die moeten eerst eens uitgebreid snuffelen en laten 't vervolgens liggen!
En dan komt die kleine 'kruimeldief' goed van pas!
Ik denk dat als ik Lek een doos koekjes voor houd, ze er zoveel mogelijk in haar bekje zal proppen!
Maar ja, ze heeft hier dan ook nog twee concurrenten rondlopen die 't haar wel willen afpakken!
Denk inderdaad dat Mika dus ook loops is/wordt .. ze heeft wel een lekkerder tempo dan Lek ... hoop dat het nu wat langer duurt dan 5 maanden tussen de twee loopsheden in.
Groetjes, Monique

- Anneke
- Actief
- Mirri
- Zeer actief
- mitmig
- Zeer actief
- Contacteer:
Anneke schreef:Jaja het is zo ver. Mika is behoorlijk loops. Vier ik net mijn verjaardag is ze loops. Onderbroekje aan, want ander krijgt iedereen vieze kleren (is ook niet de bedoeling)![]()
En er kan nog best veel uit zo´n klein hondje komen hoor.
Groetjes, Monique

- mitmig
- Zeer actief
- Contacteer:
- Anneke
- Actief
Dank jullie wel hoor. Officieel ben ik pas 14 februari jarig (dinsdag dus. en ja valentijnsdag, haha).
Gelukkig is leklek er bijna vanaf monique. Mika heeft inderdaad een lekker ritme om loops te worden. Heb jij geen last van he mirjam.
. Mika heeft over het algemeen ook geen onderbroekje aan, maar nu heb ik het echt voor de visite gedaan. Er ligt nu een fleece deken op de bank waar ze op gaat liggen, en ze houd het zelf goed schoon hoor. En dat onderbroekje vind ze eigenlijk maar niets. (is wel een grappig gezicht, dan loopt ze echt zo demostratief wijdbeens alsof ze haar luier vol heeft
) Maar ik kan me voorstellen dat het niet fijn zit voor een hond.
Groetjes,
Anneke
Gelukkig is leklek er bijna vanaf monique. Mika heeft inderdaad een lekker ritme om loops te worden. Heb jij geen last van he mirjam.
Groetjes,
Anneke
Mika is een skatje

- Anneke
- Actief
- mitmig
- Zeer actief
- Contacteer:
Jarig geweest .... 5 februari.... maar ik vier 't niet meer en niemand hier weet ervan, is wel fijn!Anneke schreef:Jij bent dus ook een waterman! Wat grappig. Wanneer ben je jarig dan?mitmig schreef:Sorry Anneke, vergeet ik je helemaal te feliciteren met je verjaardag!!Proficiat!!!
![]()
Dan ben je dus net als ik een waterman!
Groetjes, Monique

- Anneke
- Actief
Nog gefeliciteerd dan! Je houd er niet van om je verjaardag te vieren?mitmig schreef:Jarig geweest .... 5 februari.... maar ik vier 't niet meer en niemand hier weet ervan, is wel fijn!Anneke schreef:Jij bent dus ook een waterman! Wat grappig. Wanneer ben je jarig dan?mitmig schreef:Sorry Anneke, vergeet ik je helemaal te feliciteren met je verjaardag!!Proficiat!!!
![]()
Dan ben je dus net als ik een waterman!
Mika is een skatje

- mitmig
- Zeer actief
- Contacteer: