Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Inge O schreef:
is jouw pup wel een beetje 'volwassen-honden-vriendelijk' overigens ? want echt als ienemienie-puppie zien ze hem op die leeftijd wel niet meer hoor .
Dat wilde ik ook al zeggen, met 6 maanden heeft een hond geen puppy krediet meer hoor. Is gewoon een hondje!
Je weet nooit hoe het in zo'n grote groep vreemde honden gaat onderling. Maar mensen nemen natuurlijk geen hondonvriendelijke hond mee. Het zal allemaal best goed komen met Jamey en de rest.
Behalve dat Jamey nogal ADHD is, is ze super met andere honden... Sommige anderen vinden alleen haar gespring wat irritant, maar ze weet dondersgoed wanneer ze even onderdanig moet doen
Een snauw kan ze best wel hebben, misschien leert ze zich dan eindelijk een beetje rustiger te gedragen in plaats van op iedereen af te springen
(Met oudjaars wandelig deed ze het prima in de groep hoor )
Femke zit graag stil hoor. Maar die is zwart en het lukt mij nooit om haar goed op de foto te krijgen. Daardoor heb ik heeeeel veel mooie foto's van tommie en zijn haar mooie foto's op 1 hand te tellen.
miekmiek schreef:Femke zit graag stil hoor. Maar die is zwart en het lukt mij nooit om haar goed op de foto te krijgen. Daardoor heb ik heeeeel veel mooie foto's van tommie en zijn haar mooie foto's op 1 hand te tellen.
Ja, een zwart hoofd is ontzettend moeilijk. Ik doe altijd erg m'n best op de Stabij van een vriendin van mij, maar bij de helft van de foto's zie je nauwelijks de ogen!
miekmiek schreef:Femke zit graag stil hoor. Maar die is zwart en het lukt mij nooit om haar goed op de foto te krijgen. Daardoor heb ik heeeeel veel mooie foto's van tommie en zijn haar mooie foto's op 1 hand te tellen.
Ja, een zwart hoofd is ontzettend moeilijk. Ik doe altijd erg m'n best op de Stabij van een vriendin van mij, maar bij de helft van de foto's zie je nauwelijks de ogen!
Dat is hier dus ook zo. Mijn zus is nu een cursus fotografie aan het doen, ik hoop dat zij wat tips voor me heeft. Of weet jij nog wat?
Dat is hier dus ook zo. Mijn zus is nu een cursus fotografie aan het doen, ik hoop dat zij wat tips voor me heeft. Of weet jij nog wat?
Tsja, zo licht mogelijk fotograferen he. Je erbij neerleggen dat je Tommy wel onder de bomen kunt fotograferen, maar Femke niet. Bij die Stabij pak ik ook zoveel mogelijk licht op het hoofd. Ik vind het vaak wel leuk om met zijlicht of zelfs tegenlicht te fotograferen, maar bij een zwart hoofd kan dat echt niet.
Je hebt geen toestel waar je veel op in kunt stellen toch? Dan is het gewoon een kwestie van de juiste omstandigheden zoeken.
Zoek stok! schreef:
Tsja, zo licht mogelijk fotograferen he. Je erbij neerleggen dat je Tommy wel onder de bomen kunt fotograferen, maar Femke niet. Bij die Stabij pak ik ook zoveel mogelijk licht op het hoofd. Ik vind het vaak wel leuk om met zijlicht of zelfs tegenlicht te fotograferen, maar bij een zwart hoofd kan dat echt niet.
Je hebt geen toestel waar je veel op in kunt stellen toch? Dan is het gewoon een kwestie van de juiste omstandigheden zoeken.
ik moet het vooral hebben van gelukstreffers. En mijn toestel is zwaar kl*te, daar wil ik toch wel een andere voor kopen. Ik weet wel dat het dan nog steeds moeilijk is, maar nu is het gewoon alleen maar een zwarte vlek.
Zoek stok! schreef:
ik moet het vooral hebben van gelukstreffers. En mijn toestel is zwaar kl*te, daar wil ik toch wel een andere voor kopen. Ik weet wel dat het dan nog steeds moeilijk is, maar nu is het gewoon alleen maar een zwarte vlek.
Als je iets aan de belichting in kan stellen dan kan je hem een of twee stops overbelichten. Als dat niet kan, dan altijd bijflitsen.
Zoek stok! schreef:
Troost je
Ik heb ook zo'n zwartje waarbij mooie foto's maken echt geen doen is.
Ik heb me er al bij neergelegd. Tis jammer maar helaas.
Aktiefoto's zijn sowieso met mijn camera niet te doen.
Ze zijn echt altijd wazig
Dus hoop ik altijd tijdens wandelingen dat er iemand een toevalstreffer maakt met een rennende of springende Devlin erop
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Tamara en Bowie schreef:Mijn ouders lopen elke dag met de hond op de hei in Hilversum, en als ik er ben gaan we ook altijd lekker wandelen met de honden lekker los. Je hebt op de hei een omheind gebied waar de honden aangelijnd moeten, maar ik meen dat je zeker tot Laren de hond los kan laten lopen hoor.
Waat zit die hilversumse hei dan ergens? Ik woon in vinkeveen en een leuke hei dichtbij is altijd wel fijntjes.
O wat leuk! Er komen echt onwijs veel mensen! (en honden ) Ga de namen maar even opschrijven en oefenen. Goed de honden bestuderen zodat ik zaterdag iedereen ken. (lukt never nooit niet. ) Leuk leuk leuk!
Frederique schreef:Ik neem wel een Weerter vlaai mee
dat wordt vechten .
Als nou eens iedereen een plaatselijke lekkernij meeneemt?
Dan heeft iedereen iets lekkers en hoeft er ook niemand te vechten
Komt er toevallig ook iemand uit Den Bosch naar de wandeling
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie