Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

denkspelletjes

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

chuckie
Zeer actief

denkspelletjes

Ongelezen bericht door chuckie »

ik zag op deze site http://www.hondenwebshop.nl/assets/own/ ... ebshop.nl/ verschillende denkspelletjes staan voor de hond.zou een hond hier nou echt wat aan vinden?en zou hij er ook echt van kunnen leren?
Chuckie 16-12-2005 - 16-11-2018 +
Voor altijd in ons hart
Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Oh, wat een leuke dingen hebben ze daar! En die DVD lijkt me ook leuk, voor als het regent ofzo. :mrgreen:
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
chuckie
Zeer actief

Hanneke2 schreef:Oh, wat een leuke dingen hebben ze daar! En die DVD lijkt me ook leuk, voor als het regent ofzo. :mrgreen:
ja ik vond het er ook erg leuk uitzien en aangezien ik een JR heb die toch wel graag bezig zijn,zat ik eraan te denken om zo'n spel voor m te kopen,maar dan wil ik eerst weten of dat wel wat is.... :denken:
Voor altijd in ons hart
Daantje*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daantje* »

Hey, leuke dingen hebben ze in die winkel zeg :ok:

K denk dat ik in ieder geval die dvd ga bestellen en wat leuk speelgoed.
(je kunt als hond nooit genoeg speelgoed hebben toch?)
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Erg leuke dingen hebben ze daar!
Aangezien Raisa niet/weinig speelt met pluche piepbeesten en ballen e.d. zijn denkspelletjes met voertjes (en een gevulde kong) voor haar erg leuk.

Zag een aantal van die houten spelletjes staan (die bedoelde je toch) en ik werd er errug hebberig van :wink:....... maar helaas stond bij allemaal dat ze pas vanaf 10 maart weer verkrijgbaar zijn whèhèeee :cry:
Afbeelding
chuckie
Zeer actief

Natas. schreef:Erg leuke dingen hebben ze daar!
Aangezien Raisa niet/weinig speelt met pluche piepbeesten en ballen e.d. zijn denkspelletjes met voertjes (en een gevulde kong) voor haar erg leuk.

Zag een aantal van die houten spelletjes staan (die bedoelde je toch) en ik werd er errug hebberig van :wink:....... maar helaas stond bij allemaal dat ze pas vanaf 10 maart weer verkrijgbaar zijn whèhèeee :cry:
ja die bedoelde ik idd.zou dit ook leuk zijn voor n pup?beetje zelfstandig denkvermogen ontwikkelen? :mrgreen: :idea:
maar even geduld hebben dan maar!!
Voor altijd in ons hart
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Geduld??........... wat is dat? :mrgreen:

Ja hoor, ik denk dat dit ook leuke denkspelletjes zijn voor een pup. Ik zou wel beginnen er maar eentje te kopen (ga ik ook doen) om te kijken of het idd aanslaat, elke hond is weer anders.
Dingen als denkspelletjes of oefeningen/kunstjes leren met de clicker vermoeien je hond meer dan een wandeling en zijn uitdagender.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”