Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ivan

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ivan

Ongelezen bericht door Jacky »

De meeste weten wel dat Ivan een aparte hond is, hij is zo hyper als wat, heeft soms een epileptisch insult, staar aan 1 oog, hoge hartslag en noem maar op. Hij is een hond die niet zomaar bij je komt liggen, houdt altijd afstand en slaapt het liefst in zijn bak.
Ivan is dik 4 jaar nu en hij veranderd, hij veranderd in de zin van, hij komt steeds bij me, is rustiger geworden en aanhankelijker. Hij springt zelfs soms op de bank om tegen me aan te liggen :eek: . Hij verandert dusdanig dat ik denk, moet ik me nu zorgen maken, of komt het omdat hij de 4 jaar gepasseerd is en dus misschien wat rustiger wordt. Het is zo opeens. We hebben het er ook steeds over.
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
Zoie
Zeer actief

Re: Ivan

Ongelezen bericht door Zoie »

Jacky schreef:De meeste weten wel dat Ivan een aparte hond is, hij is zo hyper als wat, heeft soms een epileptisch insult, staar aan 1 oog, hoge hartslag en noem maar op. Hij is een hond die niet zomaar bij je komt liggen, houdt altijd afstand en slaapt het liefst in zijn bak.
Ivan is dik 4 jaar nu en hij veranderd, hij veranderd in de zin van, hij komt steeds bij me, is rustiger geworden en aanhankelijker. Hij springt zelfs soms op de bank om tegen me aan te liggen :eek: . Hij verandert dusdanig dat ik denk, moet ik me nu zorgen maken, of komt het omdat hij de 4 jaar gepasseerd is en dus misschien wat rustiger wordt. Het is zo opeens. We hebben het er ook steeds over.
Ik denk dat het best de leeftijd kan zijn. Ik dacht van de week nog, wat is Luna rustig geworden vergeleken bij een jaar geleden. Om nog maar te zwijgen over hoe ze als pup/ jonge hond was. Alleen is het wat geleidelijker gegaan, en is ze verder niet te vergelijken met Ivan.
Afbeelding
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Opeens ander gedrag vind ik eigenlijk altijd verdacht. Ik zou het toch even goed in de gaten houden. Het zou fijn zijn als hij met de klim der jaren ook rustiger werd in omgang, maar 4 is nog echt niet oud en daarbij is het dus als ik het goed begrijp vrij plots.
Hm..ik zou hopen en hem gewoon maar goed in de smiezen houden! :wink:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

Eline* schreef:Opeens ander gedrag vind ik eigenlijk altijd verdacht. Ik zou het toch even goed in de gaten houden. Het zou fijn zijn als hij met de klim der jaren ook rustiger werd in omgang, maar 4 is nog echt niet oud en daarbij is het dus als ik het goed begrijp vrij plots.
Hm..ik zou hopen en hem gewoon maar goed in de smiezen houden! :wink:
ja dat heb ik dus nu ook, ik vind het te plotseling. Ik hou hem ook goed in de gaten, misschien dat we toch een keer een foto van zijn hoofd moeten laten maken. Je weet nooit , ook met het oog op de insulten. Hij moet b.v. niet opeens agressief worden oid, dat is eigenlijk waar ik een beetje bang voor ben. Maar goed. WE houden hem in de smiezen en ik ga het eens overleggen met de DA
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”