Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
estelle schreef:en ik heb vernomen dat de hond die de schapen dood heeft gebeten is ingeslapen.
Je meent het niet!!!
Ongelooflijk zeg en dat noemt zich zelf liefhebber, fokker, trainer of hoe ze zich dan ook profileert op d'r site. Ik heb er gewoon geen worden voor...
estelle schreef:
tsja ik denk te trots.
Stel je toch voor dat een ander die hond wel gewoon onder controle had kunnen houden....
Zou het echt zoiets kinderachtigs zijn?
nou anders zou ik echt niet weten waarom je die hond niet gewoon de kans geeft om bij een ander te kunnen wonen.
Dan probeer je toch alles tedoen wat er mogelijk is , en werkt dat ook allemaal niet dan kan je altijd nog beslissen om de spuit erin te zetten.
BeëlzeBubble schreef:Ik snapte ook gewoon echt niet waarom ze niet op je aanbod inging. Ze negeerde het ook gewoon.
Ik word heel verdrietig van dit verhaal in ieder geval.
mwah negeren...ik kreeg een snauwend mailtje dat ik me er niet mee moest bemoeien.
Het was vermoedelijk niet de bedoeling dat de hond ergens heen zou gaan waar het mogelijk wel zou lukken denk ik, beetje lukt het mij niet dan zal het niemand lukken, mijn idee is dat het voor haar allang duidelijk was wat ze met de hond zou gaan doen
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
En zó iemand vertelt dan aan anderen hoe ze een hond gehoorzaam moeten maken
Voor het geval er meegelezen wordt: ik vind dit een misselijke streek van je!
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Je kan best je trots hebben maar om daar nou het leven van je hond voor te beeindigen vind ik wel heel ver gaan en niet getuigen van ook maar enig respect voor je hond.
BeëlzeBubble schreef:Ik snapte ook gewoon echt niet waarom ze niet op je aanbod inging. Ze negeerde het ook gewoon.
Ik word heel verdrietig van dit verhaal in ieder geval.
mwah negeren...ik kreeg een snauwend mailtje dat ik me er niet mee moest bemoeien.
Het was vermoedelijk niet de bedoeling dat de hond ergens heen zou gaan waar het mogelijk wel zou lukken denk ik, beetje lukt het mij niet dan zal het niemand lukken, mijn idee is dat het voor haar allang duidelijk was wat ze met de hond zou gaan doen
Ja, dat idee heb ik ook. Dat bleek eigenlijk al uit haar allereerste bericht waarin ze het al over 'inslapen' had...
Alle goede adviezen en het geweldige aanbod van Estelle heeft ze vanaf meet af aan in de wind geslagen.
Als je zo zeker van je zaak bent en wilt dat niemand zich met je 'bemoeit' post dan gewoon niet.
Bah, ik zit me echt ontzettend boos te maken!
estelle schreef:Addy, serieus....ik heb echt geen boodschap aan wat jij allemaal vind en zou doen en waarom ik aan jouw reacties geen boodschap heb weet jij maar al te goed.
Even voor de duidelijkheid vopor de andere lezers; in elkaar trimmen is een groot woord maar marjanne heeft haar even heeeeeeel duidelijk gemaakt dat dit niet bedoeling is. We hebben niet op hera in lopen te trappen of te beuken o.i.d.
En ja, als dat 1x ervoor zorgt dat ze niet meer naar schapen omkijkt en ze dus gewoon weer los kan rennen op ons erf en weiland dan heb ik dat ervoor over.
Helemaal mee eens, een keer GOED en DUIDELIJK straffen, ook als dit lichamelijk is en als daar dan het probleem mee verholpen is.........
Ze moeten gewoon weten dat de straf zwaarder is dan het plezier van het jagen..............en de ene hond heeft dat sneller in de gaten dan een ander
He, he wat een topic.............
Annemarie klasse van je, hoor dat je zelf niet meer weet wat je met je hond aan moet is tot daar aan toe.............( en dat geeft dan notabene zelf les )...en dat je hem dan in laat slapen terwijl Estelle de hond van je wil overnemen is dan onbegrijpelijk............
Zoveel andere keuzes had je en dan kies je deze
Wat triest zeg. Estelle had 'm een plekkie kunnen geven. Op het oud duitse hondenforum is helemaal niet gepraat over evt. laten inslapen van de hond of naar een politieschool. Alleen maar dat ie een schaap had doodgebeten.
het blijft zonde, wij hadden hier graag met het hondje aan de slag gegaan maar goed, ik baal er ook van.
Zei het net nog tegen de buuf 'beestje had hier nu ook lekker mee kunnen rennen met de rest'....
estelle schreef:het blijft zonde, wij hadden hier graag met het hondje aan de slag gegaan maar goed, ik baal er ook van.
Zei het net nog tegen de buuf 'beestje had hier nu ook lekker mee kunnen rennen met de rest'....
estelle schreef:het blijft zonde, wij hadden hier graag met het hondje aan de slag gegaan maar goed, ik baal er ook van.
Nou ik vind het onbegrijpelijk, dat ze je aanbod niet heeft aangenomen, verschrikkelijk gewoon wat er gebeurd is, gatver!