Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gezocht: Oppas/uitlaat Arnhem?

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Julliette
Actief

Gezocht: Oppas/uitlaat Arnhem?

Ongelezen bericht door Julliette »

Wegens omstandigheden ( :roll: ) ben ik op zoek naar een goede, betrouwbare oppas/uitlaat voor mijn Juna voor een aanatal keren in de week. Dit zal onregelmatig zijn, aangezien mijn werkrooster ook onregelmtatig is.

Ik hoop dat er hier mensen zijn uit mijn omgeving (Arnhem) die enigzins iets voor mij (en Juna natuurlijk) kunnen betekenen.
Silvia
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Silvia »

kunje geen oproepje in de arnhemse courant zetten? misschien komt er wel een leuk imand op af.
Groetjes Silvia en Diesel
Julliette
Actief

Ongelezen bericht door Julliette »

twinmamasilvia schreef:kunje geen oproepje in de arnhemse courant zetten? misschien komt er wel een leuk imand op af.
Ik heb inderdaad ook al advertenties geplaatst, tenminste die worden pas over een paar werken geplaatst in o.a de zaterdagkrant :wink:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

ik kan geen structurele oplossing voor je bieden, maar ik kan wel een keer in het weekend oppassen of in een vkantie ofzo als je moeilijk zit (ik woon in groesbeek)
Afbeelding
Silvia
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Silvia »

Julliette schreef:
twinmamasilvia schreef:kunje geen oproepje in de arnhemse courant zetten? misschien komt er wel een leuk imand op af.
Ik heb inderdaad ook al advertenties geplaatst, tenminste die worden pas over een paar werken geplaatst in o.a de zaterdagkrant :wink:
waar preces woon je al mijn familie woont daar als ze vlakbij wonen kan ik het hun vragen.
Groetjes Silvia en Diesel
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”