Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
poema schreef:Even voor de mensen die van ver komen:er is daar op de hei zelf geen horecagelegenheid,maar niet ver er vandaan is een restaurant waar honden naar binnen mogen mits ze zich netjes gedragen.
EEEUUUHHHMMM 2 puberende pubers en zich netjes gedragen weet niet of dat in het woordenboek van de mijne voorkomt maar zal het met ze overleggen [/quote]
Ik denk niet dat jij met twee honden naar huis gaat.
Dat herdertje stapt vast en zeker in de verkeerde auto in.
Julliette schreef:Mensen, iedereen nog steeds van de partij de 25e (volgende week zaterdag dus alweer )? Ik ben er al klaar voor, hoor!
Ik kan de tijd niet zo snel vinden. Hoe laat gaan jullie?
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Julliette schreef:Ik weet niet zeker of er al een tijd was afgesproken, maar ik ben wel voor een uurtje of 12:00...en de rest..??
Vind 12 uur prima, en ja ik was nog steeds van plan om te komen. Ligt even een beetje aan Saar, of die nog dekrijp is of niet
Anders kom ik wel alleen met Mieppie, als Pieter tenminste dan mobiel genoeg is om lekker op sjouw te gaan met Saar
Ik heb tot 12 uur training, dus ik kan pas rond een uur of 2 daar zijn. Maar jullie hoeven de tijd voor mij niet aan te passen, er komt nog wel eens vaker een wandeling.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Oeps, ik zie net dat ik me nu voor twee wandelingen heb aangemeld, deze en Soesterduinen. Ik denk nog even over wat ik ga doen.
Het spijt me mensen, daar het animo voor de wandeling op het Rozendaalse veld is nogal afgenomen, ik heb besloten mee te gaan naar de Soesterduinen. Misschien hebben de anderen die wel naar Rozendaal wilden ook zin om mee te gaan?
Julliette schreef:Het spijt me mensen, daar het animo voor de wandeling op het Rozendaalse veld is nogal afgenomen, ik heb besloten mee te gaan naar de Soesterduinen. Misschien hebben de anderen die wel naar Rozendaal wilden ook zin om mee te gaan?
Jammer
Maar ik ga vooralsnog gewoon naar Rozendaal.
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Julliette schreef:Het spijt me mensen, daar het animo voor de wandeling op het Rozendaalse veld is nogal afgenomen, ik heb besloten mee te gaan naar de Soesterduinen. Misschien hebben de anderen die wel naar Rozendaal wilden ook zin om mee te gaan?
Nope. Da's me te ver voor een uurtje wandelen. Ik denk dat wij de zaterdag maar gaan reserveren voor een lange wandeling met ons eigen roedeltje
Jammer
Maar ik ga vooralsnog gewoon naar Rozendaal.
Ik ook,Soesterduinen is me te ver voor een uurtje wandelen met Senta alleen thuis omdat ze niet mee kan.
Had me opgegeven voor de wandeling op de Roozendaalse hei, maar denk dat ik daar van af zie. Wel erg ver weg toch, als er dichterbij te wandelen valt ....
julieollie schreef:
Ja, da's waar en wij gaan vast ook nog wel een keertje als Bussloo weer dicht is. Maar op de zondag ben ik zo eenzaam met mijn niet-dogjes.
julieollie schreef:Dat dacht ik altijd! Waarschijnlijk omdat het de doggenwandeling heet....
Dat heb ik iets te ernstig opgevat dan.
Ik dacht ook dat die wandeling van laatst een andere wandeling was...
Nou ja, dan komen we ook een keertje op zondag mee. Leuk!
groetjes, Julie
Hoi Julie,
Het is niet echt een 'doggenwandeling', maar we wandelen wel altijd met een groepje doggen. Maar als je het leuk vindt om mee te wandelen, ben je altijd welkom, hoor!