Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

3 keer gekoppelt??

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

toxic
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door toxic »

van mij mag iedereen doen wat hij wilt hoor maar ik vind dat ze toch een beetje rekening moeten houden met het fokken, je zegt zelf dat het een kruising is, waarom dan nog een keer kruisen :denken:
ik kan begrijpen dat het leuk is om een nestje te hebben met hetzelfde karakter dan je huidige hond maar waarom dat fokken altijd, laat dat aan de echte fokkers over en ga daar ook een hond met het 'zelfde' karakter halen :wink:

stel dat je 6 puppietjes krijgt: eentje houd je zelf, de andere ga je verkopen, weet je al aan wie?? wat voor mensen zijn het dat je puppie's gaan nemen?? je gaat ze toch niet weg doen aan mensen die je via via kent he?? :N: dan ben je niet goed bezig :neenee:

voila mijn mening staat er ook tussen
kian en zohra, mijn schatjes!!
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Is er al wat ? een echo? of eerste tekenen? :19:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Rataplan schreef:Is er al wat ? een echo? of eerste tekenen? :19:
Volgens mij is het nog te vroeg voor een echo.
Rataplan
Zeer actief

LongFields schreef:
Rataplan schreef:Is er al wat ? een echo? of eerste tekenen? :19:
Volgens mij is het nog te vroeg voor een echo.
Oeps ja ik zie het is nog maar een week oud dit topic :denken: leek al langer geleden, geduld hebben dan maar. :wink:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
bullegie
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door bullegie »

Volgens mij is het nog te vroeg voor een echo.[/quote]
Oeps ja ik zie het is nog maar een week oud dit topic :denken: leek al langer geleden, geduld hebben dan maar. :wink:[/quote]

hahahhahaa..ik ken dat...je wilt ze er wel uitkijken!!! puppy's zijn altijd lief... :lol1:
knuffels en een poot :)
Rataplan
Zeer actief

bullegie schreef:Volgens mij is het nog te vroeg voor een echo.
Oeps ja ik zie het is nog maar een week oud dit topic :denken: leek al langer geleden, geduld hebben dan maar. :wink:[/quote]

hahahhahaa..ik ken dat...je wilt ze er wel uitkijken!!! puppy's zijn altijd lief... :lol1:[/quote]
Nou ik niet hoor :denken: misschien heb ik er teveel gezien, de pleziernestjes die dan naar het asiel werden gebracht. Ik kon ze daar wel uitkijken :roll:
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Ja puppies zijn lief maar met deze toekomstige puppies kan ik alleen maar heel erg veel medelijden hebben :roll:
Afbeelding
linda82
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door linda82 »

Silky is ZWANGER!! Ik heb een echo laten maken en het was heeeeel leuk om die hartjes te zien kloppen! De werpkist is ook bijna af en ik heb een lamp gehuurd. Het zijn tussen de 3 en 6 pups! Ze is nu 35 weken.

Groetjes Linda
Silky is ZWANGER!
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

linda82 schreef:Silky is ZWANGER!! Ik heb een echo laten maken en het was heeeeel leuk om die hartjes te zien kloppen! De werpkist is ook bijna af en ik heb een lamp gehuurd. Het zijn tussen de 3 en 6 pups! Ze is nu 35 weken.
35 weken nog wel :eek: :eek: :eek:
Rataplan
Zeer actief

linda82 schreef:Silky is ZWANGER!! Ik heb een echo laten maken en het was heeeeel leuk om die hartjes te zien kloppen! De werpkist is ook bijna af en ik heb een lamp gehuurd. Het zijn tussen de 3 en 6 pups! Ze is nu 35 weken.

Groetjes Linda
35 weken is wel erg veel hoor voor een hond :roll: je hebt je blijkbaar wel erg goed ingelezen.
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Marion. schreef:35 weken nog wel :eek: :eek: :eek:
Dat worden súperpups :roll:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Marion.

