Ik voorzie eigenlijk ook geen problemen hoor...
Rimpel is van een snauw niet echt onder de indruk, maar hij begrijpt hem wel...en zal afstand nemen..HIj zal niet koste wat kost doordouwen of blijven springen of gek doen als een hond gromt of snauwt...
Zo'n gekke henkie is het nou ook weer niet
HIj heeft wel wat van Moritz denk ik...bij een snauw staat hij heel stoicijns te kijken van: "tsssss dan niet joh" en houdt zich in...hij probeert dan nog wel een keer te snuffelen misschien maar begrijpt heel goed wat een optrekkende lip is hoor...(Bassie de Stabij heeft hem ook een paar keer laten weten dat hij op moest houden..Bassie lag op de grond en liet zijn voortanden flink zien...
Rimpel ging nog een paar keer snuffelen en Bassie hield zijn lip omhoog...en Rimpel droop af

)
Maar de meeste honden die komen zijn jonge honden (Elvis, Bram, Vegas, Quasar) en zijn vaak nog wel tolerant...ik ga er gewoon voor dat het helemaal goedkomt!
Mijn vriend heeft de foto's van de honden zitten te bekijken en zit nog net niet peultjes te schijten
Ik heb hem gisteren zo hard uit zitten lachen!
Ik ken geen angst voor honden, maar Robin is nooit opgegroeid met honden en weet ook weinig van gedrag...hij heeft zich wel verdiept in Rimpel en was ook altijd heel enthousiast met de cursus en ging er ook voor de volle honderd procent voor...maar ja...Rimpel is dan ook zijn mannetje he....en de rest van de honden niet...Rimpel is zijn troetelbeer, zijn koetiewoetie en zijn mannetje...voor de rest vind hij het eng...
Hij kent bewegingen van een andere hond niet...is schrikkerig bij koppen die hem besnuffelen en als ze tegen hem opspringen is de bangigheid ook van zijn kop te schrapen
maar hij gaat mee hoor
Hij moet ook maar eens leren dat niet alle grote honden eng zijn
Drentsche patrijsen en stabijtjes en kooikers vind ie niet eng...westie's en malthezers ook niet...
Maar Vegas? Quasar? Elvis? En daarnaast bijvoorbeeld Newfoundlanders, Bordeauxdoggen, Bull Teriers, Herders, Boxers, etc. dat vind ie eng
Ik moet er telkens weer om lachen...
Dus ik waarschuw jullie maar vast....
Probeer je gezicht maar in de plooi te houden als hij bangig kijkt en probeer maar niet in lachen uit te barsten....
Is ook zo zielig voor hem als we hem allemaal uitlachen

Hij gaat al mee en zit zich al voor te bereiden
maar misschien vermand hij zichzelf wel heel erg en valt het hem reuze mee en vind hij het op de terugweg ineens allemaal super leuke honden!!!!
Vraag me niet naar de reden waarom iemand d9e zelf helemaal idolaat is van zijn Sharpei bangig is voor andere grote honden...