het gaat lekker hier, eerst de knie van mijn bull die niet goed is en daaraan geholpen moet worden en nu haar oogje.
ze kijkt mij vanochtend aan en ik schrok me rot, ze liet haar ooglid helemaal hangen, draaide haar oog helemaal weg, het roze van haar oog was helemaal dik gezwollen en kwam eruit, het leek net op een cherry eye, dus ik gelijk naar de DA toe, hij heeft haar goed nagekeken en denkt dat er een ontsteking in haar oog zit, dus van binnen uit, hij heeft ook gekeken of ze een krasje op haar oog had, maar dat had ze niet, haar oog was wel over het geheel beschadigd, en van binnen in het oog was het troebel en haar pupil bleef klein, was helemaal verkrampt en reageerde niet op licht..
ze heeft nu cafzalf en atropine druppels, omhaar pupil te laten verwijden want het doet erg zeer een pupil die helemaal verkrampt is.
over een paar dagen terug en dan gaat hij verder onderzoeken, ik vind het zo sneu voor haar, en ik hoop echt dat het meevalt.
wat denken jullie ervan, hebben jullie dit eens meegemaakt, mijn andere honden hebben ook wel eens een ontsteking gehad aan hun oog, maar niet zoals dit, zeker niet dat die pupil zo klein bleef en troebel van binnen..
duimen dat het meevalt en dat het snel over is.
groetjes,
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
nu weer last van oog
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
nu weer last van oog
Groetjes,

- Sennaruby
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- hond
- Actief
- Mijn ras(sen): poedel
- Aantal honden: 2
jee wat erg voor je onze oldie heeft dat niet wel ziekgeweest pretnison gehad voor hotspot plek toen een dik been dat weer open bij de da zat vol pus weer een kuur werd er gek van toen hoorde ik dat prins hele goede brokken had geperst en de resist was voor hun immuumsysteem er zitten kruiden in wij die brokken gehaald hij zit er nu 2 mnd op en heeft niets meer alle problemen zijn weg en hij poept nu ook goed
ben een hondengek