Ja hoor. Ik ben bij Moos zelfs van het in de lurven grijpen als het moet.Eline* schreef:Marloes, corriger je wel eens als ze poep hebben aan je en je wel een bekend commando vraagt? Ik krijg namelijk de indruk dat je daar ergens een zwakke plek hebt in je manier van omgaan met ze. Motiveren om te luisteren met af en toe lekkers is leuk en prima, maar als er niet geluistert wordt volgt wel een (verbale) sneer of iets.
Overigens; hierkomen beloon ik altijd!
Juist met hierkomen ben ik daar met Moos nogal fel in omdat ik er zelf zo vreselijk chagrijnig van wordt als hij op mijn roepen toch de andere kant op blijft lopen (9 van de 10 keer omdat daar iets te vreten ligt). Dan haal ik hem op en ben ik ook echt kwaad. Afhankelijk van de situatie wordt dat gecombineerd met even flink knijpen.
Maar als Moos de keuze maakt om dat vreten in de bosjes te negeren en toch naar mij toe te komen dan krijgt hij daar ook een heel koekje voor (normaal krijgen ze fliedertjes). En uiteraard een jubelende baas.
Ik ben erg lievig met de honden, en schijn ook vaak over te komen alsof ik nooit boos zou kunnen worden, maar ze werkt het toch niet helemaal
Ik ben op Moos toch ook regelmatig echt gewoon pissig en dan heeft hij dat ook best door. En als het nodig is krijgt Saar ook een sneer, maar die tart me niet zo vaak.