Marie-José schreef:

Ik loop hier ook al te klooien....routeplanner...even uitprinten...

zegt de printer...doe het zelf maar!
Ik kom maar gewoon via Apeldoorn , Amersfoort en na Amersfoort krijg ik vanzelf wel een bordje Soest,toch?
Als ik dan de beschrijving aan houd die onder de beschrijving van Reini stond (dat gekopieerde van een ander forum incluis postcode voor de Tom-toms onder ons, helaas dat ben ik dus niet

) komende vanaf A1 dan moet het goed komen toch?
Jij kan anders rijden
Vanaf de A1 kan je de afslag Baarn/Soest nemen.
Onderaan de afslag ga je richting Soest. Bij de rotonde weer richting Soest (rechtdoor). Je rijdt dan op de Amsterdamsestraatweg.
Stoplichten rechtdoor dan zie je vanzelf Paleis Soestdijk aan de rechterkant. Bij die stoplichten (dat zijn de eerstvolgende stoplichten) ga je naar rechts.
Alsmaar rechtdoor, eerste stoplichten links en dan zit je weer op de route. Ik zal het stukje even kopiëren waar je dan rijd
.....................................................................................................
Hier ben je dan
Je rijdt door het industriegebied heen.
> Eerstvolgende rotonde rechtdoor (aan de linkerkant zie je flats).
> Stoplichten rechtdoor. Dit is een 50 km. weg en er staat een flitser net na het stoplicht.
> Alsmaar rechtdoor totdat je een bordje ziet met 'Stayokay hotel'. Dit bordje volg je rechtsaf de straat 'Pimpelmoes' in. De weg maakt een scherpe bocht naar rechts en je blijft rechtdoor rijden.
> Aan de linkerkant zie je na zo'n 300 meter het bedrijf A.P. van Doorn (duidelijk herkenbaar). Na het passeren ga je op de eerstvolgende kruising linksaf (Den Blieklaan).
> Steek de spoorwegovergang aan de linkerkant over. Direct na de spoorwegovergang ga je rechtsaf de parkeerplaats op. Op de parkeerplaats hou je rechtdoor aan en dat is de verzamelplaats.