Rataplan schreef:35 weken is wel erg veel hoor voor een hond :roll: je hebt je blijkbaar wel erg goed ingelezen.
Tijd mag je bij een hond toch maal 7 doen? Dus een hond van 5 is in mensenlevens 35 jaar. Een hond die in mensentijd 35 weken is, is in hondenweken dus 35 : 7 = 5 weken. Snap dat dan ook :pffff:

Silky is namelijk nog ZWANGER ook, in plaats van drachtig :mrgreen:
Patrol
Zeer actief

Ongelezen bericht door Patrol »

Hoe zo'n Eifeltoren (lees plaat Staal ) heb je voor je hoofd als je vrolijk komt vertellen dat je kruising-ik fok-lekker-wat-aan ge-echod is en 'gelukkig' 'zwanger' van 3 - 5 pups :roll: :roll:

*zucht* 1...................2..............3.........4.......5.....
Afbeelding
linda82
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door linda82 »

OEPS! 35 dagen natuurlijk hihi. En ik vind zwanger leuker klinken dan drachtig dus vandaar :wink:

Groetjes Linda
Silky is ZWANGER!
Rataplan
Zeer actief

linda82 schreef:OEPS! 35 dagen natuurlijk hihi. En ik vind zwanger leuker klinken dan drachtig dus vandaar :wink:

Groetjes Linda
Het klinkt bijna romantisch :roll: hoeveel goede bazen heb je voor de pups genoteerd staan?
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Een lamp GEHUURD??? :denken:
Die dingen kun je ook gewoon voor weinig kopen hoor, is denk ik nog voordeliger dan huren.

Nu moeten we waarschijnlijk blij gaan doen voor je, dat je bastaardje drachtig is. Sorry, dat gaat me niet lukken denk ik.
kelly 1981
Zeer actief

Ongelezen bericht door kelly 1981 »

Yippie :roll:
Afbeelding
Marion.

linda82 schreef:OEPS! 35 dagen natuurlijk hihi. En ik vind zwanger leuker klinken dan drachtig dus vandaar :wink:
Och ja. Ik vind zwanger ook zooooo leuk klinken :roll:
Hoppa, schoppen we weer een paar levens ons landje op. We zijn ook zoooo dun bevolkt :N:
Marion.

LongFields schreef:Nu moeten we waarschijnlijk blij gaan doen voor je, dat je bastaardje drachtig is. Sorry, dat gaat me niet lukken denk ik.
Zwanger!
Dat klinkt leuker, Suzanne :wink:

Hola.. holaaaa.. holaaaaa
La maar :jank:
BeëlzeBubble
Zeer actief

Ongelezen bericht door BeëlzeBubble »

3 - 6van de 1173 arme lieve honden die hier staan zijn je erg dankbaar dat je ervoor hebt gezorgd dat zij voorlopig geen baasje vinden. Goed gedaan, gefeliciteerd :kotz:
Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.

Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

jammer... ik ga je er niet mee feliciteren in ieder geval... :roll:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Takkie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ierse Wolfshond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Takkie »

ai...

Ik zou het niet willen hoor, de komenden 10 tot 15 jaar (of langer) de verantwoording voor 6 puppies.
Want als die onschuldige hondjes een rotleven krijgen, dan ben jij verantwoordelijk, jij hebt besloten dat deze hondjes ter wereld moesten komen.
Afbeelding
joline
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door joline »

Lekker egoistisch om op deze manier honden op de wereld te brengen, terwijl er zat kruisingen in het asiel zitten :roll:
regina

Ongelezen bericht door regina »

Gefeliciteerd, hoop dat alles goed verloopt :mrgreen:
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

En jij komt hier nog heel vrolijk vertellen dat je hondje, oh sorry, prinsesje, zwanger is??????????????????

Meid, je hebt een kilometers dikke plak gewapend beton voor je kop...........................
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

Leuk he kruisingen :cheer:

Ik heb er hier ook eentje lopen. Hele slechte heupen en ellebogen. Wat dat al gekost heeft wil je niet weten want daar kun je een leuk auto'tje van kopen. De pijn die dat beestje gehad heeft voor haar operatie was niet leuk. En een leuk levendje had ze toen ook niet want ze kon niks. We hebben op het punt gestaat om haar op 2 jarige lfd in te laten slapen van de pijn.Maar we hebben het toch geprobeerd met een operatie. Ik hoop dat ze nu nog wat langer mee kan al wordt ze niet oud dat weten we nu al.

Vertel je dit de nieuwe baasjes er ook even bij allemaal ? Dat ze niet veel plezier hebben aan hun pup

En nee ik haar niet als pup. Maar uit het asiel
Letchimi©

Ongelezen bericht door Letchimi© »

Proficiat suc6 met de bevalling :mrgreen:
mellow

Ongelezen bericht door mellow »

Aangepast door moderator
Om een kruising rottweiler te vergelijken met een kruising york.
tja dan heb je er echt wel kaas van gegeten.
Is voor iemand echt leuk om zich aan te melden hier en wat leuks te vertellen.
Allemaal weten jullie het zo goed te vertellen dat je het allemaal niet moet doen en dat de assiels vol zitten?
En nemen jullie dna ook allemaal een herplaatser?
nou dacht het niet he.
Nee jullie doen het allemaal met stamboom en verandwoord?
Of was hte nou juist dat die stamboom de verandwoording van jullie overneemt dus omdat jullie een nestje hebben met stamboom lult dat je als fokker schoon van alle volwassen honden die in het assiel zitten.
oh ja natuurlijk want die daar zitten zijn natuurlijk allemaal onverandwoord gefokt he :mrgreen:
Ach joh kijk is op de sites van de rasverenigingen mensen worden er ook genoeg als herplaatser aangeboden hoor.
Nou linda normaal gesproken word je teef idd 2 keer gedekt maar een derde keer gekoppelt zijn kan geen kwaad hoor.
Wat leuk zge een nestje,ik hoop dat je leuke huisjes voor je puppe kindjes vind.
Ook ik doe onverandwoord een nestje met mijn rottweiler.
Heb al meerdere onverandwoorde nestjes gehad en zijn allemaal egr goed terecht gekomen.
De meeste pups vind ik zelfs mooier dan die gene met stamboom hoor.
Maar ach wat voor leek ben ik he.
Nu wil het misschien schelen linda dat mijn teef wel een stamboom heeft en HD en Ed getest is.
dat de reu ook een erg mooei stamboom heeft.
Dat de pups in huis opgroeien en pas na 1 keer enten en 4 keer ontwormen met 8 weken de deur uit gaan.
Nu hoorde ik onlangs van iemand ide een rottweiler pup met stamboom kocht voor 850 euro hij al een pup in zijn maag kreeg geschoven toen het hondje 4 weken was :denken:
jezus in hemels naam het ding loopt net 2 weken dus wat kan je nu van zo'n hondje zeggen he.
nou was die zo klein dat ik me wel kan voorstellen waarom die voorzien moest zijn van eigenaar hoor.
Mijn pups worden pas gekozen een dag voor ze naar de dierenarts gaan voor controle ze zijn dna 6 weken,zo weet ik precies wie welke pup heeft kan ik wat over de pup vertellen en weet ongeveer wel in welke situatie zo'n hondje geplaatst moet worden het is me dan ook nog niet gebeurd dat een hondje verkeerd geplaatst was :ok:
een reacktie of mening geven prima maar iemand zo aanvallen werkelijk ziek hoor.
Nou linda ik zie graag de foto's van je hondjes hoor.
en die gene die haar niet eens uit willen leggen hoe het plaatsen van een foto werkt hoe hypocriet ben je had je dat zelfde andwoord gegeven als ze geen nestje verwachte.
En dan een opmerking van ik hoef die kruisingen niet te zien :devil:
Aangepast door moderator

Beetje jammer dat ik gelijk zo'n hatelijk stukje moet schrijven op mijn tweede dag hier.
maar kan er niet zo goed tegen als mensen zo aangevallen worden.
Het is ook zo moeilijk om iemand normaal te benaderen.
Ik heb een heleboel zitten lezen hier maar merk wel dat het altijd de zelfde zijn :denken: :19:
Zoiets komt me van een ander forum ook bekend voor waren ook altijd de zelfde.
die sfeer heb je bij ons op het forum niet hoor.

Groetjes Mellow.
BeëlzeBubble
Zeer actief

Ongelezen bericht door BeëlzeBubble »

Mijn hemel. Moet je nou echt na elke zin een ENTER doen. Niet te lezen zo. Het lijkt wel een niet rijmend gedicht.
Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.

Afbeelding
jelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door jelle »

BeëlzeBubble schreef:Mijn hemel. Moet je nou echt na elke zin een ENTER doen. Niet te lezen zo. Het lijkt wel een niet rijmend gedicht.
Ach, je mist niks aan de inhoud hoor :wink:
Waarom kunnen al Aangepast door moderator.iha trouwens zo vreselijk slecht schrijven?
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Gesloten

Terug naar “Fokken van honden”